Pearl Jam

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
Setlist is bij Pearl Jam nooit hetzelfde, dus je kunt ook echt geen mogelijke setlist schetsen.Dat maakt de optredens ook mede zo bijzonder, je weet nooit welk nummer je krijgt.
klopt wel ja. Maar toch leuk om te zien waar ze de kickoff van deze tour mee doen
29 songs & 3 hours later, night 1 of the #PJLatinAmerica2015 Tour has come to an end. Gracias, Santiago!

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
F.Y.I. (te uwer informatie) geruchten...

Any exacter rumors about european/ german dates?

i heard about negotiations for 2 nights in germany, pinkpop, london, barcelona and 1 or 2 nights portugal. June/July

Basically each year Pearl Jam are rumoured to return to the Pinkpop Festival, where they impressed Europe in 1992 and returned to in 2000.

This year the dates are 10-12 June 2016. That might fit into a Europe mini-tour if touring in the US ends in May.

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
Mogelijkerwijs Europese tourdata van Pearl Jam.
May 27-June 2
June 6-13
June 24-June 30
July 11-18
July 28-August 8
August 15-25
Let wel, geruchten, zitten wat haken en ogen aan.
Volgens de geruchten uit Potugal:
In 2016, Rock in Rio Lisboa takes place in May, on the 20th, 21st, 26th, 27th, and 28th, while the US Alive follows on the 7th, 8th and 9th of July and the Super Bock Super Rock scheduled for a week later from the 14th to the 16th of July.

Dan zou er mogelijk weer 17 juli een optreden in vs zijn, waardoor na deze data de Europese tour kan eindigen. Tot halverwege mei zouden ze in Canada kunnen touren.
Zal het wel eens een korte tour kunnen worden tussen ca 27 mei en ca 16 juli in Europa.
Waarbij festivals blijkbaar in de running zijn?

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
Als Pinkpop ze nu nog misloopt hoeven we ze nooit meer te verwachten.
Zal dus wel PP worden & Coldplay Malieveld/Goffertpark.

Ik denk dat die band lekker geld wilt blijven verdienen zolang ze kunnen en Pinkpop veel te veel geld betaald voor populaire rockacts. Dus als ze er dit jaar niet staan, dan volgend jaar of het jaar daarna of het jaar daarna (mits pinkpop dan weer niet exact dezelfde headliners heeft als dit jaar).

Paddy

Headliner
16 dec 2014
mogelijke setlist in Chili “Latijns Amerika tour”.
Valt nog onder hoofdstuk “Lightning Bolt Tour” lijkt wel ?

Soundcheck:
Pendulum,
Nothingman,
Sirens (X2),
Love Boat Captain,
Lightning Bolt,
Sleeping by Myself,
Daughter,
Mother (Pink Floyd),
Imagine (John Lennon),
Thin Air,
Infallible,
Mind Your Manners,
Swallowed Whole,
Whipping,
Rain (The Beatles),
My Father’s Son,
World Wide Suicide,
Setting Forth,
All Night,
Deep,
State Of Love And Trust.

Klopt, daar valt het ook onder.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pearl_Jam_2015_Latin_America_Tour

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
Nederland komt voor in de geruchten voor 2016...

Amsterdam specific or the Netherlands in general, like maybe Pinkpop?
Did i post a pinkpop photo? Or tulip fields? ;)
Ha ha... I'll take that as a 'no Pinkpop again... and yes the Ziggo Dome again'. Yes! Thanx!
Wow, Amsterdam is getting a lot of love from the band. Cool!

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
Eddie Vedder Hangs Out With 30 Fans, Plays Ukulele

Eddie Vedder has been giving Dave Grohl a run for his money on Pearl Jam’s Latin American tour for the title of Nicest Guy in Rock and Roll, with Vedder being photographed with over 30 fans, seen below via @PearlJamOnline and other fan Instagram accounts. Check out photos (and a video) of Vedder with fans in Porto Alegre below.
Eddie Vedder took a stand against gender violence at Pearl Jam’s show in Buenos Aires over the weekend. Vedder held a sign on stage that said: “Ni una menos” (No woman less). ‘Ni una menos’ an Argentinian feminist movement to stop gender violence and femicides. He had an optimist way of seeing it: “With the amount of women I see in the rows and in the fence, and how everyone is respecting them, I’d say we’re getting at it.”
Vedder definitely loved the Buenos Aires fans, as he ran into the audience to shake fans hands during “Porch.”
Ed talks about “we” meaning the band and crew and “some of you as well” meaning the audience have had a very rough year and lost people that they loved. He tells the Argentinians that it means so much being received so well by them. “It means a lot and even more now.”
Ed notes that there are lot of women down front at the barricade and comments “that means it is safe down there and people are looking out for each other. That is not always the case.” He praises the strong women and men that are taking care of each other.
He asks for a camera to show the sign he is holding. It says “Ni Una Menos” Ed implores people to end gender based violence and for people to stand up for women everywhere.
http://www.alternativenation.net/eddie-vedder-hangs-out-with-30-fans-plays-ukulele/

