Rock Werchter 2025

Ok ik wil geen partypooper zijn maar iedereen met deze demootjes en een beetje humor (of aandachtstekort) kan dit toch in de lucht gooien? 😂 Of vinden we dit echt zo superbanderig klinken?? 😬

In ieder geval, deze (non)aankondiging houdt ons toch weer een tijdje van de straat.

Laatst bewerkt:
Sowieso heel tof dat ik door dit gedoe ineens naar best een heel aardig rock&roll album (Royalty in Exile) aan het luisteren ben. Nooit ook maar 1 seconde eerder van the Scabs gehoord…

Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: nikita
Hard Times was wel een banger in de jaren '90. Mede door mijn ouders in die tijd veel shows van The Scabs gezien, maar ook Wolfbanes en Betty Goes Green. Wat mij betreft een stuk interessanter dan Noordkaap en Gorki in die periode.

• Leuk
Waarderingen: nikita, Blommie en JP5
Zal het artwork ook hint bevatten?
Kings of Leon treden sws op die dag. Damon Albarn komt even langs samen met Matt Schulz?

Weet je nog toen we hier zeiden dat het enige wat ze voor die 50ste verjaardag zouden doen die scheurkalender en lelijke sokken zouden zijn?

Simple Minds die effe de Eurostar neemt voor een one off gig, 2 Many DJ's met een exclusieve set en een superband met een olifant op drums.

Ik vind dat het best kan tellen.

• Leuk
Waarderingen: Chiel
Weet je nog toen we hier zeiden dat het enige wat ze voor die 50ste verjaardag zouden doen die scheurkalender en lelijke sokken zouden zijn?

Simple Minds die effe de Eurostar neemt voor een one off gig, 2 Many DJ's met een exclusieve set en een superband met een olifant op drums.

Als die olifant op drums maar geen AI productie is van een figuur die interessant wilt doen.

• Leuk
Waarderingen: slyke en nikita
Die 2e song doet me ook denken aan Frank vanderlinden. Maar ik verwacht toch ook guy swinnen, aangevuld met bvb Jan van eyken

Voor de olifant gok ik op een mario goossens.
Bij de beavers doet de stem me ook wat aan Frank vanderlinden denken

Users who are viewing this thread