Rock Werchter 2025

Was jij niet diegene die Wunderhorse de meest verschrikkelijke band die je ooit live hebt gezien? Vorig jaar Pukkelpop?

Leuk dat Wunderhorse toch aan het kortste eind trekt. ;-)
Zeker!

Maar ik hoor van veel kanten dat ze het wel schijnen te kunnen. De muziek op plaat is fantastisch. Maar de keuze gaat ook waarschijnlijk anders uitvallen.

Gisteren Benjamin Clementine gezien in een volgepakte Ronda. Nu helemaal spijt dat ik hem niet mee heb gepakt op Werchter. Wat een artiest man.

Nog pareltjes die niet te missen zijn op deze editie?
No fun klinkt als een enorm feestje
Almost monday
Backseat lovers
En ik heb het al een paar keer gezegd. Zorg dat je Rufus du Sol niet mist. Niet voor niets dat ze in NL 2 x de AFAS uitverkopen! En zie ik op weinig lijstjes voorbij komen.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
No fun klinkt als een enorm feestje
Almost monday
Backseat lovers
En ik heb het al een paar keer gezegd. Zorg dat je Rufus du Sol niet mist. Niet voor niets dat ze in NL 2 x de AFAS uitverkopen! En zie ik op weinig lijstjes voorbij komen.
Rüfüs du Sol was geweldig twee jaar geleden op Werchter, ik ben er zeker weer bij!

Rüfüs du Sol was geweldig twee jaar geleden op Werchter, ik ben er zeker weer bij!
Ik ga er ook zeker heen ivm geen andere voorkeur op dat moment. Hetgeen wat ik tot nog toe heb geluisterd van hen pakt me niet, maar ik laat me graag verrassen live!
Wunderhorse- Foster the People- Goose-Soulwax- Overmono(nog ontdekken) -Rufus- Used/olivia- 2manydj's
Het zag er lang somber uit voor de zondag maar komt zo toch tot een goed einde voor mij. Mits Overmono en Rufus me bevallen. Anders mis ik toch wat meer 'bandjes'

Voorpret!

Ik ga er ook zeker heen ivm geen andere voorkeur op dat moment. Hetgeen wat ik tot nog toe heb geluisterd van hen pakt me niet, maar ik laat me graag verrassen live!
Wunderhorse- Foster the People- Goose-Soulwax- Overmono(nog ontdekken) -Rufus- Used/olivia- 2manydj's
Het zag er lang somber uit voor de zondag maar komt zo toch tot een goed einde voor mij. Mits Overmono en Rufus me bevallen. Anders mis ik toch wat meer 'bandjes'

Voorpret!
Ik vind het dan weer opvallend hoe vaak dat Foster The People verschijnt. Hou wel van popmuziek, maar alles wat ik van deze band beluister pakt me niet echt. Maar misschien is dit live wel erg sterk?

Ik vind het dan weer opvallend hoe vaak dat Foster The People verschijnt. Hou wel van popmuziek, maar alles wat ik van deze band beluister pakt me niet echt. Maar misschien is dit live wel erg sterk?
De vorige keer ( voor Eels toen) was het slaapverwekkend. Maar dat was misschien gewoon omdat ik op Eels stond te wachten ( die toen weergaloos waren)

• Leuk
Waarderingen: mattman
Dat is toch gewoon omdat er geen alternatieven zijn? Foster clasht (zelfs maar een klein deel) met één van de zwakste acts van het weekend, Dean Lewis. En met Allie X, die totaal onbekend is bij het brede publiek.

De vorige keer ( voor Eels toen) was het slaapverwekkend. Maar dat was misschien gewoon omdat ik op Eels stond te wachten ( die toen weergaloos waren)
Ja, nogmaals, ik kan best wel wat popmuziek hebben maar dit doet me een beetje denken aan iets als .fun of American Authors.

Dat is toch gewoon omdat er geen alternatieven zijn? Foster clasht (zelfs maar een klein deel) met één van de zwakste acts van het weekend, Dean Lewis. En met Allie X, die totaal onbekend is bij het brede publiek.
Denk ook dat het - mede door bovenstaande - erg druk gaat worden bij FTP. Door die megahit toch een flinke naam en voor mijn gevoel zijn ze ook wel een tijdje weg geweest. Die KlubC gaat ramvol zitten, vrees ik.

Denk ook dat het - mede door bovenstaande - erg druk gaat worden bij FTP. Door die megahit toch een flinke naam en voor mijn gevoel zijn ze ook wel een tijdje weg geweest. Die KlubC gaat ramvol zitten, vrees ik.

Ja dat is voor mij ook de reden om naar FTP te gaan. Dean Lewis trekt mij minder, en FTP had destijds wel leuke hit dus nieuwsgierig om ze keer te gaan zien

Ja, erg jammer dat er niets behoorlijks tegenover staat. Nu, een pauze in de planning is ook wel prettig, zeker op dag 4.

Ik heb het destijds (10 jaar terug voor mijn gevoel) best wat op gezet puur voor de Call it What you Want en Houdini . Pumped up Kicks vind ik minder.

Staat er meer tussen omdat ik benieuwd ben , nooit eerder heb gezien en ze dermate weinig in de buurt zijn dat de kans op herhaling nogal laag is naar mijn mening. Plus er staat niks tegenover wat ik moet en zal zien. Dat laatste zal er wel voor zorgen dat het druk wordt inderdaad.

Ik ga er zeker heen! Toevallig met hun laatste plaat weer op mijn radar beland en stiekem hebben ze toch wel lekkere deep cuts er in zitten.

Nu alleen hopen dat we de KlubC inkomen met de rest van t programma (had me dat nog niet gerealiseerd)

• Leuk
Waarderingen: mattman
Gisteren Benjamin Clementine gezien in een volgepakte Ronda. Nu helemaal spijt dat ik hem niet mee heb gepakt op Werchter. Wat een artiest man.

Nog pareltjes die niet te missen zijn op deze editie?
Grade 2, Durand Jones and the Indications, Thee Sacred Souls en Mrcy

• On fire
Waarderingen: Raoul
De vorige keer was een dik feest in een uitzinnige, broeierige tent. 🤷
Maar ik ben grote fan én we stonden in voorste regionen tussen andere fans.

Users who are viewing this thread