Pinkpop 2014

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Maar de ziggo dome heeft de randstad natuurlijk als voornaamste verzorgingsgebied, lijkt me sterk dat iemand uit rotterdam/den haag/ amsterdam/ utrecht naar antwerpen zou gaan voor placebo. En laat nu net de randstad het dichtstbevolkte stukje nederland zijn. Ziggo dome is dus wel degelijk een afspiegeling van de populariteit van een band in Nederland lijkt me.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Daar heb je zeker gelijk in. Ik geef maar aan dat een optreden in Antwerpen meer invloed heeft op de ZiggoDome dan een optreden in Brussel, wat je veel vaker ziet gebeuren :)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Over wat hun hoogtepunt was/is valt ook alleen maar te discussiëren. Ik vond ze gisteravond bijvoorbeeld veel sterker dan in 2009. Voor mij zijn ze op dit punt dus op hun hoogtepunt, al was het songmateriaal in 2006 het allerbeste, qua liveshow gaan de mannen alleen maar vooruit.

Of ze beter of slechter zijn geworden is idd iets waar je over kunt discussiëren maar populariteit is meetbaar en populairder zijn ze er niet op geworden. Daarnaast helpt het niet dat ze al op RW staan.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Depeche Mode zou wel een headliner van formaat zijn, maar ik verwacht ze helemaal niet momenteel. Maar goed, er komen meer namen langs die op slechts enkele geruchten gestoeld zijn
icon_wink.gif
Waar zal Pinkpop mee komen morgen, uit de geruchtenlijsten Avenged Sevenfold, Arcade Fire, Arctic Monkeys, of iets onverwacht groot zoals Rolling Stones of zo, of met iets compleet onverwacht (zoals ze ooit met Bruce Springsteen 2009) U2 of iets anders uit de grote roze hoed… (hoop
icon_smile.gif
)

Nee, Depeche Mode komt waarschijnlijk inderdaad niet. want als het goed stopt de tour in maart. en dan gaat ie niet verder, althans dat ik heb gehoord, er waren wel plannen voor festivals in europa, maar dat is denk weer veranderd. (of niet. maar lijkt er wel op)
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
@dennisvdBr Dat zou echt gaaf zijn! Ben onwijs fan van die band. Lees net over Neil Young, wilde smeets die niet 1 of 2 jaar geleden hebben? Ook nog even iets wat niets met pinkpop temaken heeft maar ik verwacht eigenlijk Queens of the Stone Age op Lowlands als headliner, gewoon omdat ze weer festivals gaan doen en lowlands ze al een tijd niet meer gehad heeft.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
damn, ook Black Keys naar Werchter... wat pakken ze af, maar erger nog, waar gaat Pinkpop mee compenseren (toch niet kopieeren?)??

wat je met een beetje google tegenkomt: http://rockingfields.wordpress.com/2013/12/10/pinkpop-vermoedens/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Isle of Wight (UK) (week na Pinkpop) komt zojuist met Passenger??, maar ook Biffy Clyro, The 1975, Calvin Harris, Rudimental en The Waterboys. Ik zeg laat The 1975 en Biffy Clyro maar komen, oke dan, Calvin Harris en Rudimental mogen een plekje in de tent... ;)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
The Black Keys waren al geen kanshebber voor Pinkpop meer door DTRH. En als Neil Young festivals doet moeten ze haast wel langs Pinkpop, Ziggo Dome is vorig jaar al aangedaan en we weten allemaal dat Smeets ze graag een plekje op Pinkpop geeft. Al was dat met Pearl Jam ook precies zo...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik ga trouwens vanuit Dordrecht ook liever naar Antwerpen dan Amsterdam en ik vermoed dat het zelfde geld voor veel Brabanders en misschien ook Limburgers, dus er zit wel degelijk een punt in dat verhaal.

Verder een matige aankondiging van Isle of Wight. Biffy Clyro is oke, maar de rest vind ik niet erg boeiend. Zit nu niet direct een naam bij die Pinkpop vandaag bekend kan gaan maken.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Heb me vorig jaar verbaasd over de pasenger maar hoeft niet weer te komen! Gaat Giel nog met Smeets bellen?! Biffy clyro zou een mooie naam zijn. Ik denk dat artic monkeys zullen subben voor metallica zou mooi zijn!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
Ik geloof niet dat Giel gaat bellen, volgens mij zijn ze van dat concept afgestapt.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik denk dat artic monkeys zullen subben voor metallica zou mooi zijn!

Nooit! Als Arctic Monkeys gaan spelen dan staan ze zelf als headliner en zeker niet als sub-headliner voor een al zo grote act als Metallica.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">brutus257 wrote:</div>
Ik denk dat artic monkeys zullen subben voor metallica zou mooi zijn!

Nooit! Als Arctic Monkeys gaan spelen dan staan ze zelf als headliner en zeker niet als sub-headliner voor een al zo grote act als Metallica.

Inderdaad. Waar die hoge verwachtingen voor Pinkpop vandaan komen is me een raadsel. AM gaat Werchter headlinen, het is vrijwel onmogelijk dat ze op Pinkpop voor Metallica staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>brutus257 wrote:</div><br>
Ik denk dat artic monkeys zullen subben voor metallica zou mooi zijn!


Nooit! Als Arctic Monkeys gaan spelen dan staan ze zelf als headliner en zeker niet als sub-headliner voor een al zo grote act als Metallica.


Inderdaad. Waar die hoge verwachtingen voor Pinkpop vandaan komen is me een raadsel. AM gaat Werchter headlinen, het is vrijwel onmogelijk dat ze op Pinkpop voor Metallica staan.

Daar wil ik aan toevoegen dat Avenged Sevenfold hoogst waarschijnlijk de spot voor Metallica zal krijgen (denk ik)
 

CamielMusic

Playlistbediener
27 nov 2013
23
0
Tjonge.
Gisteren wel even alles kunnen lezen. En meteen eerst die gouden tip op mijn eigen muzieksite gezet (en snel weer eraf natuurlijk).
Persoonlijk vind ik het wel jammer van Black Keys... Neil Young mag zeker komen, super. Maar zal wel heel moeilijk worden.

Kijkende naar Isle of Wight: Biffy Clyro bij Muse in voorprogramma gezien, goed. The 1975 ook fijn. En zet Rudimental in de tent.

Kan niet wachten op nieuwe naam/namen om weer lekker te speculeren... :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.760
volgens mij heeft iemand dit al eens geroepen, maar ik voeg hem nu toch weer even bij...
Wie ziet Eddie Vedder solo verschijnen op PP14? Roept u maar...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken