Bospop 2024

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
629
329
Dit wordt inderdaad wel lastig zo. En inderdaad een vervanging regelen van een soort zelfde aanzien lijkt mij ook bijna niet te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Buurtje leen van NSJ en Joss Stone? Speelt ze wel veel dagen achter elkaar.

Acda en de Munnik hebben nog vrij, passen ook wel goed op die spot.

Dropkick Murphy's zijn vrij die tijd.

The Darkness delen met ZC? Kan ook qua agenda.

Ik hoop tegen beter weten in dat Bospop de eerste show wordt na het herstel, scheelt heel veel verplaatsen voor Heart ;)
 

Rookworst88

Nieuw lid
4 nov 2022
4
2
Baal echt enorm. Heart was mijn hoofdreden om te gaan. The Darkness hierboven genoemd zou het nog enigszins goedmaken, maar ik verwacht eerlijk gezegd wat van nederlandse of belgische bodem.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.314
6.490
Heart heeft Berlijn show op 22 juni geschrapt wegens operatie Ann Wilson waarvan ze dan nog herstellende is. (https://www.rollingstone.de/heart-sagen-berlin-konzert-ab-ann-wilson-muss-unters-messer-2726245/)
Heart op Graspop is nu een beetje heel erg twijfelachtig
NNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mijn grootste must see en bucketlist-act van Bospop 2024!
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
425
273
NNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mijn grootste must see en bucketlist-act van Bospop 2024!
Same here, echt balen dit :-(.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
629
329
Of ze schuiven Helmut door naar het hoofdpodium en boeken een nieuwe opener voor de tent...
Ik denk ook dat zoiets zal gaan gebeuren. Helmut zal wel naar het hoofdpodium schuiven en we zullen wel een Nederlandse of Belgische band erbij krijgen in de tent op zijn plek. Erg jammer, maar waarschijnlijk weinig anders aan te doen.

Hopelijk komt Heart dan wel nog een keer inhalen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.314
6.490
Zojuist heeft AEG de UK dates voor Heart verwijderd van hun site. Daarmee is het vrijwel onmogelijk dat Heart dit jaar Europa aandoet. De groep zal vast spoedig van de Graspop en Bospop sites verdwijnen.
Rockhal Luxemburg de dag voor Bospop is ook al cancelled

1716992380793.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
75
53
In 2019 werd ToTo ingevlogen een dag na hun optreden op het "North Sea Jazz Festival" ter vervanging van Snow Patrol.
Mag dan ook nu hopen dat er toch echt iets van niveau wordt Ingevlogen (ik weet smaken verschillen) maar een grote naam als Heart vervang je niet met doorschuiven.
En als er dan een optie gegeven mag worden wat al een keer perfect uitpakte op Bospop...doe dan Dany Vera....Wat was dat een mind blowing optreden... 🎸

Maar we gaan het eerdaags wel lezen hoe ze dit oplossen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken