Best Kept Secret 2014

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
headliners: Arcade Fire, National, Belle and Sebastian

subs durf ik niet op in te zetten maar ik hoop heel erg op Miles Kane en Gaslight Anthem
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
ah ok wist ik niet, dan zal er inderdaad wel een andere headliner zijn. Elbow misschien, al zal pinkpop die ook graag willen hebben
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik denk dat Pinkpop het zwaar gaat krijgen om goede sub-headliners te vinden met BKS en DTRH die ze als headliner willen plaatsen.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
3voor12 recensie van Arcade Fire concert:
Tijdens de festivaltour die komend jaar juni onze kant op komt gaat dat vast anders.

Hoe moeten we dit lezen?

1. Onze kant op als in; Duitsland, Denemarken
2. Onze kant op als in; ongetwijfeld
3. Onze kant op als in; ik heb tussen neus en lippen door een leak gedaan



 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik denk dat tweede en als het derde was dan zijn er alsnog 3 festivals die het kunnen zijn (PP, BKS, DTRH)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Pixies op 7 juni in Londen (Field Day). Dan Pixies - The National - Arcade Fire als headliners? Afwachten wel of DTRH daar iets van afsnoept.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.315
5.786
Wat de BKS headliners/PP subs betreft, ik denk niet dat ze het heel moeilijk gaan krijgen. Hun zoekveld wordt hoogstens iets opgeschoven naar het hardere gebied (Placebo, Triggerfinger, QOTSA), dingen die niet passen bij de hipstercrowd op BKS en DTRH. En bovendien, een band die zaterdag BKS headlined kan prima zondag of maandag PP subben, nietwaar?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Je hebt het nu over Pinkpop toch? Dat lijkt me een beetje lastig om te zeggen omdat je de namen niet weet. Om af te gaan op de lineup van vorig jaar: Arctic Monkeys kon niet op Pinkpop omdat die wouden headlinen, Damien Rice was een bijzondere zet van de BKS organisatie en zou Pinkpop niet subben, Sigur Ros zie ik ook echt niet op Pinkpop staan.

Over de geruchten van dit jaar. Arcade Fire lijkt vooral kleinere festivals te doen en Pinkpop valt daar niet onder, hetzelfde voor The National. Ik zie Pinkpop ook geen B&S of Interpol boeken. Ik zie niet in waarom er veel overlap zal zijn tussen de lineup van BKS of Pinkpop, die hadden vorig jaar ook twee compleet verschillende affiches.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Queens of the Stone Age en Franz Ferdinand zijn net bekendgemaakt voor NorthSide Festival.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Neutral Milk Hotel zou ik ook opschrijven als headliner. Het zou ook echt fantastisch zijn als ze op BKS spelen.

Edit: Even overheen gelezen, staat al in het lijstje.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Headliner? Ik bedoel ik ken de naam van de band en ken ook nog wel een liedje of 2 maar headliner voor BKS lijkt me toch wat overdreven hoor.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik zie ze eerlijk gezegd ook niet als headliner hoor, maar ik heb geen idee hoe de lineup er uit gaat zien dit jaar. Ik gok/hoop op een spot als die van Portishead afgelopen jaar.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Neutral Milk Hotel leek me perfect voor eenzelfde spot als Portishead, maar ze zijn net bevestigd voor Le Guess Who...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Neutral Milk Hotel leek me perfect voor eenzelfde spot als Portishead, maar ze zijn net bevestigd voor Le Guess Who…

Shit, dat is balen zeg.. Dat leek me echt een fantastische band voor BKS. Hopelijk weten we binnenkort meer.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Qotsa en FF zijn denk te groot voor BKS @hierboven. FF zou kunnen (die stonden ook op Lowlands, doen vaker kleine festivals) maar die zie ik toch eerder naar Pinkpop gaan eigenlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken