klopt...dat was zeker hun sterke kant. Maar na corona en wat ik aangaf een (on)weer omstandige vervelende editie zullen ze minder geld in de knip hebben. Alles en iedereen vraagt meer geld en dus ook de artiesten. En dan hebben de grote artiesten de festivals voor het uitzoeken en staat Bospop (helaas) niet bovenaan. Het bezoeker aantal nam af... en misschien niet het aantal als wel wat ze nodig hadden aan verkoop om het geheel financieel rond te krijgen.
Ze zijn gaan opschalen (vierkante meters festival terrein) alleen de bezoekers groeide niet echt mee. Waar andere festivals zo goed als uitverkocht zijn is dat bij Bospop al een jaar of zes, zeven niet het geval...wel groeien (ook qua ruimte) maar niet met verkochte tickets.
Dit jaar is dat duidelijk te zien...een deel van de vorige editie (zondag 2023)van de zondag staan er... en verder wat van door Mojo wordt aangeboden. Mojo en het geld bepalen. Bospop heeft wellicht invloed op de nodige Nederlandse en regio artiesten.
En voor mij persoonlijk geld in deze... is dat ik baal dat Heart niet komt... want die ga ik ook mislopen op Graspop (GMM) zou mijn eerste keer Heart zijn.
Maar naar bospop gaan wij sowieso met de vriendengroep...want een ding is zeker, het is er altijd super gezellig en we accepteren dan ook iedere line-up.
....En de camping is ook super....het is geel en het...