Rock Werchter 2025

Weet je nog toen we hier zeiden dat het enige wat ze voor die 50ste verjaardag zouden doen die scheurkalender en lelijke sokken zouden zijn?

Simple Minds die effe de Eurostar neemt voor een one off gig, 2 Many DJ's met een exclusieve set en een superband met een olifant op drums.

Ik vind dat het best kan tellen.
Een olifant op drums?

Coldplay confirmed????

• Haha
Waarderingen: swissepfan
In other news....wat een glorieuze return to form is Okan Okunkun niet voor Arsenal? Wederom een stuk donkerder dan we gewoon zijn van de band achter Lotuk en Outsides, maar tegelijk ook onmiskenbaar Arsenal (Die percussie ritmes..olala.)

Nummers als Mendeleev, Hey Ghost, Moonlight Calls en Swim By horen nu al bij het beste wat die band al gedaan heeft en mogen zo hard op die setlist in Klub C. Dat gaat een hoogtepunt van het weekend worden daar. Hoe die band ook na ruim 20 jaar nog relevante platen blijft maken is gewoon straf.

• Geweldig
Waarderingen: musicislife
Waar komt eigenlijk alle haat richting Tom Odell vandaan? Puur door zijn optreden van afgelopen jaar wat niet goed viel? Vind het persoonlijk echt een goede artiest.

In other news....wat een glorieuze return to form is Okan Okunkun niet voor Arsenal? Wederom een stuk donkerder dan we gewoon zijn van de band achter Lotuk en Outsides, maar tegelijk ook onmiskenbaar Arsenal (Die percussie ritmes..olala.)

Nummers als Mendeleev, Hey Ghost, Moonlight Calls en Swim By horen nu al bij het beste wat die band al gedaan heeft en mogen zo hard op die setlist in Klub C. Dat gaat een hoogtepunt van het weekend worden daar. Hoe die band ook na ruim 20 jaar nog relevante platen blijft maken is gewoon straf.
Arsenal - JVB is ook echt een zware clash

• Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: roluf en LanderV
Mijn grootste clashes zijn:
Amyl - Sirid.
Dat ik Ezra Collective ga missen
Wetleg - Backseat lovers [doet pijn]
Greenday -PDM
Cymande - KOL
Rijtje Wunderhorse, Finnneas, Foster
Gracie - Soulwax
Kahan- Rufus du Sol

Doet wel echt pijn dat ik hier dingen van ga missen.
Was jij niet diegene die Wunderhorse de meest verschrikkelijke band die je ooit live hebt gezien? Vorig jaar Pukkelpop?

Leuk dat Wunderhorse toch aan het kortste eind trekt. ;-)

Was jij niet diegene die Wunderhorse de meest verschrikkelijke band die je ooit live hebt gezien? Vorig jaar Pukkelpop?

Leuk dat Wunderhorse toch aan het kortste eind trekt. ;-)
Wunderhorse was ook gewoon niet goed op PKP vorig jaar. Heb nu tickets voor hun show in Keulen maar krijg vrienden moeilijk opnieuw overtuigd om mee te gaan šŸ˜

• Leuk
Waarderingen: roluf
Gisteren Benjamin Clementine gezien in een volgepakte Ronda. Nu helemaal spijt dat ik hem niet mee heb gepakt op Werchter. Wat een artiest man.

Nog pareltjes die niet te missen zijn op deze editie?

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Gisteren Benjamin Clementine gezien in een volgepakte Ronda. Nu helemaal spijt dat ik hem niet mee heb gepakt op Werchter. Wat een artiest man.

Ik ga vandaag in Brussel! Benieuwd!

Beth Gibbons en Celeste zijn ook betoverend mooi, dus allicht dat zij jou kunnen bekoren. šŸ˜‰

• Leuk
Waarderingen: mattman

amenra
Cy-man-de!

Ik ben nog niet gestopt met die albums te (her)ontdekken.

Thee Sacred Souls ook niet te missen, als die nog niet op jouw radar staan. Was zeer sterk op Pukkelpop vorig jaar.
deze kijk ik ook hard naar uit

Users who are viewing this thread