Bospop 2024

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
223
250
Anderhalve maand van te voren Patti Smith nog even regelen als vervanger, heel netjes hoor.
het helpt natuurlijk dat ze 8de en 9de nog in paradiso staat(die al lang uitverkocht zijn) dus de overbrug periode naar volgende optredens is maar een aantal dagen en daar zullen ook wel wat shows voor geboekt worden. Maar nog steeds extreem netjes als vervanger
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en PJ

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.154
2.090
het helpt natuurlijk dat ze 8de en 9de nog in paradiso staat(die al lang uitverkocht zijn) dus de overbrug periode naar volgende optredens is maar een aantal dagen en daar zullen ook wel wat shows voor geboekt worden. Maar nog steeds extreem netjes als vervanger
Klopt, maar keer op keer blijkt dat internationale namen niet heel happig zijn om hun tourplannen nog even om te gooien voor een extra concert. Dus wat dat betreft zeer netjes
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
173
105
Naar aanleiding van de afmelding van Heart toch maar eens gekeken naar de line-up voor BosPop. Ik zou me als organisatie echt schamen als ik dit zou neerzetten, zeker tov de ticketprijs die ze vragen. Een paar namen uit vervlogen tijd, aangevuld met een boel matige coverbands. Is dat waar dit festival tegenwoordig voor staat?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en Bokirules

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
76
53
Naar aanleiding van de afmelding van Heart toch maar eens gekeken naar de line-up voor BosPop. Ik zou me als organisatie echt schamen als ik dit zou neerzetten, zeker tov de ticketprijs die ze vragen. Een paar namen uit vervlogen tijd, aangevuld met een boel matige coverbands. Is dat waar dit festival tegenwoordig voor staat?
Je hebt gedeelte een punt. Maar ik denk dat na vorig jaar (het wegvallen met bijkomende kosten van de zondag) de portemonnee minder is gevuld.
En verder is bospop meer dan andere grote festivals afhankelijk van wat mojo kan en wil leveren.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
181
44
Je hebt gedeelte een punt. Maar ik denk dat na vorig jaar (het wegvallen met bijkomende kosten van de zondag) de portemonnee minder is gevuld.
En verder is bospop meer dan andere grote festivals afhankelijk van wat mojo kan en wil leveren.
Namen uit vervlogen tijden is waar Bospop normaal gesproken juist voor een groot gedeelte op draait zou ik zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
76
53
Namen uit vervlogen tijden is waar Bospop normaal gesproken juist voor een groot gedeelte op draait zou ik zeggen.
klopt...dat was zeker hun sterke kant. Maar na corona en wat ik aangaf een (on)weer omstandige vervelende editie zullen ze minder geld in de knip hebben. Alles en iedereen vraagt meer geld en dus ook de artiesten. En dan hebben de grote artiesten de festivals voor het uitzoeken en staat Bospop (helaas) niet bovenaan. Het bezoeker aantal nam af... en misschien niet het aantal als wel wat ze nodig hadden aan verkoop om het geheel financieel rond te krijgen.
Ze zijn gaan opschalen (vierkante meters festival terrein) alleen de bezoekers groeide niet echt mee. Waar andere festivals zo goed als uitverkocht zijn is dat bij Bospop al een jaar of zes, zeven niet het geval...wel groeien (ook qua ruimte) maar niet met verkochte tickets.

Dit jaar is dat duidelijk te zien...een deel van de vorige editie (zondag 2023)van de zondag staan er... en verder wat van door Mojo wordt aangeboden. Mojo en het geld bepalen. Bospop heeft wellicht invloed op de nodige Nederlandse en regio artiesten.

En voor mij persoonlijk geld in deze... is dat ik baal dat Heart niet komt... want die ga ik ook mislopen op Graspop (GMM) zou mijn eerste keer Heart zijn.
Maar naar bospop gaan wij sowieso met de vriendengroep...want een ding is zeker, het is er altijd super gezellig en we accepteren dan ook iedere line-up.
....En de camping is ook super....het is geel en het...🚌

a0e09385-cce4-45a6-8bd0-5c7e8269fa89.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en Jamel

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
181
44
klopt...dat was zeker hun sterke kant. Maar na corona en wat ik aangaf een (on)weer omstandige vervelende editie zullen ze minder geld in de knip hebben. Alles en iedereen vraagt meer geld en dus ook de artiesten. En dan hebben de grote artiesten de festivals voor het uitzoeken en staat Bospop (helaas) niet bovenaan. Het bezoeker aantal nam af... en misschien niet het aantal als wel wat ze nodig hadden aan verkoop om het geheel financieel rond te krijgen.
Ze zijn gaan opschalen (vierkante meters festival terrein) alleen de bezoekers groeide niet echt mee. Waar andere festivals zo goed als uitverkocht zijn is dat bij Bospop al een jaar of zes, zeven niet het geval...wel groeien (ook qua ruimte) maar niet met verkochte tickets.

Dit jaar is dat duidelijk te zien...een deel van de vorige editie (zondag 2023)van de zondag staan er... en verder wat van door Mojo wordt aangeboden. Mojo en het geld bepalen. Bospop heeft wellicht invloed op de nodige Nederlandse en regio artiesten.

En voor mij persoonlijk geld in deze... is dat ik baal dat Heart niet komt... want die ga ik ook mislopen op Graspop (GMM) zou mijn eerste keer Heart zijn.
Maar naar bospop gaan wij sowieso met de vriendengroep...want een ding is zeker, het is er altijd super gezellig en we accepteren dan ook iedere line-up.
....En de camping is ook super....het is geel en het...🚌
Zeker. sfeer is altijd top!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Bokirules

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
76
53
klopt...dat was zeker hun sterke kant. Maar na corona en wat ik aangaf een (on)weer omstandige vervelende editie zullen ze minder geld in de knip hebben. Alles en iedereen vraagt meer geld en dus ook de artiesten. En dan hebben de grote artiesten de festivals voor het uitzoeken en staat Bospop (helaas) niet bovenaan. Het bezoeker aantal nam af... en misschien niet het aantal als wel wat ze nodig hadden aan verkoop om het geheel financieel rond te krijgen.
Ze zijn gaan opschalen (vierkante meters festival terrein) alleen de bezoekers groeide niet echt mee. Waar andere festivals zo goed als uitverkocht zijn is dat bij Bospop al een jaar of zes, zeven niet het geval...wel groeien (ook qua ruimte) maar niet met verkochte tickets.

Dit jaar is dat duidelijk te zien...een deel van de vorige editie (zondag 2023)van de zondag staan er... en verder wat van door Mojo wordt aangeboden. Mojo en het geld bepalen. Bospop heeft wellicht invloed op de nodige Nederlandse en regio artiesten.

En voor mij persoonlijk geld in deze... is dat ik baal dat Heart niet komt... want die ga ik ook mislopen op Graspop (GMM) zou mijn eerste keer Heart zijn.
Maar naar bospop gaan wij sowieso met de vriendengroep...want een ding is zeker, het is er altijd super gezellig en we accepteren dan ook iedere line-up.
....En de camping is ook super....het is geel en het...🚌

Bekijk bijlage 9101
En sowieso klaar voor Alice Cooper 🤩
...school's out....☀️
 

Bijlagen

  • IMG_7026.jpeg
    IMG_7026.jpeg
    806,6 KB · Weergaven: 7

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.936
Je hebt gedeelte een punt. Maar ik denk dat na vorig jaar (het wegvallen met bijkomende kosten van de zondag) de portemonnee minder is gevuld.
En verder is bospop meer dan andere grote festivals afhankelijk van wat mojo kan en wil leveren.
Ieder festival is tegenwoordig afhankelijk van mojo. Daar zit misschien ook wel het probleem. Ze hebben voor dit jaar echt wel goede boekingen.Toto John Fogerty Alice Cooper en in eerste instantie Heart zijn gewoon goede boekingen. Zucherro en James Blunt niet mijn ding maar ook die spelen een hele zomer op heel veel festivals. Verder enkele leuke (veilige) acts van Nederlandse bodem. Zal.niet voor iedereen even geweldig zijn maar ook daar zie ik het probleem niet. Zit hem denk ik meer in het het feit dat ze 3 dagen willen vullen en dat is te veel van het goede. Met name in de tent zijn acts neergezet die mijns inziens daar niet thuis horen. Toch niet op een festival van 30.000 man. Ik denk dat ze heel blij mogen zijn als er iedere dag 15.000 bezoekers komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
629
330
Dit jaar is, zeker op zaterdag, wat uitgeschoten bij het boeken van lokale acts/coverbands. Echter, als ik het bijvoorbeeld plot op mijn ouders, dan hebben die juist een ticket gekocht voor de zaterdag. Die zijn erg enthousiast juist over Zucchero als headliner en vinden die lokale acts juist wel leuk om te zien. Ikzelf en mijn vrienden zijn juist erg enthousiast over vrijdag en zondag. Zo zie je maar weer dat smaken ook verschillen en dat je dus met verschillende programma's ook verschillende doelgroepen aanspreekt.

Maar ik kan mij niet voorstellen inderdaad dat je voor het programma van de zaterdag net zo'n hoge gage betaald als voor het zondagprogramma...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
76
53
Mag weer op vrijdag en zondag komen werken op Bospop! 🎉
Vrijdags vanachter de bar genieten van Patti en vanaf 20u op het veld.
Zaterdag rustig camping/24-uurstent dagje en zondag 2 diensten.
Nou, ik heb er in ieder geval al zin in!
En weet @Cootje wij zijn super blij met jullie vrijwilligers... Altijd een lach en een vriendelijk woord, altijd behulpzaam en super getapte biertjes 🤩🍺en daarom is #bospop voor ons westerlingen thuiskomen. Super relaxed en gezellig. Dus wat ik schreef...nog voor de line-up bekend is bestellen we bij wijze van spreken al weekend tickets.☀️🎸🤩🚌
 

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
76
53
Dit jaar is, zeker op zaterdag, wat uitgeschoten bij het boeken van lokale acts/coverbands. Echter, als ik het bijvoorbeeld plot op mijn ouders, dan hebben die juist een ticket gekocht voor de zaterdag. Die zijn erg enthousiast juist over Zucchero als headliner en vinden die lokale acts juist wel leuk om te zien. Ikzelf en mijn vrienden zijn juist erg enthousiast over vrijdag en zondag. Zo zie je maar weer dat smaken ook verschillen en dat je dus met verschillende programma's ook verschillende doelgroepen aanspreekt.

Maar ik kan mij niet voorstellen inderdaad dat je voor het programma van de zaterdag net zo'n hoge gage betaald als voor het zondagprogramma...
Helemaal mee eens... Uiteindelijk wordt het weer super. Echt een familie festival. En ik hoop nog in lengte van jaren... 💪🏼🤙🏼🤩☀️🎤🎸🥁
 

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
76
53
Helaas gaat door de planning Bospop niet meer lukken dit jaar. John Fogerty jammer maar prima om te missen. Alice Cooper ga ik gelukkig nog op Graspop zien. Patti Smith baal ik wel van :(

Voor ieder hier, veel plezier!
jammer dat het niet gaat lukken...wellicht zien we elkaar op graspop, ik herken je aan de rode haarband...😅 (geintje)
En anders zeker op Bospop 2025.
Ik en mijn broer zijn altijd te herkennen....ik ben de knapste van de twee 😅😅
 
  • Haha
Waarderingen: Joris en Brian

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
181
44
de nieuwe plattegrond is er:

447815718_1000736908087518_4264417041688212696_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken