Best Kept Secret 2014

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
The 1975 is zo'n naam die sowieso weer een hipstergang naar BKS zal sturen. Niet echt blij mee nee.. James Blake, MO, Midlake, Wild Beasts en Moddi zijn mooie namen!

Best Kept Secret heeft toch echt een stuk betere line up dan DTRH. zijn jullie het er daar mee eens? ok, het komt nog niet in de buurt bij de line up van vorig jaar maar toch

Ja zeker mee eens, al kapen ze toch wat namen weg die ook goed op BKS passen (oa Damon Albarn, Warpaint, Foals, The Bohicas). Er zijn nog niet zoveel namen bekend voor DTRH dus ben benieuwd wat er nog bij komt, maar verwacht dat dat niet veel uit zal maken. Op BKS zijn veel meer interessante namen.

En aan die editie van vorig jaar kan je moeilijk tippen denk ik, ze hebben de lat wel gelijk heel hoog gelegd.

0bf9c7908f59ccca9a9c7fda100bff85.png

Puzzel van Instagram van BKS.

De line-up is dit jaar toch weer heel sterk. Al heb ik het idee dat ze een naam ter grote van Arctic Monkeys van vorig jaar missen. Iedereen hoopte daarvoor een beetje op Arcade Fire en nu lijkt de grootste naam Elbow te worden.

Line up is erg goed inderdaad. al vrees ik dat ik waarschijnlijk alleen 1 dag kan gaan (geld, ga al naar 3 festivals. en allerei concerten :P) en dat wordt moeilijk aangezien er meerdere acts staan die ik wil zien op meerdere dagen. (bijv, Slowdive op de zaterdag en dan zondag Elbow en The Horrors).

Misschien missen ze inderdaad een grote naam om te doen uitverkopen, maar ik lig er niet wakker van over de breedte vind ik het sterker dan vorig jaar. Ik denk niet dat ik nog een festival (- primavera en misschien glastonbury) op kan noemen waar ik zo veel wil zien. Pak de zaterdag bijvoorbeeld daar staat gewoon Franz Ferdinand, Slowdive, Chvrches, the war on drugs, babyshambles, factory floor, metronomy, mogwai, moss, nils frahm, together pangea, wild beasts, radkey, samaris, girl band, night beats, roosevelt, pink mountaintops en the wytches op het programma ik bedoel wat willen ze dat ik doe me in 10en opsplitsen en dan nog niet alles kunnen zien?

Timetable dus online + een paar extra namen. Nog 3 plekken die ingevuld moeten worden.
Zit toch heeel erg te twijfelen om gewoon te gaan. Op de zaterdag is er echt vanaf het begin tot het eind iets te zien.

BKS14timetable.png

De zaterdag is inderdaad verdomd goed. Toen ik zag dat DTRH Black Keys en Foals weg snoepte was ik even bang voor de line up van BKS, maar hij is toch wel sterk geworden.

Ik heb me vanmiddag als vrijwilliger aangemeld. Hopelijk kom ik er doorheen.

Wauw, gave lineup. Ik denk dat ik de zaterdag ga! De Beekse Bergen zijn toch om de hoek ;)

E: Wel jammer dat DTRH nu The Naked and Famous, Temples, Warpaint en The Black Keys wegpikt. Die had ik ook wel willen zien. En The Bohicas.

Ik ben het wel eens met Temples en Warpaint, Damon Albarn had ik ook wel graag op BKS zien staan maar voor de rest is het programma echt 100x beter dan DTRH. Ben ook echt blij met het tijdschema een stuk minder keuzes dan vorig jaar en de namen die ik wil zien zijn veel beter over de dagen verdeeld, op de zaterdag na dan maar dan staan er ook belachelijk veel die ik wil zien.

Uiteindelijk maar besloten een weekendkaart te kopen, daar ga ik in ieder geval geen spijt van krijgen.

Dit wil ik allemaal zien. Groen wordt ongeveer mijn route denk ik en dat oranje is eventueel nog een optie of een keuze die ik nog niet kan maken :p

En dan moet ik ook nog tijd maken om te genieten van dat heerlijke eten. :(

Uiteindelijk maar besloten een weekendkaart te kopen, daar ga ik in ieder geval geen spijt van krijgen.

Dit wil ik allemaal zien. Groen wordt ongeveer mijn route denk ik en dat oranje is eventueel nog een optie of een keuze die ik nog niet kan maken :p

En dan moet ik ook nog tijd maken om te genieten van dat heerlijke eten.
icon_sad.gif

dan hoop ik voor je dat de rijen bij het eten wat minder lang zijn. Verder, tja die zaterdag he ;)

Ik wil trouwens wel graag Franz Ferdinand, War on Drugs, Chvrches, Mogwai, Wild Beasts & Interpol zien dus ben toch een zaterdagkaartje aan het overwegen, aangezien Interpol de enige hiervan is die op een andere dag staat :p. Staan daarnaast ook nog Moss, Miles Kane, Pional en Slowdive oa op zaterdag die ook wel aardig zijn.

Haha, als ik dan nog energie over heb om te staan zal ik wel bij Pional of Factory Floor eindigen. Maar dat maakt mij niet zoveel uit :p Vandaar dat ik het niet aangegeven had.

Users who are viewing this thread