Lowlands 2025

Heerlijke line up. Headliners (los van QOTSA), heb ik niet gigantisch veel mee maar wel goed diverse namen (pop, rock ,hiphop).

Maar vooral daaronder, Bravo headliners en undercard, giga blij mee.
Vampire Weekend, Jamie XX en Fontaines D.C. Dat zijn 3 van mijn favoriete albums van 2024 en actueler kun je het bijna niet hebben.

Verder heel erg blij met de namen onderaan de poster:
Joep Beving met Orkest gaat voor mij echt janken worden
Royel Otis, Deadletter en The Chats ook heel content mee!

• Leuk
Waarderingen: Cooklu
Joep Beving met Orkest gaat voor mij echt janken worden
Ja dit is ook wel een goede boeking hoor. NNO vind ik wel echt een gimmick worden onderhand, maar ergens snap ik het wel, want blijkbaar werkt het om een veel groter publiek te bereiken met klassiek dan normaal.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Fijne eerste worp met genoeg bekende namen die ik eerder nog niet gezien heb en voldoende waarbij ik nog even verder moet gaan inluisteren. uitschieters voor mij toch wel Fontaines DC, Vampire Weekend, Royel Otis.

Ticketprijs is toch wel fors, pfff, laat je toch wel even 2x nadenken..

• Leuk
Waarderingen: JamesV
Hmmm dubbel gevoel. De line-up is in de breedte echt prima. Een Rock headliner, een Pop headliner, een Hip Hop headliner. Prima verdeling. En Chapelle is ook best vernieuwend hier dus. A$AP is best een leuke act, maar kan ik ook wel probleemloos overslaan.

Verder leuke namen met o.a. Black Country New Road, Chase & Status, The Chats, Fontaines D.C, Horsegiirl, Lola Young, London Grammar, Marathon, Marc Rebillet, Molchat Doma, The Murder Capital, Papa Roach, Royal Otis, Tramhause, Vampire Weekend best leuke bands.

Maar om eerlijk te zijn zie ik er vrijwel niks bijzitten wat ik nog niet eerder heb kunnen zien. Eigenlijk alleen Chapelle Roan is dan nieuw voor mij waar ik dan toch een kijkje mogelijk ga nemen.

Ben helaas nog bedolven van enthousiasme dit jaar helaas.

Heerlijk dat Fontaines er gewoon staat. Zou heerlijk dagje alpha kunnen worden met QOTSA.

Verder onbegrijpelijk dat Charlie er niet staat hoor. Ze zal wel niet beschikbaar zijn geweest maar vind het echt een aderlating.

• Leuk
Waarderingen: Steve en BeWario
Hmmm dubbel gevoel. De line-up is in de breedte echt prima. Een Rock headliner, een Pop headliner, een Hip Hop headliner. Prima verdeling. En Chapelle is ook best vernieuwend hier dus. A$AP is best een leuke act, maar kan ik ook wel probleemloos overslaan.

Verder leuke namen met o.a. Black Country New Road, Chase & Status, The Chats, Fontaines D.C, Horsegiirl, Lola Young, London Grammar, Marathon, Marc Rebillet, Molchat Doma, The Murder Capital, Papa Roach, Royal Otis, Tramhause, Vampire Weekend best leuke bands.

Maar om eerlijk te zijn zie ik er vrijwel niks bijzitten wat ik nog niet eerder heb kunnen zien. Eigenlijk alleen Chapelle Roan is dan nieuw voor mij waar ik dan toch een kijkje mogelijk ga nemen.

Ben helaas nog bedolven van enthousiasme dit jaar helaas.
Zelfde gevoel hier. Schiet nergens écht uit, maar uiteindelijk kan de timetable echt wel heel prima uitvallen.

Nou heb via via presale link. Maar denk dat het alsnog een zo grote stormloop wordt, dat de kans minimaal is. Maar goed het is wel een extra kans.

Het is wel een redelijk klassieke eerste Lowlands worp voor mij, in de zin dat ik niet écht ontevreden ben maar ook nog niet helemaal omver ben geblazen. Moet me duidelijk nog wel even gaan inluisteren, want een hoop ken ik wel van naam maar niet echt qua discografie. Fontaines D.C. is - ondanks dat het in lijn der verwachting lag - voor mij wel de absolute uitschieter op het affiche.
Het inluisteren is voor mij altijd een heerlijke ontdekkingstocht. Ben er al mee begonnen. Die track van Marc Rebillet op de website is erg prettig. Ga ik meer van beluisteren.

EvE:
India wordt aangepast zodat er meer lichten in kunnen (voor de nacht)
Lima krijgt mogelijke en betere tent, maar nog niet zeker

Aardige eerste worp maar niet van mijn sokken geblazen. Vooral imo wat matige headliners, aardige undercard en een belachelijk prijskaartje.
Ben ook al bij dat het geen NL headliner is. Qotsa is wat mij betreft altijd welkom, Chapelle Roan is niet mijn ding maar kan ik wel plaatsen. Asap is in mijn ogen gewoon geen headliner, maar dan nogmaals; beter dan Goldband of Opposites of whatever.

Ben ook al bij dat het geen NL headliner is. Qotsa is wat mij betreft altijd welkom, Chapelle Roan is niet mijn ding maar kan ik wel plaatsen. Asap is in mijn ogen gewoon geen headliner, maar dan nogmaals; beter dan Goldband of Opposites of whatever.
ASAP had ik eerder op een plek als NAS gezet vorig jaar. mja. Als je ziet dat wel Elbow, De Staat, Ben Howard etc ook als headliners hebben gehad is het allemaal niet zo gek.

Dit is al véél te alternatief voor 9/10 Defqon/Masters of Hardcore/Dominator bezoekers, zie dat echt nooit gebeuren haha. Zou er wel gaan kijken, dat dan weer wel.
Nee zie het ook niet gebeuren hoor maar lijkt me gewoon eens leuk om te zien hoe er op gereageerd word en of het druk gaat zijn 🤣

Ja dit is ook wel een goede boeking hoor. NNO vind ik wel echt een gimmick worden onderhand, maar ergens snap ik het wel, want blijkbaar werkt het om een veel groter publiek te bereiken met klassiek dan normaal.
NNO had enkele weken geleden via hun socials de vraag uitstaan welke filmmuziek men had gemist tijdens LL24 dus dat was al een redelijke grote hint dat ze er weer zouden staan.

Ik heb de Raiders March van Indiana Jones geantwoord.

Users who are viewing this thread