Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou waren de wedstrijden tussen de mindere goden afgelopen jaar echt fantastisch op het EK, laten we hopen dat dit volgend jaar ook gaat zijn. Helaas zullen een hoop wedstrijden in de nacht afgerond worden gok ik zo. Vind die middagwedstrijden echt heerlijk altijd.
Nou waren de wedstrijden tussen de mindere goden afgelopen jaar echt fantastisch op het EK, laten we hopen dat dit volgend jaar ook gaat zijn. Helaas zullen een hoop wedstrijden in de nacht afgerond worden gok ik zo. Vind die middagwedstrijden echt heerlijk altijd.
Neem aan dat ze wel rekening houden met de Europese markt. Middagpotjes komen voor mij niet zo goed uit ivm werk maar de potjes rond 6 uur waren echt top.
Ook benieuwd naar de opkomst bij die wedstrijden. Tijdens de Concacaf Nations League was bijvoorbeeld dat SoFi stadion alleen bij de wedstrijden van Mexico redelijk gevuld. Bij VS-Canada amper volk.
Ook benieuwd naar de opkomst bij die wedstrijden. Tijdens de Concacaf Nations League was bijvoorbeeld dat SoFi stadion alleen bij de wedstrijden van Mexico redelijk gevuld. Bij VS-Canada amper volk.
De spanning zit er wel op vandaag. Al kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat PSV het in eigen huis gaat laten liggen. Dan wordt met name de rest van het seizoen heul spannend.
Compleet gebrek aan urgentie, waardoor ik eigenlijk niet eens boos kan worden om de situatie bij de vrije trap. Hopelijk komt Tillman ons straks redden.
Ajax is de terechte kampioen. Het is erg knap hoe Farioli van dit zooitje ongeregeld een écht team heeft weten te smeden. Hopelijk volgend jaar een team rond Tillman en Pepi met veel nieuwe krachten. De Jong is klaar, en Veerman, Boscagli en Benitez zijn klaar met PSV.