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
Gerucht!!??
#PJRumors Pearl Jam will play at @RockWerchter (7/1/2016)? Time will tell! #PJEurope2016 #PearlJam
1 juli is wel al de dag dat Rammstein headliner is, dus in hoeverre dit een gerucht of wilde gok is is afwachten?

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
Ik denk dat PJ de ziggo dome wederom gaat doen..
Vedder en band zijn fan van de ziggo dome, de vorige keer zei hij ook in zijn speech dat PJ graag daar het record blijft houden als internationale artiest.

PJ op RW en niet op PP zou ook wel weer teleurstellend zijn btw.
Alhoewel ik ze net zo graag in de ziggo zie.
Afwachten maar.

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
Someone from Universal Netherlands told me that PJ is in the Ziggodome Amsterdam at the 8th of june 2016.
Now we have pretty good info about the euro tour. Starting June 8 in Amsterdam and ending in Lisbon on July 7.
Yeah, those rumours and dates seem to fit but over a month in Europe seems very long. They normally do 2-3 weeks.
I'm hoping/expecting them to add another ziggodome date: last tours they always did 2 and they seem to like it there. There is enough room before and after june 8.
I don't think they will be in Europe for a month, two weeks, three max surely?
What festivals are they playing? Nos in Lisbon and Rock Werchter? Pinkpop?
Pinkpop is 10-12 june so Amsterdam on 8 makes sense

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
Ik heb dit al eerder gezegd, die willen zelf helemaal niet op Pinkpop.
Als ze echt 8-6 in de Ziggodome staan, had dit DE kans geweest om op PP te spelen

Edit: Geen PP, is Tenclub membership vernieuwen dus

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
Ik heb dit al eerder gezegd, die willen zelf helemaal niet op Pinkpop.
Als ze echt 8-6 in de Ziggodome staan, had dit DE kans geweest om op PP te spelen

Edit: Geen PP, is Tenclub membership vernieuwen dus

Mjah, als ze een tourtje met zalen doen dan is het niet gek dat ze geen uitzondering maken natuurlijk. On the other hand, als ze écht graag willen was dit de kans voor Pinkpop echt even lekker uit te pakken en a la Roskilde dan zo'n klepper te hebben die je exclusief hebt dat festivalseizoen. Maar goed, ik neem Jan's geblaat al jaren met een korreltje zout, en dan kom je meestal wat dichter bij de waarheid uit. Hij wil ze erg graag hebben, maar dat zij een special kind of love voor PP voelen... not so much volgens mij. Just another festival voor hen.

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
Oke, misschien wat te hard uitdrukt ja, wat ik bedoelde te zeggen, van de band hoeft het niet zo nodig volgens mij, en dat is wat jij ook zegt dus ;)
Let wel, ik ben er blij mee als ze Ziggodome zouden spelen, dan worden het er vast 2 namelijk, en kan ik 1 avond mijn zoon meenemen en de andere avond kan ik gaan staan.
Dat, plus, ik hoef dan niet naar Pinkpop, maar kan naar Graspop en Fortarock

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
Oke, misschien wat te hard uitdrukt ja, wat ik bedoelde te zeggen, van de band hoeft het niet zo nodig volgens mij, en dat is wat jij ook zegt dus
Let wel, ik ben er blij mee als ze Ziggodome zouden spelen, dan worden het er vast 2 namelijk, en kan ik 1 avond mijn zoon meenemen en de andere avond kan ik gaan staan.
Dat, plus, ik hoef dan niet naar Pinkpop, maar kan naar Graspop en Fortarock
8 juni komt me slecht uit, sta ik in GelreDome...
Dus weer kans om Pearl Jam te zien om zeep geholpen, het is mij steeds om diverse redenen niet gegund lijkt wel?

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
PJ stond 2012 & 2014 2 avonden ziggo dome Dennis...
Dus verwacht dat nu ook wel weer.......

Gebruikers die dit onderwerp bekijken