Best Kept Secret 2014

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Geen munten meer maar chips in je polsbandje. Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken.

http://www.bestkeptsecret.nl/06/02/best-kept-secret-schaft-munten-af/

Ben een weekje eerder op Indian Summer en daar gebruiken ze sinds dit jaar hetzelfde systeem (zelfde organisator), ik laat wel even weten hoe het bevalt.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
De munten worden afgeschaft!

Er komt een in eerste instantie anonieme chip in je polsbandje die je kunt opwaarderen. Hij blijft anoniem tot je hem met e-mail en wachtwoord activeert. Dit is NIET verplicht. Hierdoor kun je hem wel laten de-activeren als je hem kwijt ben, wat anders niet kan. Als ik het goed begrijp kunnen ze na de-activeren ook het geld terug storten.

Rondje geven? Er komt een vrienden kaart voor €2,- waar je met vrienden geld op kan storten. Dus eigenlijk het zelfde als munten verzamelen.

Prijzen gaan hierdoor variëren: bier wordt €2,60 en bijvoorbeeld cola €2,40, wat ik persoonlijk geen slechte zaak vind.

Zij noemen als voordeel geen dikke portemonnee. Daar ben ik het niet helemaal mee eens, want door die dikke portemonnee, ben ik hem nooit kwijt geraakt en je ID en pinpas zul je bijvoorbeeld toch bij willen hebben.

Het statiegeldsysteem van afgelopen jaar blijft en ik hoorde net dat dit ze 1,5 ton munten scheelt wat echt een heel groot voordeel is lijkt mij.


Best Kept Secret bewijst weer eens een van de meest vernieuwende festivals in Nederland te zijn!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Vind het wel een goede ontwikkeling trouwens. Ik denk dat dit over een paar jaar wel de standaard is, het zal nog niet vlekkeloos zijn het eerste jaar denk ik maar dat is met de meeste dingen.

Vorig jaar hadden ze dit ook voor de pers op north sea jazz dacht ik maar toen was er nogal kritiek op. Dus ik ben benieuwd
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Nog maar 16 dagen en een paar uur trouwens. Als ik weer naar de lineup kijk krijg ik er onwijs zin in.

Ik kijk echt onwijs uit naar Interpol, The War On Drugs, Elephant Stone en The Horrors.
En ook Cosmonauts, together PANGEA en Archie Bronson Outfit trouwens, eigenlijk is er altijd wel wat te genieten :')
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Niet heel schokkend nieuws ofzo maar Afterpartees staan waarschijnlijk ook nog op BKS. (Bron, 3e alinea)
Die zullen wel vrijdag om 15:00 spelen. En dan zijn er nog 2 plekken open. Maar daar moet nog wel iets heel goed komen wil ik daar voor kiezen, staat genoeg tegenover.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Bevestigd: Afterpartees, De Lux en Tomas Barford
afzegging: Factory Floor

blokkenschema is iets gewijzigd
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Denk niet dat ik een gaatje in m'n schema ga maken voor de nieuwe namen. Ben wel benieuwd of er vervanging komt, er staat nu nog wel ene grijs blok op de plek van Factory Floor.

Er zijn wel wat artiesten naar andere plekken geschoven:
Samaris van zaterdag naar vrijdag.
Archie Bronson Outfit van zaterdag naar vrijdag.
Honey Blood en September Girls zijn omgedraaid van plek op zaterdag.
En Deap Valley en Oddisee zijn omgedraaid op zondag.

Komt nog best gunstig uit, kan ik nog een stukje Deap Valley zien.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ook goed nieuws voor de thuisblijvers, stage one en stage two wordt uitgezonden op een livestream. Artiest moet natuurlijk wel eerst nog toestemming geven.
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/Best-Kept-Secret-2014/3voor12-op-Best-Kept-Secret.html

https://twitter.com/BKSfestival/status/477503986468405248

En er komt nog vervanging voor Factory Floor. Volgens mij is deze week Liars nog bevestigd voor Roskilde, die mogen best ook nog op BKS komen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Heb gister het hele blokkenschema nog maar even langsgelopen en alles beluisterd. Zijn nog steeds wel wat keuzes om te maken maar dat beslis ik daar wel denk ik, voornamelijk op zaterdag.
Eigenlijk bij alles wat ik wil zien op stage Five staat wel iets leuks tegenover. Maar misschien is BKS wel het goede festival op de iets grotere bands te skippen en naar Five te gaan. Ik heb er in ieder geval super veel zin in.

http://clashfinder.com/s/bestkept14/?user=PwoperFish&
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Er zijn wat artiesten bekend die uitgezonden mogen worden:
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/Best-Kept-Secret-2014/Spoorboekje-Best-Kept-Secret.html

o.a. Interpol, Pixies, James Blake, Mogwai, Miles Kane, Elephant Stone en Elbow.


Het voelt een beetje alsof ik er als enige onwijs zin in heb hier :(
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Bah ze moeten Chvrches uitzenden. Meh misschien kijk ik vrijdag en zaterdag nog het een en ander via internet :p
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Voor de heel late beslissers: Je kan ondertussen voor onder de 80 euro weekendkaarten kopen op Ticketswap :')

Ben benieuwd hoe het met de drukte is, ze hebben volgens mij wel de capaciteit verhoogd en het terrein is ook groter. Maar heb het idee dat het nog lang niet uitverkocht is.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
10463909_724910617570527_2602390803962329912_n.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken