Pinkpop 2014

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Ben het er roerend mee eens dat biffy clyro beter op het affiche staat als arcade fire ik verbaas mij sws dat iedereen helemaal gek is van af en am! En dat Word dan ook nog eens boven the killers gezet?! the killers hebben veel meer hits gehad en trekt veel meer pupliek laat am en af nu eens liggen en kijk of nog iets beters mogelijk is

AM heeft met de hits I Bet That You Look On The Dancefloor, When The Sun Goes Down, Fluorescent Adolescent, R U Mine?, Do I Wanna Know?, Snap Out Of It en Why'd You Only Call Me When I'm High ongeveer net zoveel hits als Killers met MrBrightside, Somebody Told Me, All The Things That I've Done, When You Were Young, Spaceman en Human ongeveer net zoveel hits, en (zeker naar mijn mening) heeft over het algemeen betere nummers. Killers had met hun laatste album geen één hit, AM heeft er nu 4 met hun nieuwe album. Dan vind ik AM geschikter dan Killers.

Ohw en wie had er trouwens gelijk met aankondigingen deze Zaterdag? Even nadenken hoor... Ohwja, IK! :p:p:p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Ohw en wie had er trouwens gelijk met aankondigingen deze Zaterdag? Even nadenken hoor… Ohwja, IK!
icon_razz.gif
:p:p

...Touché...
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
hoe zit het eigenlijk met Black Sabbath? Helemaal niks over gehoord terwijl ze wel gewoon op Graspop staan.

Black Sabbath zal waarschijnlijk niet komen, wordt teveel van het hard werk aangezien Metallica er al staat. En is Black Sabbath niet ook gewoon een headliner? Dan zijn ze zeker uitgesloten.

Arctic Monkeys zullen ze vast wel aankondigen, is zo logisch dat het raar is om er nog mee te wachten. Ik hoop zo voor Pinkpop dat ze Rolling Stones binnen kunnen halen, maar ik geloof er nog steeds weinig (lees niets) van.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik ben vooral benieuwt wat headliner nr2 gaat worden, we weten dat nr3 nog niet vast ligt omdat ze nog in gesprek zijn met grote acts als The Rolling Stones en Arcade Fire. En voor de 2e headlinerspot kunnen we al een hoop wegstrepen. Alle metal/hardrock acts omdat Metallica er al staat en het anders teveel hard werk word. Alle acts die al op RW aangekondigd zijn lijken me ook erg onwaarschijnlijk, 2 headliners gelijk zouden ze misschien doen als ze niks beters voor de 3e headlinerspot kunnen vinden maar niet als ze nog keuze hebben. Pearl Jam is al weggestreept, Arcade Fire en Stones zijn ze nog mee in gesprek, blijft niet veel meer over. Neil Young of Linkin Park zijn de enige 2 die ik me zo kan bedenken die ook daadwerkelijk al wat hebben aangekondigd.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
nee, nee, ik zei dat de band Biffy Clyro in Nederland wordt onderschat wat uiteraard inherent is aan populariteit en daar weer zijn uitwerking op heeft. Buiten Nederland zijn ze veel populairder, dat zie je ook aan de headline posititie in de UK bijvoorbeeld. Maar goed, dat zal wel weer een discussie zijn waar wij onderling niet uit geraken?

Daar geraken we zeker uit met dank aan jou, je ontkracht namelijk zelf net je eigen argumenten dat am/af niet genoeg mensen zouden trekken omdat ze in nederland niet groot genoeg zijn. Eigenlijk worden ze dus net zoals (volgens jou) biffy clyro in nederland onderschat. Maar zeg nou zelf kun je 1 festival in het buitenland opnoemen waar am/ af geen headliner zouden zijn? Voor biffy clyro is dit niet zo moeilijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Ik heb van Arctic Monkeys en Arcade Fire gezegd dat ze in Nederland overschat worden momenteel. En dat Biffy Clyro onderschat word in Nederland. Ik geloof niet dat ik daarbij mijzelf tegenspreekt. Maar als jij dat vind...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Ik heb van Arctic Monkeys en Arcade Fire gezegd dat ze in Nederland overschat worden momenteel. En dat Biffy Clyro onderschat word in Nederland. Ik geloof niet dat ik daarbij mijzelf tegenspreekt. Maar als jij dat vind…
nog 1 toevoeging, ik vind ze alle 3 geen headliner voor Pinkpop. Maar vind dus wel dat Biffy Clyro hoger op het affiche hoort dan Arcade Fire, dat was wat ik geschreven had @yuw
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
...ander onderwerp...
vandaag 2 aankondigingen van ZiggoDome, kunnen we 1 a 2 acts uitsluiten voor Pinkpop. Komen ze met Pearl Jam misschien (of Arcade Fire, Arctic Monkeys of een naam misschien ;) ) laten we daar eens even kijken??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
1 is Beyonce, andere naam komt nog, en Giel zegt OPNIEUW dat hij met Jan gaat bellen. Gouden Tip gaat starten??

Arcade Fire staat op Pinkpop!
http://www.pinkpop.nl/2014/arcade-fire-op-pinkpop-2014/

Edit: geen headliner, wel op maandag de 9e
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Arcade Fire op 3FM stage is wel nice, vraag me alleen af of het niet te klein gaat zijn. De maandag ziet er zo wel goed uit, nu de rest nog :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Buiten al mijn gezeik om, ja 3fm stage is te klein voor Arcade Fire (dat wil ik wel toegeven), ik had ze eigenlijk op main verwacht voor de sub. Maar er worden vaker acts neergezet die dan weer wel te groot zijn om 3fm-stage te sluiten, in het kader van crowd-management. Maakt mij niet uit, ik sta dan toch al op Metallica te wachten :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken