Best Kept Secret 2014

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Qotsa en FF zijn denk te groot voor BKS @hierboven. FF zou kunnen (die stonden ook op Lowlands, doen vaker kleine festivals) maar die zie ik toch eerder naar Pinkpop gaan eigenlijk.

Franz Ferdinand staat ook al op Where the Wild Things Are, dus dat zal inderdaad niet gebeuren. QOTSA heb ik ook mijn twijfels bij, maar aan de andere kant: Arctic Monkeys hebben er ook gestaan.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Met AM hadden ze vorig jaar zoals gezegd ongelofelijk veel geluk... Het publiek reageerde wel echt geweldig(misschien ook omdat de helft speciaal voor AM kwam). Ik gok een beetje op Arcade fire en misschien zelfs White Lies(??)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Met AM hadden ze vorig jaar zoals gezegd ongelofelijk veel geluk… Het publiek reageerde wel echt geweldig(misschien ook omdat de helft speciaal voor AM kwam). Ik gok een beetje op Arcade fire en misschien zelfs White Lies(??)

White Lies lijkt me niet, gelukkig maar. Die zullen eerder Pinkpop doen denk ik.

Ik zet mijn geld op Arcade Fire - Interpol - The National. Zou geweldig zijn.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ja the National past er wel perfect. Interpol is(in mijn mening) een beter band, maar zie je ze als headliner? Ik heb ze zelf niet live gezien helaas, dus ik weet niet wat het publiek daar op doet...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
[*]Stond Interpol bij hun vorige tour niet nog in HMH? Ik zie ze het best op de spot van Portishead: ze trekken toch nog aardig wat volk binnen de BKS doelgroep, en passen gewoon het beste in het donker.

Deerhunter heeft trouwens amper Europese festivals gedaan dit jaar, en vervolgens de najaarstour gecancelled. Lijkt me ook een mooie naam voor dit festival!
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Interpol stond inderdaad in de HMH, en het was ook wel uitverkocht volgensmij, maar het is ongelofelijk slecht ontvangen. Hun populariteit is zeker niet gegroeid(dwz afgenomen), maar ze zijn zeker wel materiaal voor BKS. In het donker past dat perfect, met zo'n omgeving. Headliner weet ik echter niet
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
En daar zijn de namen, ik zag zo snel in ieder geval Pixies, Elbow en Belle and Sebastian.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
541
Belle & Sebastian
Caribou
Cheatahs
Circa Waves
Elbow
Fat White Family
Fucked Up
Metronomy
Pixies

@BKS Site
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Pixies en Elbow zijn headliners lijkt me, nog 1 headliner te gaan maar nog geen Arcade Fire. Vraag me af of die dus nog wel komen want ze hebben al een aantal andere festivals aangekondigd dus raar dat ze niet bij deze lading namen zitten.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Mooi hoor! Fucked Up is keihard! Caribou, Belle & Sebastian, Elbow en Pixies zijn ook sterke namen. Ik wacht nog op Arcade Fire...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Niet onbelangrijk, er gaan nog 70+ namen komen! Meer dan vorig jaar als ik het goed heb.

Dagtickets zijn 64 euro

Combi zonder camping 119 euro

Combi met camping 139 euro

Prijzen zijn dus ook omhoog gegaan, al had ik dat ook wel verwacht.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
http://festileaks.com/2013/12/southsidehurricane-komt-met-nieuwe-lichting-namen/

Gruwelijk! Stuur CHVRCHES, Polica en Dillinger Escape Plan maar door, 3 geweldige namen. Best Kept Secret heeft genoeg mogelijkheden en de lineup van Hurricane/Southside ziet er fantastisch uit. Ik heb zo'n gevoel dat dit een retemooie affiche gaat worden.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
http://festileaks.com/2013/12/southsidehurricane-komt-met-nieuwe-lichting-namen/

Gruwelijk! Stuur CHVRCHES, Polica en Dillinger Escape Plan maar door, 3 geweldige namen. Best Kept Secret heeft genoeg mogelijkheden en de lineup van Hurricane/Southside ziet er fantastisch uit. Ik heb zo’n gevoel dat dit een retemooie affiche gaat worden.

Warpaint en Deerhunter (nu beiden ook juni/juli-data bekend) ook graag!

Ik vind het trouwens geweldig dat ze dit jaar niet zo'n grote acts als Arctic Monkeys of Bloc Party hebben, dan krijg je te veel mensen die voor hitjes en sfeer komen. Wie weet maak ik hiervoor de tocht naar Nederland wel!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
http://festileaks.com/2013/12/southsidehurricane-komt-met-nieuwe-lichting-namen/

Gruwelijk! Stuur CHVRCHES, Polica en Dillinger Escape Plan maar door, 3 geweldige namen. Best Kept Secret heeft genoeg mogelijkheden en de lineup van Hurricane/Southside ziet er fantastisch uit. Ik heb zo’n gevoel dat dit een retemooie affiche gaat worden.


Warpaint en Deerhunter (nu beiden ook juni/juli-data bekend) ook graag!

Ik vind het trouwens geweldig dat ze dit jaar niet zo’n grote acts als Arctic Monkeys of Bloc Party hebben, dan krijg je te veel mensen die voor hitjes en sfeer komen. Wie weet maak ik hiervoor de tocht naar Nederland wel!

Warpaint en Deerhunter mogen ook zeker komen! Alcest, Revere en Holden zijn ook acts die ik heel graag op dit festival zou willen zien. Allemaal nieuwe albums, en doen ook optredens.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Bloc Party een grote act? Hmmm dan heb ik echt onder een steen geleefd. Maar goed geen echt grote namen klinkt misschien leuk, maar ze moeten er toch genoeg mensen naartoe zien komen...
 

woutdeckers

Playlistbediener
6 dec 2013
20
0
Ben er ook wel zeker van dat Arcade Fire hier gaat headline. Ik denk dat Neutral MilK Hotel ook op de affiche gaat staan, voor diegene die ze nog kennen.

voor de rest zou een mooie aanvulling zijn :
- The National
- Deerhunter
- Kurt Vile
- Foxygen
- James Blake
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
nu Arcade Fire voor Pinkpop bevestigd is kunnen we ze denk ik wel afschrijven, maar wie dan als headliner?
 

woutdeckers

Playlistbediener
6 dec 2013
20
0
snap niet dat Arcade Fire dat zelf wil, als sub headliner bij Metallica op Pinkpop. maarja...
Ik denk ook wel dat The National Headliner waardig is, of misschien halen ze wel iets als Bon Iver binnen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken