Rock Werchter 2025

Dit is wel een serieuze mindfuck aan het worden, is het Tom Odell en is er een random iemand wel heel veel tijd aan het steken in dat Soundcloud gedoe?
En als het echt Tom Odell is waarom dan over zo'n doorsnee artiest geheimzinnig doen?

Jopie is gewoon aan het trollen?

Met AI ook bijzonder weinig moeite, volgens mij.

Kan toch niet anders dan dat het gewoon Tom Odell wordt. Dat anagram + zijn touraankondiging + die naam net nu uit de app/site. 1 + 1 + 1 = 3

Tja, dikke bummer maar mijn hoop is nu toch ook wel zo’n beetje vervlogen.

Ik start maar gewoon met inluisteren. Hij schijnt een nummertje te hebben dat het goed doet op festivalweides, misschien eens opzoeken… 🤔

Wellicht dat het helemaal niet de bedoeling was om er zo'n mysterie van te maken, ze konden het gewoon nog niet announcen en moesten wachten dus maakten er maar een anagram van. Ik vind het alsnog wel een sterke lineup voor de zaterdag nu, als ik breed kijk. Ben wel tevreden

• Leuk
Waarderingen: Wout_VS
Wat ik dan eigenlijk niet begrijp als het tom is waarom wacht je dan niet die week af met het tijdschema om dat in een keer aan te kondigen

Alle tracks op soundcloud hebben de artwork van 4 bandleden. Drie spelend op gitaar (bas) en 1 op drums. Bij Tom Odell zou er er een piano op staan.
Moeten het dus meer in die hoek zoeken denk ik.

Wat ik dan eigenlijk niet begrijp als het tom is waarom wacht je dan niet die week af met het tijdschema om dat in een keer aan te kondigen
Dan hadden we nu nooit zoveel pagina’s gevuld. Heb het gevoel dat ze bezig zijn om nog meer aan te passen (misschien Goldband en Tom Odell switchen van plek).

Valt me overigens op dat er deze editie vrij veel acts zijn die maar 30/35 min spelen. Ik tel er 7, volgens mij 2-4 meer dan meestal het geval is?

Ik begrijp waar het vandaan komt (o.a. 2manydj’s en wat lange main stage sets) maar toch jammer, ook voor die artiesten. Ben je net een beetje op stoom (ook als publiek) moet je er alweer mee ophouden. Voelt altijd een beetje als een veredelde showcase.

Valt me overigens op dat er deze editie vrij veel acts zijn die maar 30/35 min spelen. Ik tel er 7, volgens mij 2-4 meer dan meestal het geval is?

Ik begrijp waar het vandaan komt (o.a. 2manydj’s en wat lange main stage sets) maar toch jammer, ook voor die artiesten. Ben je net een beetje op stoom (ook als publiek) moet je er alweer mee ophouden. Voelt altijd een beetje als een veredelde showcase.
Is elk jaar het geval en vaak is dat ook juist fijner op een festival. Een gebalde, energieke set ipv een uur of meer met veel opvulling

• Leuk
Waarderingen: jimmywe

Users who are viewing this thread