Sport algemeen

Nou volledig afgedroogd vandag niveauverschil was echt heel pijnlijk duidelijk. Read is echt een topper in wording man wat een pot speelde die.
Ook Smal liet echt het beste van zichzelf zien vandaag, ik ben erg gecharmeerd van hem op het middenveld.

Maar die hooligans van ‘mijn’ Feyenoord met hun debiele vuurwerkgeluiden moeten zo snel mogelijk een levenslang stadionverbod krijgen en een verplichte cursus bij slachtofferhulp.

Ik was wel echt vrij verbaasd. 0-3 binnen 25 minuten. Was Feyenoord dan zo goed of Twente slecht? Al met al erg blij met de uitslag en Paixao ijzersterk, ondanks dat ik het soms echt een etter vind op het veld.

Ik was wel echt vrij verbaasd. 0-3 binnen 25 minuten. Was Feyenoord dan zo goed of Twente slecht? Al met al erg blij met de uitslag en Paixao ijzersterk, ondanks dat ik het soms echt een etter vind op het veld.
Ik vond Feyenoord vooral echt heel sterk. Ik zag ze in het eerste half uur aanvallen over de mat leggen die ik ze niet eerder heb zien doen dit seizoen.

Ik vond Feyenoord vooral echt heel sterk. Ik zag ze in het eerste half uur aanvallen over de mat leggen die ik ze niet eerder heb zien doen dit seizoen.
Ja klopt, moet wel zeggen dat ik bij Inter uit het spel ook al positief vond, maar had echt verwacht dat Twente meer weerstand zou bieden. Zeker met de resultaten van de afgelopen jaren die we daar boekte.

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Users who are viewing this thread