De vlag op de modderschuit

Ik had in dit topic geen Tom Waits verwacht, en dat de comment van jou komt verbaast me nog meer. Wel een heerlijk nummer.
Is ook niet zo dat ik er enorm kippenvel van krijg, hoor en ik zou 'm eerlijk gezegd wel willen zien, maar ik vind de rest van discografie echt niet heel sterk.

• Leuk
Waarderingen: Lion
Ik wacht nog op het moment dat iemand komt met Creep - Radiohead. Dan kom ik hier definitief niet meer terug.
Had zelf Blur - Song 2 inmiddels wel verwacht.

Over britpop gesproken, ik zou Suede - Beautiful Ones kunnen noemen, maar heb het overige repertoire te sporadisch aangezet om dat echt te kunnen stellen. Maar goed, die keren is er in ieder geval niks blijven hangen. Oja The Breeders - Cannonball is ook nog zo'n geval.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Zal proberen om ten minste een paar te noemen die nog niet zijn geweest (ja ik weet, ze zijn niet allemaal nieuw)

Dope - Die MF Die
Motorhead - ace of spades
Beartooth - In Between
Drowning Pool - Bodies
Alice Cooper - Poison
Iron Maiden - Run to the hills
Megadeth - Symphony of destruction
Windrose - diggy diggy hole
Kiss - Love in an elevator
Soulfly - Jumpdafuckup
Ghost - Dans Macabre
Alien ant farm - Smooth criminal (als covers meetellen)
Halestorm - I miss the misery
Twisted sister - We're not gonna take it (opzich is 'I wanna rock' ook wel oke)
Deftones - Change (nu metal is één van mijn favoriete genres maar deftones heb ik nooit echt in kunnen komen)

Bij sommige antwoorden vraag ik me wel af of die gegeven worden omdat diegene de verdere discografie gewoon niet goed kent, of dat het echt een eindoordeel is na het doorspitten van een discografie.

Ik vind zelf XO Tour Llif3 van Lil Uzi Vert echt de paradevlag op een zeiljacht aan poep.

Kiss - Love in an elevator
steven tyler aerosmith GIF

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Bowling For Soup - 1985
The Ataris - Boys of Summer

En ja, als pop punk liefhebber heb ik zeker meer van ze proberen te luisteren :)

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread