Rock Werchter 2025

Hoe zit het met het voorvak bij Rock Werchter? Ik ben zelf nog nooit op Rock Werchter geweest maar ga al een aantal jaar naar Pukkelpop en weet dat ik eigenlijk altijd gemakkelijk (via links) het voorvak inkom!
Bij Rock Werchter draait het volgensmij wat meer om de mainstage en wat minder om de andere podiums dus ik begrijp dat daar wel lastiger is..
Is het moeilijk vooraan/in het voorvak te komen? Zijn er nog trucjes, of is het niet te doen als je niet 1 uur van tevoren er bent?
Stel ik ga bij Fontaines DC uit het voorvak voor London Grammar, kom ik er dan nog in bij Deftones?

• Leuk
Waarderingen: MartinB
I will definitely go there because I have no other preference at that moment. What I have listened to from them so far does not grab me, but I like to be surprised live!
Wunderhorse- Foster the People- Goose-Soulwax- Overmono(still to discover) -Rufus- Used/olivia- 2manydj's
It looked bleak for a long time for Sunday but it will end well for me. If Overmono and Rufus please me. Otherwise I will miss some more 'bands'

Anticipation!

I tried to get into them but just cant. Im even Australian and saw a concert of theirs back home for free. They were fine, nothing bad about them particularly but just dont do it for me in any way. But just like Fred Again who also do nothing for me, I seem to be in the minority. All the others you've listed I like.

Hoe zit het met het voorvak bij Rock Werchter? Ik ben zelf nog nooit op Rock Werchter geweest maar ga al een aantal jaar naar Pukkelpop en weet dat ik eigenlijk altijd gemakkelijk (via links) het voorvak inkom!
Bij Rock Werchter draait het volgensmij wat meer om de mainstage en wat minder om de andere podiums dus ik begrijp dat daar wel lastiger is..
Is het moeilijk vooraan/in het voorvak te komen? Zijn er nog trucjes, of is het niet te doen als je niet 1 uur van tevoren er bent?
Stel ik ga bij Fontaines DC uit het voorvak voor London Grammar, kom ik er dan nog in bij Deftones?
Dan kom je er bij Deftones waarschijnlijk niet meer in. Je kan de gok altijd wagen natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: emilejol

Het grootste verschil met Pukkelpop is dat de voorvakken op Werchter volledig afgesloten zijn. Je geraakt enkel via poortjes aan de zijkant in zolang er plaats is. Bij headliners is de kans laten we zeggen miniem dat je er nog makkelijk bijgeraakt kort voor aanvang. Maar meestal lukt het tot een kwartier voor aanvang wel, maar dan sta je in het tweede vak. Voor het eerste (dus echt het frontstage vak) moet je er toch echt goed op tijd staan.

• Leuk
Waarderingen: emilejol
Tom Odell zal wrs wel deze week ergens aangekondigd worden. Moesten wachten tot zijn tour gedeeld werd en ze wilden geen gat op het tijdschema plaatsen

Het grootste verschil met Pukkelpop is dat de voorvakken op Werchter volledig afgesloten zijn. Je geraakt enkel via poortjes aan de zijkant in zolang er plaats is. Bij headliners is de kans laten we zeggen miniem dat je er nog makkelijk bijgeraakt kort voor aanvang. Maar meestal lukt het tot een kwartier voor aanvang wel, maar dan sta je in het tweede vak. Voor het eerste (dus echt het frontstage vak) moet je er toch echt goed op tijd staan.
Meestal lukt rechts nog wel agz iedereen vanaf de Barn aan komt lopen. Tenminste, dat was vroeger zo, laatste keer (2023) niet geprobeerd

Zou een serieuze domper zijn van een surprise naar Tom odell die gewoon zn tour speelt, lijkt me sterk
Het kan toch bijna niet anders? Het is een anagram waar je Tom Odell mee kan maken, hij kondigt zijn tour aan en de naam is van de affiche. Het zou al heeeeel straf zijn moest het iets anders zijn.

Ze hebben wel een nieuwe track gedropt
Dit is wel een serieuze mindfuck aan het worden, is het Tom Odell en is er een random iemand wel heel veel tijd aan het steken in dat Soundcloud gedoe?
En als het echt Tom Odell is waarom dan over zo'n doorsnee artiest geheimzinnig doen?

Users who are viewing this thread