Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is al véél te alternatief voor 9/10 Defqon/Masters of Hardcore/Dominator bezoekers, zie dat echt nooit gebeuren haha. Zou er wel gaan kijken, dat dan weer wel.
Qua middlecard moet dit wel een van de beste LL jaren in lange tijd zijn. Zoveel namen die we hier als halve headliners zagen, gewoon in de buik van het programma.
Deze eerste drop maakt nu niet dat ik zaterdag klaar ga zitten voor kaarten. Er zijn missschien 6 artiesten die ik echt wil zien in deze drop en de helft daarvan heb ik al eerder gezien of staan ook op een ander festival waar ik heen ga.
Mag ik het een matige eerste worp vinden? A$AP en Chapell als headliners is gewoon jammer, een midcard met bands die je voor het grootste gedeelte de afgelopen jaren vaak in Nederland kon zien, en een undercard die dit niet echt lijkt te compenseren? Ik mis hier de wow-factor van acts, in alle lagen.
Ik vind het opvallend dat A$AP Rocky een headliner is (zeker als Vampire Weekend dat dan niet is), maar A$AP Rocky is wat mij betreft wel een geweldige boeking die je niet zo vaak ziet op de festivals. Ik kan me bijna niet anders voorstellen dat er een banger van een nieuw album zit aan te komen.
Niet helemaal mijn line-up maar prima! Paar toffe dingen. Genoeg te ontdekken. Is pas 1/5e en ook weleens chill om niet 3 dagen van de Heineken naar de Bravo naar de Alpha te hoeven sprinten.
Deze eerste drop maakt nu niet dat ik zaterdag klaar ga zitten voor kaarten. Er zijn missschien 6 artiesten die ik echt wil zien in deze drop en de helft daarvan heb ik al eerder gezien of staan ook op een ander festival waar ik heen ga.
Ze staan alfabetisch in de 2de lijn onderaan ja. Die staan waar ze horen te staan en eisen deze tour geen overdreven posities in vergelijking met vroeger.
Ik ben persoonlijk dik tevreden met een line-up met oa Fontaines, The Murder Capital, Marathon, Mk.gee, BCNR, Tramhaus, CMAT, QOTSA en Vampire weekend. Zit echt wel veel kwaliteit in en valt ook genoeg te ontdekken. Zin in!
Mijn eerste indruk: niet heel bijzonder qua headliners voor mijn smaak. Althans QOTSA al vaak gezien, wel tof. ASAP beetje hoog gegrepen en Chapell niet echt mijn doen.
Maar daaronder heel veel fraais hoor. Veel gitaaracts dit jaar! Dat zal mijn groep fijn vinden.