Sport algemeen

Dat Hubert het niet lang meer ging volhouden zag iedereen wel aankomen.

Maar Hasi...

🤮
ja ok, dat het na de playoffs zou eindigen, net als de Roeck dat was wel redelijk duidelijk.
maar antwerp kan nu het seizoen uitdoen met een T2
en jullie met Hasi
dat heeft 100 jaar geleden eens gewerkt maar nu toch niet
kreeg mechelen ook niet meer recht getrokken 2 weken geleden

Dit is toch Mazzu all over again? Als je nu met 1 of 2 op 9 aan die tweede thuiswedstrijd begint, zal het daar wel stuiven...
so you are saying that there is a chance

plaats 4 voor antwerp kan nog? me likey
ik had meer schrik eerlijk als Hubert ging blijven dat we echt weer troosteloos 6de zouden worden

ja ok, dat het na de playoffs zou eindigen, net als de Roeck dat was wel redelijk duidelijk.
maar antwerp kan nu het seizoen uitdoen met een T2
en jullie met Hasi
dat heeft 100 jaar geleden eens gewerkt maar nu toch niet
kreeg mechelen ook niet meer recht getrokken 2 weken geleden
Tuurlijk komt dit niet goed. En pas op, het zou nog best kunnen dat hij nog ca va presteert in de play offs maar dan gaan ze zijn contract verlengen om hem in oktober weer buiten te smijten.

Hasi, gaat onverwacht goed presteren hoor, toptrainer van wie we zijn capaciteiten nooit volledig hebben kunnen zien door omstandigheden waar hij niks aan kan doen.

Zijn passages in Polen en Griekenland waren legendarisch.

Spreken ze nu nog over.

Ik ben oprecht benieuwd naar welke argumenten ze hebben om Hasi in te schakelen.
Ik dacht eerst dat ze Hubert hadden buiten gegooid om Clement in te lijven, maar Hubert vervangen door Hasi? Yolo!

Gaan ze een persconferentie geven? Want ik ben oprecht benieuwd naar de argumenten van Vandenhaute.
Heeft Hasi een voetbalknobbel om u tegen te zeggen?
Heeft Hasi een mooie vrouw?
Welke bedragen krijgt Vandenhaute van de makelaar van Hasi?

Ik heb veel vragen, maar weinig antwoorden.

Ik ben oprecht benieuwd naar welke argumenten ze hebben om Hasi in te schakelen.
Ik dacht eerst dat ze Hubert hadden buiten gegooid om Clement in te lijven, maar Hubert vervangen door Hasi? Yolo!

Gaan ze een persconferentie geven? Want ik ben oprecht benieuwd naar de argumenten van Vandenhaute.
Heeft Hasi een voetbalknobbel om u tegen te zeggen?
Heeft Hasi een mooie vrouw?
Welke bedragen krijgt Vandenhaute van de makelaar van Hasi?

Enkel een persbericht over "kent het huis" en "vernieuwde dynamiek".

Ook benieuwd wat ze bij Cercle gaan uitsteken. Die waren blijkbaar al met Hasi aan het spreken voor Feldhofer buiten lag.

Enkel een persbericht over "kent het huis" en "vernieuwde dynamiek".

Ook benieuwd wat ze bij Cercle gaan uitsteken. Die waren blijkbaar al met Hasi aan het spreken voor Feldhofer buiten lag.
Die kloefkappers hadden beter wat sneller op de bal gespeeld.

ik verwacht clement eerder bij antwerp
T2 is al binnen gehaald (ulderink, was dat tot december bij de rangers, en wil niet echt T1 zijn heeft die al toegegeven)

Snap er weinig van, heeft iemand een metafoor waardoor de Nederlanders er ook wat van begrijpen?
Beeld je even in dat Ajax een coach gaat halen die 3 weken geleden nog ontslagen werd bij Willem II vanwege slechte resultaten. En die bekend staat om behouden en defensief voetbal.

• Haha
Waarderingen: zero

Users who are viewing this thread