Pinkpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.373
4.342
Klopt, bijzonder ook dat hier zoveel 'hardcore Pinkpop fans zijn" die elke kritiek wegwuiven en 'hun' festival beschouwen als heilig. Runnelvisie, Stockholm syndroom.

Kom op zeg, het is zijn glans kwijt:
- Mac Donalds
- Geen A label headliner bands
- EUR 7.50 voor 0.5L bier

Erkenning is fase 1 om het probleem op te lossen.
passief vermoeiend mannetje
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.652
704
Och is die koekwaus er weer? Ik heb gisteren heel veel.mensen gezien die zich prima vermaakten. Pendule was lekker. Oliver ook. Hoop dat de Meute nog op de stream gaat vandaag
 
  • Leuk
Waarderingen: festilover

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.362
4.725
Klopt, bijzonder ook dat hier zoveel 'hardcore Pinkpop fans zijn" die elke kritiek wegwuiven en 'hun' festival beschouwen als heilig. Runnelvisie, Stockholm syndroom.

Kom op zeg, het is zijn glans kwijt:
- Mac Donalds
- Geen A label headliner bands
- EUR 7.50 voor 0.5L bier

Erkenning is fase 1 om het probleem op te lossen.
Op andere festivals tik je voor pils natuurlijk gewoon maar een eurootje af..
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
26
22
Klopt, bijzonder ook dat hier zoveel 'hardcore Pinkpop fans zijn" die elke kritiek wegwuiven en 'hun' festival beschouwen als heilig. Runnelvisie, Stockholm syndroom.

Kom op zeg, het is zijn glans kwijt:
- Mac Donalds
- Geen A label headliner bands
- EUR 7.50 voor 0.5L bier

Erkenning is fase 1 om het probleem op te lossen.
Godzijdank heb jij gaan kaartje gekocht. Dat is namelijk duidelijk te zien aan de vele fouten in jou bericht.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
938
352
Klopt, bijzonder ook dat hier zoveel 'hardcore Pinkpop fans zijn" die elke kritiek wegwuiven en 'hun' festival beschouwen als heilig. Runnelvisie, Stockholm syndroom.

Kom op zeg, het is zijn glans kwijt:
- Mac Donalds
- Geen A label headliner bands
- EUR 7.50 voor 0.5L bier

Erkenning is fase 1 om het probleem op te lossen.
7-8 euro voor een halve liter bier op een festival is normaal.
Werchter heeft ook Lenny Kravitz als noodgreep als headliner neergezet. Alle festivals lijken dit probleem te hebben dit jaar met de headliners.
McDonalds is inderdaad een beetje erg commercieel, maar we moeten niet doen alsof andere major festivals zelf hun aardappels schillen voor de friet of zelf hun gehaktballen braden. Daar zitten ook grote commerciële cateraars.

Dit jaar gewoon wat minder. Zoals in het stuk van de NRC stond, ze hebben vaker dipjes gehad en zijn er altijd bovenop gekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
158
353
Klopt, bijzonder ook dat hier zoveel 'hardcore Pinkpop fans zijn" die elke kritiek wegwuiven en 'hun' festival beschouwen als heilig. Runnelvisie, Stockholm syndroom.

Kom op zeg, het is zijn glans kwijt:
- Mac Donalds
- Geen A label headliner bands
- EUR 7.50 voor 0.5L bier

Erkenning is fase 1 om het probleem op te lossen.

Ben jij toevallig Tobias?
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
394
404
Er waren gisteren (zaterdag) meer dan 40k mensen op het terrein, ik gok dat de teller boven de 50k is gekomen.
De sfeer was dikke prima, het terrein lag er na vracht ladingen houtsnippers verrassend goed bij, weinig modder gezien.

Joost vond ik tegenvallen, het kwam bij mij over als slecht geacteerde emotie, maar goed, ieder zijn ding.

Door naar Dead Pony op stage 4, leuke band met een lekkere sound.

Daarna even een rondje terrein gedaan, lange rij bij de stille Jan, dus daar zijn we maar niet achteraan aangesloten. Weer terug richting Stage4 om Chinchilla mee te pakken. O derweg ernaartoe nog even "All you need is love" meegekregen, heb ik die toch nog gehad, aangezien ik er zo dag niet ben.
Chinchilla: Leuke set, prima nummers en een zeer goede zangeres.

Corey Taylor heb ik nog een stuk van meegekregen, stelde me niet teleur.

Weer terug naar Stage 4 om The Lottery Winners te bekijken. Kwam een bekende tegen en we hebben wat verder naar achteren staan bijkletsen, dus niet heel veel van de band meegekregen eigenlijk.

De jeugd van tegenwoordig was best aardig, prima te pruimen met het zonnetje en een biertje erbij.

Daarna een hapje eten en klaarmaken voor de knaller van de dag: Pendulum!
Wat een strakke set! Flink los gegaan in het voorvak, een half uurtje van moeten bijkomen, haha.

Nothing but Thieves stelde ook zeker niet teleur en was voor mij ook de absolute headliner van de dag.

Vanaf de zijkant nog een uurtje naar Calvin Harris gekeken, best leuk, maar had meer show (vuurwerk etc) verwacht.

Op tijd het terrein af om de slenteroptocht te voorkomen en lekker snel de Hofstraat doorgelopen om huiswaarts te gaan.

Al met al een meer dan prima Pinkpop dag gehad, veel gezelligheid, prima muziek gehoord en leuke gesprekken wederom met wildvreemden gehad.
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Klopt, bijzonder ook dat hier zoveel 'hardcore Pinkpop fans zijn" die elke kritiek wegwuiven en 'hun' festival beschouwen als heilig. Runnelvisie, Stockholm syndroom.

Kom op zeg, het is zijn glans kwijt:
- Mac Donalds
- Geen A label headliner bands
- EUR 7.50 voor 0.5L bier

Erkenning is fase 1 om het probleem op te lossen.
Kunnen de moderators van Festileaks deze meneer even bannen. Dit voegt helemaal niets toe aan dit altijd gezellige forum! Azijnzeiker!
 
  • Grrr
Waarderingen: emmers met glijmiddel

s.b

Playlistbediener
20 jun 2024
6
2
Voor mij was pendulum de beste act van zaterdag gevolgt door de intieme act van tors denk ik. Over het algemeen een erg leuke dag en erg leuke sfeer :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Gebruikers die dit onderwerp bekijken