Rock Werchter 2025

Eens. Nu, redelijk lijn met de eerste cohead die avond, een indommelend publiek dat pas wakker schiet wanneer de anderhalve hit passeert.
Ik denk dat jij die sfeerbeheersticker een keer in moet gaan leveren. Het overgrote deel van de bezoekers is gewoon blij met KoL hoor. Als ik al indommel op zaterdagavond, dan komt het door de Karmelieten, niet door de familie Followill...

Ik denk dat jij die sfeerbeheersticker een keer in moet gaan leveren. Het overgrote deel van de bezoekers is gewoon blij met KoL hoor. Als ik al indommel op zaterdagavond, dan komt het door de Karmelieten, niet door de familie Followill...
Over Odell heb ik ook nog maar weinig echt positieve dingen gehoord hier toch? Ik zie het vooral als goed nieuws, want het lever geen nare clash op met Bright Eyes op dat moment.

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en RutgerGM
Ik heb een ticket voornamelijk voor Kings of Leon gekocht. Er zijn zelden bands die zo vaak zo goed staan te spelen. Alleen bij mijn eerste kennismaking was het een mislukt huwelijk, maar gelukkig heb ik ze een 2e kans gegeven. Ik zal al wel zowat aan de 10 zitten na Rock Werchter.

Ik vind het juist fascinerend dat ze gewoon zonder poespas hun prachtige nummers in keihard tempo erdoorheen rammen. Dat geouwehoer en andere tierelantijntjes ben ik toch allergisch voor.

Ik ben allang blij dat we nu niet meer om de haverklap moeten aanhoren hoe hij absoluut niet naar Linkin Park wil :ROFLMAO:

Eens. Nu, redelijk lijn met de eerste cohead die avond, een indommelend publiek dat pas wakker schiet wanneer de anderhalve hit passeert.
Nu kan je veel zeggen over KOL maar lijkt me dat ze wel meer dan 1 hit hebben.
Ze hebben zelfs meer dan 1 monsterhit ...
mattman die mattman is :-):-)

Bob, go home, you’re drunk!

☺️
Chat gpt go home you're drunk! zou beter zijn:) ik ben enkel de boodschapper. En ja chat gpt is niet de meest betrouwbare bron voor vragen rond festivals. Vond het wel amusant dat chat gpt terug radiohead als beste antwoord gaf.

• Leuk
Waarderingen: JP5
die meiden komen toch op zondag niet zaterdag:)
Tom en Damiano wel op hetzelfde podium natuurlijk, net als vorig jaar. Sam en Raye zal ook wel gewicht in de schaal leggen.

Maar wel benieuwd wanneer we een last call krijgen voor die zaterdag.

Dit was het slechtste (bron De Morgen: review 2de dag Werchter)​

Tom Odell ★½☆☆☆

afbeelding
Koen Keppens
Tom Odell wordt op de Rock Werchter-website omschreven als ‘een bevlogen kruising tussen Jeff Buckley en Chris Martin’. Maar zijn set op de Main Stage was vandaag een uur lang te eentonig en te zielloos om die dure beloftes waar te maken. En hij was ook niet geweldig bij stem.

Dit was het slechtste (bron De Morgen: review 2de dag Werchter)​

Tom Odell ★½☆☆☆

afbeelding
Koen Keppens
Tom Odell wordt op de Rock Werchter-website omschreven als ‘een bevlogen kruising tussen Jeff Buckley en Chris Martin’. Maar zijn set op de Main Stage was vandaag een uur lang te eentonig en te zielloos om die dure beloftes waar te maken. En hij was ook niet geweldig bij stem.
Je zou dit maar gezien hebben in plaats van Tom Morello, dan verdiende je ook een slechte show.

We moeten van het optreden van Morello nu ook niet meer maken dan wat het was...de Rage nummers waren tof...maar die covers van Audioslave en Springsteen waren gewoon slecht.

Het was gewoon minder slaapverwekkend dan wat die andere Tom.er op main van bakte, maar memorabel of echt goed? Naaah.

Ik had een maand ervoor de Bulls of Parade coverband zien optreden...dat was beter.

• Haha
Waarderingen: Piranha43
Interessant! Las net een artikel dat Colin Greenwood de gitarist van Nick Cave hem op zijn Europese tour zou begeleiden van juni tot september.
En op het tourschema stond zowel vijf en zes juli ingekleurd als concerten in...............................Parijs (Days off festival in philharmonie Paris)
Van Werchter naar Parijs rijden doe je wel op vier uren. Dus tot kwart voor drie uur met Radiohead het nieuwe album spelen op Werchter en dan ruim op tijd terug voor het concert om 20h in Parijs.
Dus helaas, zuiver praktisch kan je Radiohead nog niet uitsluiten.
Alhoewel de meeste dromen bedrog zijn, sometimes dreams come true.
Klopt wel mooi met de open plaats om 14h voor de verrassingsact.

Interessant! Las net een artikel dat Colin Greenwood de gitarist van Nick Cave hem op zijn Europese tour zou begeleiden van juni tot september.
En op het tourschema stond zowel vijf en zes juli ingekleurd als concerten in...............................Parijs (Days off festival in philharmonie Paris)
Van Werchter naar Parijs rijden doe je wel op vier uren. Dus tot kwart voor drie uur met Radiohead het nieuwe album spelen op Werchter en dan ruim op tijd terug voor het concert om 20h in Parijs.
Dus helaas, zuiver praktisch kan je Radiohead nog niet uitsluiten.
Alhoewel de meeste dromen bedrog zijn, sometimes dreams come true.
Klopt wel mooi met de open plaats om 14h voor de verrassingsact.
😂

We moeten van het optreden van Morello nu ook niet meer maken dan wat het was...de Rage nummers waren tof...maar die covers van Audioslave en Springsteen waren gewoon slecht.

Het was gewoon minder slaapverwekkend dan wat die andere Tom.er op main van bakte, maar memorabel of echt goed? Naaah.

Ik had een maand ervoor de Bulls of Parade coverband zien optreden...dat was beter.
Goed gitaarwerk, topsfeer, statements die voor de verandering niet geforceerd voelden en het enthousiasme spatte er bij hem vanaf. Ik vond het een van de optredens van het weekend, ook aan de covers van Audioslave ( tribute naar Chris Cornell dus dat helpt) en Springsteen kon ik mij niet aan ergeren.

• Leuk
Waarderingen: Piranha43 en Paddy

Users who are viewing this thread