<div class="d4p-bbt-quote-title">
juw wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Thomus wrote:</div><br>
Nou, omdat ik dat weekend al gedaan heb met de examens (en 3/4 van het land nog niet), ze de Belgen op groot scherm geven, er leuke acts staan, er acts staan die ik wil zien dat overlappen met wat ik wil zien op Werchter, en omdat het een festival lijkt met een leuke atmosfeer,
heb ik met een vriendin besloten Best Kept Secret eens een kans te geven!
Onder andere de overlap op Werchter van 1975-Strypes, Franz Ferdinand-Foals, pixies-<span class=”vcfe79″ id=”vcfe79_7″>Pearl Jam</span> (de belangrijkste van de 3) zijn dan van de baan 2 weken later.
Wat ik als Belg wel afvraag, wat voor pils wordt er geschonken op BKS?
Ik zou zeggen verdiep je ook in de onbekendere bands die komen want er staan echt hele vette dingen op de line-up. Maar kan iemand mij uitleggen wat dat toch is met 1975 (is natuurlijk niet de enigste reden geweest om een kaartje te kopen voor bks), dat je zo wakker ligt van een overlap op werchter en dat dit ook meeweegt aan de beslissing om een kaartje te kopen voor bks. Ik snap die band echt niet is toch gewoon de 1D voor alternatieve 14-16 jarige meisjes met een zanger die voorzien is van een verschrikkelijk irritante stem?
Ik ga ook voor onbekendere bands hoor. The 1975, nou, de vriendin is er gek van, en ik vind dat ze ook echt wel enkele fijne nummers hebben (ook wat irritante hoor).<br>
Maar BKS lijkt mij ook een totaalbeleving, zoals couleur café in Brussel ook een totaalbeleving is met zijn eetpaleis en wereldmarkt.<br>
Het ziet er gezellig uit, mooie locatie, enkele leuke bekende acts als Franz Ferdinand en Elbow, wat minder grote en toch bekende acts (George Ezra, Mogwai, War on Drugs, en vele leuke indie bandjes.<br>
+ veels te ontdekken.<br>
Daarom kom ik eens af, en is zien hoe een festival in Nederland er aan toe gaat ook.