Best Kept Secret 2014

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ah nou Pional is best leuk in de avond, weet niet of je die muziek kent. Misschien ben ik daar dan ook wel te vinden haha.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Volgens de BKS twitter komen de Babyshambles nog wel gewoon naar BKS toe.

En ook belangrijk: de 'food-lineup' is bekend. Dat is zeker een meerwaarde, heb nog nooit zo lekker gegeten op een festival. (By far)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heb vanmiddag ook dat filmpje van ‘food-lineup gezien. ook filmpjes van vorig jaar. en ik vindt dat toch wel heel erg tof. Ik hou wel van die wat apartere eettentjes. Bij Pinkpop en Rock Werchter gaan ze daar niet zo diep op in door de grote hoeveelheid mensen. maar op zo'n klein festival is het natuurlijk goed te doen, Ben benieuwd wat Down The Rabbit Hole gaat brengen op dit gebied
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Wat vorig jaar wel een nadeel was, was dat het allemaal kleine tentjes waren. De dag die ik er was stonden er overal dikke rijen en ben ik een dik uur bezig geweest en had ik een flink deel van Bloc Party gemist.

verder is het natuurlijk wel super!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Op dit festival heb je dus de leuke kleine tentjes met appart eten. maar zijn hier nog wel de bekende friet/pizza/loempia kramen aanwezig waar de rijen kort zijn?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Op dit festival heb je dus de leuke kleine tentjes met appart eten. maar zijn hier nog wel de bekende friet/pizza/loempia kramen aanwezig waar de rijen kort zijn?

Jazeker. Ik heb van lange rijen over het algemeen trouwens niet heel veel gemerkt. De friet smaakt bovendien ook geweldig ;).
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Patat, pizza en loempia's zijn er ook maar alles wat er staat is wel op een speciale manier gemaakt. Vorig jaar hadden ze een mooi filmpje erover, hierr.

Bijna alles is ook biologisch en handgemaakt. En daar betaal je wel wat meer voor en sta je ook wel iets langer in de rij dan op een ander festival maar het is dan ook een stuk lekkerder en vult veel meer.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>
Op dit festival heb je dus de leuke kleine tentjes met appart eten. maar zijn hier nog wel de bekende friet/pizza/loempia kramen aanwezig waar de rijen kort zijn?

Jazeker. Ik heb van lange rijen over het algemeen trouwens niet heel veel gemerkt. De friet smaakt bovendien ook geweldig ;).

Dan zal ik net pech gehad hebben met de rij, de friet was inderdaad ook heel lekker
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Echt ik heb nog nooit zo lekker op een festival gegeten mij boeide het dan ook niet zo veel wat het koste, rij had ik vooral last van bij de burgermeesters maar dat was ook wel echt de moeite, die friet was inderdaad ook erg lekker en dan die kapsalon van sticky fingers de lokale turk hier mag het recept zo overnemen. Ik krijg er weer helemaal zin in als ik die filmpjes weer zie haha.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Nou, omdat ik dat weekend al gedaan heb met de examens (en 3/4 van het land nog niet), ze de Belgen op groot scherm geven, er leuke acts staan, er acts staan die ik wil zien dat overlappen met wat ik wil zien op Werchter, en omdat het een festival lijkt met een leuke atmosfeer,

heb ik met een vriendin besloten Best Kept Secret eens een kans te geven!

Onder andere de overlap op Werchter van 1975-Strypes, Franz Ferdinand-Foals, pixies-Pearl Jam (de belangrijkste van de 3) zijn dan van de baan 2 weken later.

Wat ik als Belg wel afvraag, wat voor pils wordt er geschonken op BKS?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Jupiler, vorig jaar in ieder geval. En aangezien ze weer als sponsor onderaan de BKS site staan denk ik dit jaar weer.
En er was vorig jaar ook Leffe Blond en Hoegaarden te krijgen ergens. Heb ik nergens gezien eigenlijk maar het was er..
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Nou, omdat ik dat weekend al gedaan heb met de examens (en 3/4 van het land nog niet), ze de Belgen op groot scherm geven, er leuke acts staan, er acts staan die ik wil zien dat overlappen met wat ik wil zien op Werchter, en omdat het een festival lijkt met een leuke atmosfeer,

heb ik met een vriendin besloten Best Kept Secret eens een kans te geven!

Onder andere de overlap op Werchter van 1975-Strypes, Franz Ferdinand-Foals, pixies-Pearl Jam (de belangrijkste van de 3) zijn dan van de baan 2 weken later.

Wat ik als Belg wel afvraag, wat voor pils wordt er geschonken op BKS?

Ik zou zeggen verdiep je ook in de onbekendere bands die komen want er staan echt hele vette dingen op de line-up. Maar kan iemand mij uitleggen wat dat toch is met 1975 (is natuurlijk niet de enigste reden geweest om een kaartje te kopen voor bks), dat je zo wakker ligt van een overlap op werchter en dat dit ook meeweegt aan de beslissing om een kaartje te kopen voor bks. Ik snap die band echt niet is toch gewoon de 1D voor alternatieve 14-16 jarige meisjes met een zanger die voorzien is van een verschrikkelijk irritante stem?
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Thomus wrote:</div>
Nou, omdat ik dat weekend al gedaan heb met de examens (en 3/4 van het land nog niet), ze de Belgen op groot scherm geven, er leuke acts staan, er acts staan die ik wil zien dat overlappen met wat ik wil zien op Werchter, en omdat het een festival lijkt met een leuke atmosfeer,

heb ik met een vriendin besloten Best Kept Secret eens een kans te geven!

Onder andere de overlap op Werchter van 1975-Strypes, Franz Ferdinand-Foals, pixies-<span class="vcfe79" id="vcfe79_7">Pearl Jam</span> (de belangrijkste van de 3) zijn dan van de baan 2 weken later.

Wat ik als Belg wel afvraag, wat voor pils wordt er geschonken op BKS?


Ik zou zeggen verdiep je ook in de onbekendere bands die komen want er staan echt hele vette dingen op de line-up. Maar kan iemand mij uitleggen wat dat toch is met 1975 (is natuurlijk niet de enigste reden geweest om een kaartje te kopen voor bks), dat je zo wakker ligt van een overlap op werchter en dat dit ook meeweegt aan de beslissing om een kaartje te kopen voor bks. Ik snap die band echt niet is toch gewoon de 1D voor alternatieve 14-16 jarige meisjes met een zanger die voorzien is van een verschrikkelijk irritante stem?

Ik ga ook voor onbekendere bands hoor. The 1975, nou, de vriendin is er gek van, en ik vind dat ze ook echt wel enkele fijne nummers hebben (ook wat irritante hoor).
Maar BKS lijkt mij ook een totaalbeleving, zoals couleur café in Brussel ook een totaalbeleving is met zijn eetpaleis en wereldmarkt.
Het ziet er gezellig uit, mooie locatie, enkele leuke bekende acts als Franz Ferdinand en Elbow, wat minder grote en toch bekende acts (George Ezra, Mogwai, War on Drugs, en vele leuke indie bandjes.
+ veels te ontdekken.
Daarom kom ik eens af, en is zien hoe een festival in Nederland er aan toe gaat ook.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
The 1975 heeft naar mijn mening gewoon een erg fijn album afgeleverd.

Best Kept Secret moet je niet als standaarx Nederlands festival qua beleving en ontdekken van bandjes is het de absolute top. Maar goed waarom zou je naar een standaard festival gaan als je naar een top festival kan gaan.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Thomus wrote:</div><br>
Nou, omdat ik dat weekend al gedaan heb met de examens (en 3/4 van het land nog niet), ze de Belgen op groot scherm geven, er leuke acts staan, er acts staan die ik wil zien dat overlappen met wat ik wil zien op Werchter, en omdat het een festival lijkt met een leuke atmosfeer,

heb ik met een vriendin besloten Best Kept Secret eens een kans te geven!

Onder andere de overlap op Werchter van 1975-Strypes, Franz Ferdinand-Foals, pixies-<span class=”vcfe79″ id=”vcfe79_7″>Pearl Jam</span> (de belangrijkste van de 3) zijn dan van de baan 2 weken later.

Wat ik als Belg wel afvraag, wat voor pils wordt er geschonken op BKS?


Ik zou zeggen verdiep je ook in de onbekendere bands die komen want er staan echt hele vette dingen op de line-up. Maar kan iemand mij uitleggen wat dat toch is met 1975 (is natuurlijk niet de enigste reden geweest om een kaartje te kopen voor bks), dat je zo wakker ligt van een overlap op werchter en dat dit ook meeweegt aan de beslissing om een kaartje te kopen voor bks. Ik snap die band echt niet is toch gewoon de 1D voor alternatieve 14-16 jarige meisjes met een zanger die voorzien is van een verschrikkelijk irritante stem?


Ik ga ook voor onbekendere bands hoor. The 1975, nou, de vriendin is er gek van, en ik vind dat ze ook echt wel enkele fijne nummers hebben (ook wat irritante hoor).<br>
Maar BKS lijkt mij ook een totaalbeleving, zoals couleur café in Brussel ook een totaalbeleving is met zijn eetpaleis en wereldmarkt.<br>
Het ziet er gezellig uit, mooie locatie, enkele leuke bekende acts als Franz Ferdinand en Elbow, wat minder grote en toch bekende acts (George Ezra, Mogwai, War on Drugs, en vele leuke indie bandjes.<br>
+ veels te ontdekken.<br>
Daarom kom ik eens af, en is zien hoe een festival in Nederland er aan toe gaat ook.

Je zult er zeker geen spijt van krijgen, vorig jaar op bks, werchter en lowlands geweest en heb me op bks ondanks het weer het beste vermaakt denk ik (qua bands sowieso).
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Nice! Wat mag je gaan doen? Of weet je dat nog niet?

nog niet bekend, maar ik zit in het team. Bar zou me wel leuk zijn, leren tappen. Maar goed nadeel is dat je het dan rete druk hebt. Ik zie het wel
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">PwoperFish wrote:</div>
Nice! Wat mag je gaan doen? Of weet je dat nog niet?

nog niet bekend, maar ik zit in het team. Bar zou me wel leuk zijn, leren tappen. Maar goed nadeel is dat je het dan rete druk hebt. Ik zie het wel

Dat tappen heb je na 2 pinten wel onder e knie hoor. Dat is echt niet moeilijk.
Tap of doorgeef lijken mij anders de enige echt leuke taken. Doorgeven al helemaal, vermits je dan al die mensen voor je neus krijgt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken