Pinkpop 2014

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Kunnen we niet trouwens vast uit kiezen welke nederlandse acts er staan dit jaar? Ik zeg Nielson, Blaudzun, Michael Prins, De Staat misschien go back to the zoo ook wel als ze optijd zijn met hun album.

Dat zou toch even kut zijn, maar wel heel realistisch. Gooi Maaike Obouter ofzo er ook maar bij.
 

CamielMusic

Playlistbediener
27 nov 2013
23
0
Kunnen we niet trouwens vast uit kiezen welke nederlandse acts er staan dit jaar? Ik zeg Nielson, Blaudzun, Michael Prins, De Staat misschien go back to the zoo ook wel als ze optijd zijn met hun album.

Nielson, nee.
Blaudzun, mag zeker maar stond er afgelopen jaar al en is hard aan het werk voor nieuwe album.
Michael Prins, kansrijk voor de tent.
De Staat, grote kans en graag zelfs. Past er ook.
GBTTZ, moeten dan inderdaad haast maken met album.

 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
iemand op een ander forum had het over de gouden tip, wanneer start die eigenlijk???
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
<div class="d4p-bbt-quote-title">Baas wrote:</div>
iemand op een ander forum had het over de gouden tip, wanneer start die eigenlijk???


Wanneer Passenger geboekt is.
LOL. :)
Serieus, zal wel op korte termijn zijn. Vorig jaar 5 december, dus verwacht ik rond die data weer.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Ik vond dit zonet in het wattes-forum:

Naar het schijnt is Rolling Stones al geboekt en wist Giel Beelen dat al voor het gesprek.

Zo stond het precies geschreven daar, zou toch heel mooi zijn. Dan is het wel hopen geblazen dat de kaartjes niet te snel uitverkocht zijn zonder dat ik er een heb!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
Zou kunnen, maar of dat zo is? Ach ja, ik zeg elke keer, zeg nooit nooit. Dus als ze een keer komen is dit de láátste kans. Dat is, als het zo is, van mij mogen ze. Dan is het gegarandeerd een top editie PP14!!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik vond dit zonet in het wattes-forum:

Naar het schijnt is Rolling Stones al geboekt en wist Giel Beelen dat al voor het gesprek.

Zo stond het precies geschreven daar, zou toch heel mooi zijn. Dan is het wel hopen geblazen dat de kaartjes niet te snel uitverkocht zijn zonder dat ik er een heb!

Hmm moet het daar nog gaan lezen maar ben benieuwd hoe die daar bij komt. Zou natuurlijk echt geweldig zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
10 december komt Isle of Wight (UK) met namen, wordt ook gehouden week na Pinkpop (12-15 juni). Dit jaar deelden we o.a. The Killers. Als Pinkpop zegt elke week met een naam te komen, rond 10 december waarschijnlijk dan?
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Raak niet echt opgewonden van de Stones .... Metalica uiteraard wel.
 

LucR

Campingartiest
10 nov 2013
67
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">eh wrote:</div>
Raak niet echt opgewonden van de Stones …. Metalica uiteraard wel.

You can’t get no satisfaction?
icon_wink.gif

Tjsa... You can't always get what you want!
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Haha waarschijnlijk krijgt hij wel wat hij wilt, metallica en geen stones op pinkpop ;p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.554
6.759
Ja, of het zo is? Ik zou het zelf wel heel erg te gek vinden, maar ik ben nog niet overtuigd. Ik verwacht nog altijd een aankondiging voor ZiggoDome (waarschijnlijk 3 avonden) voor The Rolling Stones. Maar er moeten nog heel wat "grote" bands tour data in europa bekend gaan maken. Zo verwacht ik nog altijd Red Hot Chili Peppers, daarbij moeten de data van Pearl Jam officieel gaan aantonen dat Pinkpop buiten de tour blijft (Jan Smeets kan veel ontkennen tot er offcieel 3 headliners aangekondigd zijn...)
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Ja, of het zo is? Ik zou het zelf wel heel erg te gek vinden, maar ik ben nog niet overtuigd. Ik verwacht nog altijd een aankondiging voor ZiggoDome (waarschijnlijk 3 avonden) voor The Rolling Stones. Maar er moeten nog heel wat “grote” bands tour data in europa bekend gaan maken. Zo verwacht ik nog altijd Red Hot Chili Peppers, daarbij moeten de data van Pearl Jam officieel gaan aantonen dat Pinkpop buiten de tour blijft (Jan Smeets kan veel ontkennen tot er offcieel 3 headliners aangekondigd zijn…)
The Stones gaan deze zomer een europese tour doen die voornamelijk de stadions zal aandoen, dus geen 3x Ziggo Dome. The Stones hadden een plan om in het najaar (dus okt-nov dit jaar) om te gaan touren in zalen a la Ziggo Dome inderdaad, maar hebben dus hun plannen veranderd. zoals de plannen nu staan is het aankomende zomer, voornamelijk stadions. vandaar dat ik ze niet echt op Pinkpop zie staan, niet alleen vanwege de kosten, maar ook omdat deze komende tour dus geen festivals gaat bevatten. Dus The Stones zullen Arena, Goffertpark ofzo doen.
 

jeremy1407

Playlistbediener
2 dec 2013
28
0
dus de meest betrouwbare geruchten voor pinkpop mainstage zijn rolling stones en rhcp ?? hoop nog altijd op pearl jam
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken