Best Kept Secret 2014

Ruben

Nieuw lid
22 mei 2013
2
0
The Wombats zou ook kunnen. Ze staan op Hurrican/Southside (zelfde organisatie) en hebben 20 juni nog dagje vrij. Zij zouden, wat mij betreft, perfect de rol van Arctic Monkeys vorig jaar kunnen invullen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Echt? Die kunnen we dan wel afstrepen voor Pinkpop. Heb nog geen bericht gelezen over de bevestiging van FF.
 

JBU

Playlistbediener
2 dec 2013
10
0
Echt? Die kunnen we dan wel afstrepen voor Pinkpop. Heb nog geen bericht gelezen over de bevestiging van FF.

Staat op de website van Franz Ferdinand zelf. Is overigens ook een teken dat er later vandaag of morgen een rijtje nieuwe namen gaat komen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Niet echt een band die je op BKS zou verwachten, maar verwacht later in de middag of morgen nog wel nieuwe namen dan.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
Franz Ferdinand was al afgevallen voor Pinkpop dus dan is dit wel een logische stap. Dan zijn ze toch veel in de buurt dit jaar; Where The Wild Things Are, Vorst Nationaal, Rock Werchter, Paradiso en nu ook BKS :p
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Echt? Die kunnen we dan wel afstrepen voor Pinkpop. Heb nog geen bericht gelezen over de bevestiging van FF.

Staat op de website van Franz Ferdinand zelf. Is overigens ook een teken dat er later vandaag of morgen een rijtje nieuwe namen gaat komen.

Klopt, je hebt gelijk. Leuke naam, maar ik had ze eerlijk gezegd niet op BKS verwacht. Wat zou hun spot worden? Sub of headliner? Ik zie ze nog zo headliner worden eerlijk gezegd.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Franz Ferdinand zie ik wel headliner worden, leuke naam!

Wombats de rol van Arctic Monkeys vervullen, als je daarmee headliner bedoelt ben ik het daar niet mee eens. Wombats is lang niet groot genoeg om headliner te zijn, ook niet op Best Kept Secret
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Zou Franz Ferdinand echt sowieso headliner zijn? Op zich had Bloc Party dezelfde plaats op lowlands 2012 als FF op 2013, dus misschien dat Franz Ferdinand de plaats van Bloc party overneemt?
wishful thinking... (ik had wel iets specialers verwacht als headliner)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Zou Franz Ferdinand echt sowieso headliner zijn? Op zich had Bloc Party dezelfde plaats op lowlands 2012 als FF op 2013, dus misschien dat Franz Ferdinand de plaats van Bloc party overneemt?<br>
wishful thinking… (ik had wel iets specialers verwacht als headliner)

Voor zover ik weet heeft FF wel veel meer hits dan Bloc Party. Ook zijn 3fm en 3voor12 partners van BKS en zij zijn ook nogal fan van FF dus het zou me niet verbazen als FF gewoon headliner is
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
@PwoperFishEarl Sweatshirt? Redelijk vergelijkbaar met vorig jaar namen als Danny Brown en Tyler, the Creator :p
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik zou het gaaf vinden, Earl Sweatshirt. Je moet natuurlijk van hiphop houden, maar Danny Brown was vorig jaar vrij geweldig moet ik zeggen, ook al stond hij zo vroeg op de mainstage, met zo weinig publiek :p. Hopen dat Earl Sweatshirt dat niveau ook heeft(als hij komt natuurlijk :p)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Was dat een zelfbevestiging? Pagina bestaat niet dus tweet is alweer verwijderd?

Blijkbaar wel dus:

https://twitter.com/DaansMuziekBlog/status/428200141867073538
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
gelukkig nog een screenshot gemaakt
maar ik kan geen foto van deze band vinden die bij de geplaatste foto past...
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Netjes ;)

Ik gok dat het plaatje wel van een andere band is en dat ze morgen met een rijtje namen komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken