Lowlands 2025

Asap als headliner vind ik wel zwak. In 2019 als sub en tussendoor een paar singles uitgebracht. Dikke meh, ook niet mijn ding. Ik hoop trouwens dat LL een schadumlijst aan headliners heeft: https://www.funx.nl/news/entertainm...raf-van-24-jaar-na-weigeren-van-half-jaar-cel

Balans.

Must see: Chappell Roan, Fontaines D.C., London Grammar, Mk.gee, Noord Nederlands Orkest (alweer ja ik weet het, maar blijft leuk), Papa Roach, Vampire Weekend, Black Country, New Road, Jalen Ngonda, Joep Beving, Royel Otis.
Leuk: QOTSA, Jamie XX, Wallows, The Chats, Deadletter, Montell Fish, The Murder Capital, Suki Waterhouse, Antony Szmierek, Bamibie Thug, Luvcat, Soft Launch.

Genoeg om me mee te vermaken. Ik vind die €349 + €40 parkeren wel heel stevig btw.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Maar goed, twee echt positieve evoluties:

- Eindelijk eens de 3 grote headliners zonder een gemakzuchtige NL/BE plug.
- Nog eens kans op een 2019-iaans sterk rijtje Bravo headliners met Fontaines, London Grammar, Jamie XX en Vampire Weekend als stevige kanshebbers op die plekken.
En: gewoon weer veel gitaren op het programma.

• Leuk
Waarderingen: Bob105
Je bedoelt RW? Met Raye, Fontaines DC en mogelijk ook London Grammar.

Weet je, het is ook gewoon positief dat er weer eens geen gemakzuchtige Goldband achtige Benelux headliner staat.
Dat is idd waar.
Dit is slechts een eerste drop. Hopelijk komt er in de komende maanden nog genoeg bij waardoor ik last-minute nog een kaartje scoor.

Het is wel een redelijk klassieke eerste Lowlands worp voor mij, in de zin dat ik niet écht ontevreden ben maar ook nog niet helemaal omver ben geblazen. Moet me duidelijk nog wel even gaan inluisteren, want een hoop ken ik wel van naam maar niet echt qua discografie. Fontaines D.C. is - ondanks dat het in lijn der verwachting lag - voor mij wel de absolute uitschieter op het affiche.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Echt blij met de line-up.

Wel bittere nasmaak met alle kosten die weer omhoog gaan. En ticket, en parkeer, zullen de muntjes prijzen ook wel weer iets omhoog gaan. Het tikt allemaal gewoon aan. Alleen ticket kan ik dan nog wel inkomen.

Users who are viewing this thread