Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is zij al formaat headliner of zou ze eventueel nog als een grote vis bij de derde drop kunnen zitten? Heb haar recent ontdekt en ben erg enthousiast. Vrees een beetje dat ze op lowlands staat. Daar begint zo langzamerhand een potentiële line-up te ontstaan die me serieus doet overwegen om daar toch ook maar tickets voor te gaan kopen.
Is zij al formaat headliner of zou ze eventueel nog als een grote vis bij de derde drop kunnen zitten? Heb haar recent ontdekt en ben erg enthousiast. Vrees een beetje dat ze op lowlands staat. Daar begint zo langzamerhand een potentiële line-up te ontstaan die me serieus doet overwegen om daar toch ook maar tickets voor te gaan kopen.
Ik ben echt fan van Doechii maar zou toch ook wel verbaasd zijn geweest als ze nu al als headliner op DTRH zou staan. Lijkt mij een kleinere naam vooralsnog dan bijvoorbeeld FKA Twigs. Al zeg ik er eerlijk bij dat het lastig inschatten is.