Pinkpop 2014

jeremy1407

Playlistbediener
2 dec 2013
28
0
ik haat placebo persoonlijk wil echt een headliner van formaat anders wordt het gewoon een dag kaartje op maandag zou het beste zijn als ze rolling stones en AM aks headliner regelen maar ja ik heb niet alles voor het zeggen
 

MissDepecheMode

Nieuw lid
9 dec 2013
2
0
Ik ben nieuw hier! Heb wel alles gelezen! Dus weet wat er gaande is!

Mijn gouden tip is Depeche Mode!

Heerlijke band en heb ze helaas moeten missen in de Ziggodome!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
ik haat placebo persoonlijk wil echt een headliner van formaat anders wordt het gewoon een dag kaartje op maandag zou het beste zijn als ze rolling stones en AM aks headliner regelen maar ja ik heb niet alles voor het zeggen

Haha, wat is een headliner van formaat? Een band met een rijke geschiedenis die live niets meer voorstelt? Zoals de Rolling Stones en RHCP.

Ik wil The Rolling Stones ook echt wel eens live zien, maar puur om ze af te kunnen strepen want iedereen weet dat dat live niet zo goed is als dat het was. Bovendien kosten ze een fortuin en dat moet Pinkpop gewoon niet doen.

Ik heb liever een ijzersterke liveband als headliner dan een grote headliner. Maar dat zal dan wel aan mij liggen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik heb ze twee keer gezien (oke, wel al weer een jaar of 5 geleden ofzo) en toen waren ze live gewoon nog erg sterk hoor. Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat het nu nog steeds zo is maar ik vermoed van wel.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.892
Ik ben nieuw hier! Heb wel alles gelezen! Dus weet wat er gaande is!

Mijn gouden tip is Depeche Mode!

Heerlijke band en heb ze helaas moeten missen in de Ziggodome!

Welkom! Je praat wel met veel uitroeptekens! Maar dat maakt niet uit! Doe wat goed voelt! ;-)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">MissDepecheMode wrote:</div>
Ik ben nieuw hier! Heb wel alles gelezen! Dus weet wat er gaande is!

Mijn gouden tip is Depeche Mode!

Heerlijke band en heb ze helaas moeten missen in de Ziggodome!


Welkom! Je praat wel met veel uitroeptekens! Maar dat maakt niet uit! Doe wat goed voelt!
icon_wink.gif

Maar Depeche Mode is ook gruwelijk vet! Vind ik!

:D
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.892
<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>MissDepecheMode wrote:</div><br>
Ik ben nieuw hier! Heb wel alles gelezen! Dus weet wat er gaande is!

Mijn gouden tip is Depeche Mode!

Heerlijke band en heb ze helaas moeten missen in de Ziggodome!


Welkom! Je praat wel met veel uitroeptekens! Maar dat maakt niet uit! Doe wat goed voelt!
icon_wink.gif



Maar Depeche Mode is ook gruwelijk vet! Vind ik!<br>
icon_biggrin.gif

Eens!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.559
6.759
Depeche Mode zou wel een headliner van formaat zijn, maar ik verwacht ze helemaal niet momenteel. Maar goed, er komen meer namen langs die op slechts enkele geruchten gestoeld zijn ;) Waar zal Pinkpop mee komen morgen, uit de geruchtenlijsten Avenged Sevenfold, Arcade Fire, Arctic Monkeys, of iets onverwacht groot zoals Rolling Stones of zo, of met iets compleet onverwacht (zoals ze ooit met Bruce Springsteen 2009) U2 of iets anders uit de grote roze hoed... (hoop :) )
 

yumyum

Playlistbediener
15 okt 2013
24
0
Qua Nederlandse bands op Pinkpop denk ik dat de kans groot is dat Di-Rect ook komt. http://www.dichtbij.nl/t-gooi/uitgaan-en-vrije-tijd/artikel/3252393/toetsenist-van-direct-we-gaan-er-een-feestje-van-maken-met-zijn-allen-.aspx derde alinea, laatste zin.
 

MissDepecheMode

Nieuw lid
9 dec 2013
2
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">MissDepecheMode wrote:</div>
Ik ben nieuw hier! Heb wel alles gelezen! Dus weet wat er gaande is!

Mijn gouden tip is Depeche Mode!

Heerlijke band en heb ze helaas moeten missen in de Ziggodome!


Welkom! Je praat wel met veel uitroeptekens! Maar dat maakt niet uit! Doe wat goed voelt!
icon_wink.gif

Sorrry voor de uitroeptekens haha.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik ben niet zo'n fan van Depeche Mode, maar het is allicht beter dan weer Linkin Park.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Coldplay doet een pauze
Imagine dragons is plausibel
Snow patrol nog geen tour datas maar krijgt nieuw album dus heeft kans en fall out boy weet ik niet


Maar Neil young gaat weer festivals doen lijkt me dus een hele sterke naam als headliner voor pinkpop
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Hey! Ook nieuw hier, ben op veel festivalforums actief, nu dus ook hier. Denk dat Arcade Fire zomaar een flop zou kunnen worden qua kaartverkoop (als headliner). Hoop wel op Arctic Monkeys, blijft behoorlijk goed. En nu Iron Maiden op FortaRock staat, verwacht ik niet dat Avenged Sevenfold daar zal staan. Pinkpop dus? Mijn gouden tip: Avenged Sevenfold, Cage the Elephant (geweldig in 2012..) en Alter Bridge.
 

Festifreak

Playlistbediener
9 dec 2013
5
0
Hallo!
Ik volg dit topic al een tijd, maar las nog niets over wat meer 'indie' bands. Is er een kans dat Bastille terug komt op PP dit jaar?
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Hallo!<br>
Ik volg dit topic al een tijd, maar las nog niets over wat meer ‘indie’ bands. Is er een kans dat Bastille terug komt op PP dit jaar?

een kans is er altijd.. maar Bastille lijkt me zo'n eenmalig 3FM bandje..
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ze moeten trouwens placebo echt NIET als headliner boeken, ik heb er persoonlijk niets op tegen maar als je maar iets van 6000 kaarten verkoopt in ziggo dome zegt dit wel iets over de populariteit in Nederland. Hun show kan dan nog zo sterk zijn maar dan mogen ze de mainstage volgens mij halverwege het veld zetten.
 

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Ze moeten trouwens placebo echt NIET als headliner boeken, ik heb er persoonlijk niets op tegen maar als je maar iets van 6000 kaarten verkoopt in ziggo dome zegt dit wel iets over de populariteit in Nederland. Hun show kan dan nog zo sterk zijn maar dan mogen ze de mainstage volgens mij halverwege het veld zetten.

Arcade Fire wel dan? Beter en reëeler als Arcade Fire en Placebo BKS headlinen ipv pinkpop..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken