Lowlands 2025

Snap ik wel als je ook nog maar enigszins wil verkopen dat je denkt aan je sustainability. Bijna 99% van die partytenten eindigt na een weekend in de container
Snap ik ook. Maar er zit wel een verschil in de prijs a 154,00 euro. Daar koop je 5 partytenten voor.
Als je dan zo graag duurzaam wilt zijn helemaal prima, maar de prijsverhoging is wel bizar.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Heerlijk dat Fontaines er gewoon staat. Zou heerlijk dagje alpha kunnen worden met QOTSA.

Verder onbegrijpelijk dat Charlie er niet staat hoor. Ze zal wel niet beschikbaar zijn geweest maar vind het echt een aderlating.
Het is dus niet onbegrijpelijk, want ze wil niet.

Zonder op de man te willen spelen, dat is dus vaak het probleem met discussies hier. Waarom boekt Lowlands/BKS/DTRH deze act niet? Nou ja, omdat het geen supermarkt is waar je alles kunt kopen.

Wat was die doorverkoop tijd vorig jaar dan, trouwens? Lijkt me dat je door een korte verkooptijd juist een enorme kaartverkoop dump krijgt die 2 juni, eigenlijk
Toen vanaf maandag 18 maart. Eerste prijzen toen lagen boven de originele verkoopprijs. Ik kan het weten, want ik sloeg toen direct mijn slag. Financieel gezien had ik beter een paar maanden kunnen wachten.

De eerste doorverkoopprijzen zullen weer maximaal zijn, maar door de kortere window wellicht minder zakken.

• Leuk
Waarderingen: daily
Onbekendere namen voor mij aan het inluisteren. Wat klinkt die Spencer Sutherland lekker vrolijk. Beetje musical achtig, maar ik val hier wel voor.

Toen vanaf maandag 18 maart. Eerste prijzen toen lagen boven de originele verkoopprijs. Ik kan het weten, want ik sloeg toen direct mijn slag. Financieel gezien had ik beter een paar maanden kunnen wachten.

De eerste doorverkoopprijzen zullen weer maximaal zijn, maar door de kortere window wellicht minder zakken.
Ja, precies. Als iedereen moet wachten tot 2 juni om hun kaarten door te verkopen dan krijg je het veel aanbod in 1 keer. Verwacht dat het dan al wel lager wordt dan nu

Prima line up, niet omvergeblazen. Weinig verassends en mis voor mijzelf de wow-factor. Ben na 5 jaar LL op rij en daar tussen in veel concerten en andere festivals denk ik ook gewoon een beetje verwend geraakt, maar enige must sees zijn nu fontaines en qotsa (die ik al meerdere keren heb gezien). Mooie hieraan is dat er des te meer te ontdekken valt.

Zal zaterdag toch wel weer bidden worden voor een kaartje. Ik kan moeilijk niet gaan gezien de totaalbeleving.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Aparte ingang voor mensen die met de pendelbus gaan:

Op treinstations Lelystad en Dronten staan gratis pendelbussen klaar om je naar het Lowlandsterrein te brengen. De bussen parkeren dit jaar op een nieuwe parking en je gaat door een aparte ingang naar binnen. Hierdoor hoef je niet in de rij te wachten voor de polsbandjestent waardoor je Lowlands extra snel kan beginnen. Op de terugreis rijdt de pendelbus zonder dat je hoeft te wachten het parkeerterrein af.
Vind dit geen verkeerde ontwikkeling! Dit doen ze op Defqon al een paar jaar en daar werkt het best goed. Je komt daar met de bus uit op een losse ingang tussen veld 3 en 4. Zoals je wellicht al zou verwachten scheelt dat significant in de drukte. Afgelopen jaar waren we zelfs met maar een minuut of 30/40 vanaf de pendelbus voorbij de fouillering. Ze gaan bij Defqon zelfs zo ver dat je alleen maar kan kamperen voorbij de brug als je met de pendelbus (of tourbus natuurlijk) gaat. Als je met de auto komt en hem op de normale parking zet, moet je naar wat hier veld 5 of 6 is.

Vind dit geen verkeerde ontwikkeling! Dit doen ze op Defqon al een paar jaar en daar werkt het best goed. Je komt daar met de bus uit op een losse ingang tussen veld 3 en 4. Zoals je wellicht al zou verwachten scheelt dat significant in de drukte. Afgelopen jaar waren we zelfs met maar een minuut of 30/40 vanaf de pendelbus voorbij de fouillering. Ze gaan bij Defqon zelfs zo ver dat je alleen maar kan kamperen voorbij de brug als je met de pendelbus gaat. Als je met de auto komt en hem op de normale parking zet, moet je naar wat hier veld 5 of 6 is.
Dit is pas hoe je er voor zorgt dat er zo min mogelijk auto's komen.

Persoonlijk dik tevreden met de eerste worp namen, vier artiesten die ik vorig jaar in de top20 beste albums had staan. Erg blij met Vampire Weekend, Tramhaus, Papa Roach, Qotsa, fontaines DC, black country new road, the murder capital, deadletter, London Grammar, Marathon, Joep Beving, Royel Otis & Wallows.

• Leuk
Waarderingen: Brian en Matthijs
Het is dus niet onbegrijpelijk, want ze wil niet.

Zonder op de man te willen spelen, dat is dus vaak het probleem met discussies hier. Waarom boekt Lowlands/BKS/DTRH deze act niet? Nou ja, omdat het geen supermarkt is waar je alles kunt kopen.
Ja dit is altijd zo’n dooddoener. Het is een forum wat bestaat uit speculatie. Natuurlijk is niet iedereen altijd beschikbaar.

Heb je haar gesproken waarom ze niet wil?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Vind dit geen verkeerde ontwikkeling! Dit doen ze op Defqon al een paar jaar en daar werkt het best goed. Je komt daar met de bus uit op een losse ingang tussen veld 3 en 4. Zoals je wellicht al zou verwachten scheelt dat significant in de drukte. Afgelopen jaar waren we zelfs met maar een minuut of 30/40 vanaf de pendelbus voorbij de fouillering. Ze gaan bij Defqon zelfs zo ver dat je alleen maar kan kamperen voorbij de brug als je met de pendelbus (of tourbus natuurlijk) gaat. Als je met de auto komt en hem op de normale parking zet, moet je naar wat hier veld 5 of 6 is.
Interessant. Wellicht is dit nu een tussenstap en gaat LL ook naar dit systeem.

Ja dit is altijd zo’n dooddoener. Het is een forum wat bestaat uit speculatie. Natuurlijk is niet iedereen altijd beschikbaar.

Heb je haar gesproken waarom ze niet wil?
Precies dit. Iedereen "snapt" dat je niet altijd alles maar kan krijgen. Maar als je continu naast de juiste namen aan het grijpen bent (hallo Best Kept Secret de afgelopen jaren) dan gaat er structureel toch iets mis. Dat is ook geen rocketscience ofzo.

Ik vind het een prima greepje namen kwa formaat, dus daar kunnen we niks over zeggen. A$AP voel ik niet, is die echt zo groot hier?

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread