Bospop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Als er zo last minute iets geregeld moet worden, dan gok ik op een NL act...
misschien dat Floor Jansen kan, volgens mij qua agenda wel? Ik denk in die richting.
Zou qua "Rock Diva" (dat bedoel ik met liefde) de plek van Heart met verve invullen imo
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
76
53
Als er zo last minute iets geregeld moet worden, dan gok ik op een NL act...
misschien dat Floor Jansen kan, volgens mij qua agenda wel? Ik denk in die richting.
Zou qua "Rock Diva" (dat bedoel ik met liefde) de plek van Heart met verve invullen imo
Floor heeft tijd... En ik denk met band een top vervanging....en heeft tijd 🤙🏼🎸

1716998753547.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
𝐇𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐜𝐚𝐧𝐜𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐰, 𝐏𝐚𝐭𝐭𝐢 𝐒𝐦𝐢𝐭𝐡 𝐐𝐮𝐚𝐫𝐭𝐞𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐯𝐚𝐧𝐠𝐭
Met grote spijt moeten wij mededelen dat de show van Heart, gepland op vrijdag 12 juli, om gezondheidsredenen niet door kan gaan. Dit nieuws raakt ons en alle fans die uitkeken naar dit optreden. Aan de andere kant zijn we blij dat we met Patti Smith Quartet een waardige vervanger kunnen aankondigen.
Patti, bijnaam “The Godmother of Punk”, wordt beschouwd als een van de grondleggers van het punkgenre in New York midden jaren ’70. Haar werk is een mix van poëzie en rock. In 1978 had ze een wereldhit met het nummer “Because the Night” samen geschreven met Bruce Springsteen. Andere hits van haar zijn o.a. “Dancing Barefoot” en “People have the Power”
◾️ Ga voor meer informatie naar onze site www.bospop.nl
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
𝐇𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐜𝐚𝐧𝐜𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐰, 𝐏𝐚𝐭𝐭𝐢 𝐒𝐦𝐢𝐭𝐡 𝐐𝐮𝐚𝐫𝐭𝐞𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐯𝐚𝐧𝐠𝐭
Met grote spijt moeten wij mededelen dat de show van Heart, gepland op vrijdag 12 juli, om gezondheidsredenen niet door kan gaan. Dit nieuws raakt ons en alle fans die uitkeken naar dit optreden. Aan de andere kant zijn we blij dat we met Patti Smith Quartet een waardige vervanger kunnen aankondigen.
Patti, bijnaam “The Godmother of Punk”, wordt beschouwd als een van de grondleggers van het punkgenre in New York midden jaren ’70. Haar werk is een mix van poëzie en rock. In 1978 had ze een wereldhit met het nummer “Because the Night” samen geschreven met Bruce Springsteen. Andere hits van haar zijn o.a. “Dancing Barefoot” en “People have the Power”
◾️ Ga voor meer informatie naar onze site www.bospop.nl
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
629
330
Denk dat we van een vervanging niet veel beters hadden kunnen verwachten dan wat we nu hebben gekregen. Toch nog een act met internationale naam.

(Maar het afzeggen van Heart blijft toch wel echt enorm balen...!)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Bokirules

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Denk dat we van een vervanging niet veel beters hadden kunnen verwachten dan wat we nu hebben gekregen. Toch nog een act met internationale naam.

(Maar het afzeggen van Heart blijft toch wel echt enorm balen...!)
waardige vervanger, imo zeer goed geregeld! Mag niet klagen en verzacht de pijn wel iets
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Bokirules

Rookworst88

Nieuw lid
4 nov 2022
4
2
Dat had inderdaad veel erger gekund! Verzacht de pijn wel. De pijn die ik zo weer ga voelen mocht Heart terugkomen naar NL en weer 80 euro mogen neerleggen voor een kaartje ;) al zou ik niet klagen als ze dan ook iets met Def Leppard en Journey doen zoals in US.
 
  • Leuk
Waarderingen: graaf1 en Bokirules

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.936
Oké, net even bijgelezen. Ik vind het echt balen van Heart. Gewoon zwaar c u t . Keek hier erg naar uit. Maar ik neem aan dat ze volgend jaar gewoon terug komen om hun Europese tour alsnog te doen. Misschien is dit een vraag voor de organisatie van Bospop op Facebook of zo? Heb ik zelf niet 😂. Ik denk dat ze al even op de hoogte waren want een vervanger en toch ook niet de minste hebben ze heel snel geregeld. Prima opgelost.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.044
Geweldige vervanger hoor. Patti Smith is wat mij betreft zelfs de beste naam op de lineup.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
223
250
Gigantisch jammer van Heart, toch wel de reden dat ik ga vrijdag in combo met John Fogerty, maar compleet begrijpelijk waarom ze de tour gecanceld hebben en ze lijken inderdaad de festivals op tijd dit te laten weten dat het er aan zat te komen want de vervanging was er snel.

Heel blij met Patti Smith, zeker met de quartet set-up. Wel geen Lenny Kaye jammer genoeg maar wel haar zoon op gitaar, Tony Shanahan die op een hoop van haar post 90s spul speelt en Seb Rochford van Polar Bear (nu wel jammer genoeg zonder de afro) als haar band wat ik zover kan vinden op youtube heerlijk recht-toe-aan klinkt. Vorig jaar met het Soundwalk Collective op Rewire was Smith al erg goed, compleet anders dan dit wel, maar ik ben blij dat ik haar eindelijk met een 'normale set' kan zien en dat ik er niet voor naar Paradiso moet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken