Bospop 2024

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
181
44
Ben wel benieuwd naar de staat van het terrein, camping en parkeerplekken intussen. op 6 juni heette het nog: "Na een heel nat voorjaar lijken de weergoden Bospop op het juiste moment goed gezind. De komende weken zijn de voorspellingen iets milder, met minder regen en een temperatuur van boven de 20 graden." Tot nog toe is dat weer er nog niet geweest, afgelopen dinsdag was het kletsnat in het zuiden.....
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
629
330
Hmm, ik zou me tot nu toe nog niet te veel zorgen maken. Vanaf komend weekeinde zijn de voorspellingen voor volgende week meer dan goed. Dan droogt zo'n terrein toch wel aardig op. Maar het terrein van Bospop is inderdaad wel drassig als het aardig wat heeft geregend, dus het moet dan vanaf komend weekend wel redelijk droog blijven om een mooi terrein te hebben.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
181
44
Hmm, ik zou me tot nu toe nog niet te veel zorgen maken. Vanaf komend weekeinde zijn de voorspellingen voor volgende week meer dan goed. Dan droogt zo'n terrein toch wel aardig op. Maar het terrein van Bospop is inderdaad wel drassig als het aardig wat heeft geregend, dus het moet dan vanaf komend weekend wel redelijk droog blijven om een mooi terrein te hebben.
en de parkeerterreinen uiteraard. Het parkeren is in het verleden wel eens verhuisd naar de stad / bedrijventerrein
 

Aerpel

Playlistbediener
13 dec 2023
12
14
en de parkeerterreinen uiteraard. Het parkeren is in het verleden wel eens verhuisd naar de stad / bedrijventerrein
Ja 2016 en dat was ook het jaar dat op Grapop de parkeerplaatsen gesloten waren. Maar toen bleef het wel regenen in de weken tussen de 2 festivals en voorspellen ze eindelijk weer zon
 

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
76
53
Hoi Bospoppers,
Vraagje...vrienden van ons hebben helaas bospop moet skippen na een vervelende operatie.
Hierdoor is er binnen onze groep een set tickets over
2 x drie dagen ticket
2 x camping ticket
1 x camper ticket.

De vraag is wat is het beste om het geheel te verkopen.
-Hier in dit bospop forum.
-Of is er op het forum een ticket afdeling (nog ff niet kunnen vinden)
-Of via 'Ticketswap...'
-marktplaats...

De kaarten worden verkocht met een serieuze korting.
Totaal pakket €590,00 vraagprijs is €450,00

Ik lees wel wat het beste is.
Alvast bedankt 👍
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
786
1.308
Hoi Bospoppers,
Vraagje...vrienden van ons hebben helaas bospop moet skippen na een vervelende operatie.
Hierdoor is er binnen onze groep een set tickets over
2 x drie dagen ticket
2 x camping ticket
1 x camper ticket.

De vraag is wat is het beste om het geheel te verkopen.
-Hier in dit bospop forum.
-Of is er op het forum een ticket afdeling (nog ff niet kunnen vinden)
-Of via 'Ticketswap...'
-marktplaats...

De kaarten worden verkocht met een serieuze korting.
Totaal pakket €590,00 vraagprijs is €450,00

Ik lees wel wat het beste is.
Alvast bedankt 👍
Hi! Op het forum is een gedeelte Marktplaats waar je tickets kan aanbieden. Ticketswap kan natuurlijk ook altijd
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.806
1.937

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • RTW