Rock Werchter 2025

Chatgpt roept ook maar wat… Gisteren ook eens gebruik van gemaakt, maar de antwoorden waren gewoon feitelijk onjuist. Je gaat toch niet echt geloven dat Radiohead komt, omdat er twee keer door AI dat als antwoord wordt gegeven?

Over het vrij weggeven, volgens mij heeft U2 dat ook eens gedaan. Bij Metallica kreeg ik een gratis download van het concert waar we bij waren. Zie ik beide ook niet verschijnen als Tempest Road
En hun -toen- nieuwe CD bij het kopen van een ticket voor hun concert.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Jezus Christus. Moest hier een undercover van de organisatie op dit forum zitten, die lacht zich waarschijnlijk vaak een breuk.

• Haha
Waarderingen: Louwers
Over het vrij weggeven, volgens mij heeft U2 dat ook eens gedaan. Bij Metallica kreeg ik een gratis download van het concert waar we bij waren.

Kan toch ook geen toeval zijn, lijkt me?? Radiohead, Metallica, U2.

Misschien is dat wel de superband waar ze echt goed mee willen uitpakken voor hun 50e. Heeft iemand alle tourdata al gecheckt??

• Haha
Waarderingen: visdave34
Ja dat slaat nergens op.

lief publiek: als grote verrassing hebben we de meest saaie act op onze mainstage van vorig jaar gevraagd om dit jaar precies opnieuw hetzelfde te doen. Veel plezier!
Om vervolgens tijdens je dutje een harstilstand te krijgen omdat aan het einde van de set 20.000 hysterische meiden Another Love meeschreeuwen

Alle tracks op soundcloud hebben de artwork van 4 bandleden. Drie spelend op gitaar (bas) en 1 op drums. Bij Tom Odell zou er er een piano op staan.
Moeten het dus meer in die hoek zoeken denk ik.
De Soundcloud-actie komt waarschijnlijk van een troll die het leuk vindt hoe zijn ogenschijnlijke AI-muziek wordt geanalyseerd voor Radiohead en U2.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Hoe hier serieus wordt ingegaan op die SoundCloud gaat me wel het petje te boven. Duidelijke Ai images en ai muziek, maar we gaan hier geloven dat daar iets van waarheid in schuilt en we gaan zoeken naar bands met een drummer en 3 gitaristen, want de bevers hebben dat ook 😂
Wel geniaal dat iemand die heeft gemaakt om te lopen kloten.

Ik bedoelde eigenlijk dat omdat zij er staan, Olivia Rodrigo iets eerder stopt.
Ah ok. Nu goed, ze speelt uiteindelijk even lang als elders neem ik aan. 1,5 uur, net zoals medeheadliners Linkin Park, Kings of Leon en Sam Fender.

Ook acts als Elbow en Rufus die 90min krijgen, speelt ook een rol. Zelfs een Beth Gibbons die het doet met 70min.

Beth speelt wel precies enkel sets van 70 minuten, waar ze ook komt. London Grammar ook 75 minuten, wat neerkomt op een volledige set bij hun. Eigenlijk fijn dat je heel wat (bijna) volwaardige concertsets krijgt. Zeker bij Elbow en London Grammar is dat een meerwaarde imo.

Users who are viewing this thread