Down The Rabbit Hole 2024

mgbss

Support act
15 feb 2019
816
506
Ik moet zeggen dat de voorpret als sneeuw voor de zon verdwijnt. We gaan met de auto, omdat we toch altijd een beetje een glamping beleving op onze eigen camping hebben haha. Met veldbedjes van de Declathon, een goede koelbox en een grote tent. Ik zie niet voor me hoe ik dat in trein en pendelbus ga krijgen inclusief alle overstaps.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Raskolnikov en visdave34

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.447
1.931
Ik vind het weghalen van de Kiss & Ride bij het terrein super onhandig. Wij slapen thuis, maar met deze opzet zijn we een eeuwigheid onderweg. Eerst wachten op de pendelbus, dan drie kwartier in de bus en vervolgens vanaf het station naar huis lopen.

Ik begrijp heel goed dat ze vanwege de grootte van de groep die niet op het terrein overnacht de prioriteiten anders leggen, maar het moet toch wel te regelen zijn dat je ergens in de buurt van het terrein afgezet en opgehaald kunt worden?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.174
2.097
Ik vind het weghalen van de Kiss & Ride bij het terrein super onhandig. Wij slapen thuis, maar met deze opzet zijn we een eeuwigheid onderweg. Eerst wachten op de pendelbus, dan drie kwartier in de bus en vervolgens vanaf het station naar huis lopen.

Ik begrijp heel goed dat ze vanwege de grootte van de groep die niet op het terrein overnacht de prioriteiten anders leggen, maar het moet toch wel te regelen zijn dat je ergens in de buurt van het terrein afgezet en opgehaald kunt worden?
Mensen met een Uber registratie worden ook toegelaten bij de Taxi dropoff. Je kan altijd nog een weekendje voor Uber gaan werken ;)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.174
2.097
Staat op de vervoerpagina ook dat steekwagens alleen in de pendelbus mogen als ze inklapbaar zijn, bolderkarren mogen niet.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.397
1.465
Wat een nieuwe regeltjes allemaal zeg. Lijkt ook alsof ze alles wat éxtra willen benoemen en wat meer gaan handhaven. Moet eerlijk zeggen dat het ook iets met mijn voorpret doet daardoor. Uiteindelijk zal het ook wel loslopen natuurlijk, maar als je eigen sweetspot is de formule en dat moet anders ingericht worden.
 

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
26
45
Voor mij komt het toevallig niet zo heel erg slecht uit. Door omstandigheden ging ik dit jaar sowieso al met het ov. Ben benieuwd of dat een beetje soepel verloopt met dat timeslot systeem.

Ik kan me overigens voorstellen dat DTRH dit ook een beetje als een testcase beschouwt naar de toekomst toe. Ze willen in 2030 klimaatneutraal zijn en dan moeten ze linksom of rechtsom toch van die weides vol met auto's af.
 
  • Geweldig
Waarderingen: snoep

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
69
69
Ach ja het heeft ook wel weer wat, het feestje begint al op Nijmegen dit keer!

De knaldrang is bij mij in ieder geval flink aanwezig. Iemand bekent DEADLETTER en Kneecap? Voor mij waren dit de grootste ontdekkingen in de DTRH playlist. Daarnaast erg jammer dat Sef + Abel hun verassingsact tijdens The National hebben, dat nieuwe album is wel erg lekker.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
206
148
Voor mij komt het toevallig niet zo heel erg slecht uit. Door omstandigheden ging ik dit jaar sowieso al met het ov. Ben benieuwd of dat een beetje soepel verloopt met dat timeslot systeem.

Ik kan me overigens voorstellen dat DTRH dit ook een beetje als een testcase beschouwt naar de toekomst toe. Ze willen in 2030 klimaatneutraal zijn en dan moeten ze linksom of rechtsom toch van die weides vol met auto's af.
Ik krijg meer en meer het idee dat ze het pendelbus systeem in gang zetten, mocht het weer echt super tegen gaan vallen. Ik kan me nog steeds niet indenken dat de weilanden er met deze weersvoorspellingen zo slecht aan toe zijn dat parkeren onmogelijk is. Ik hou echt hoop op dat het parkeren alsnog doorgaat.

En wat doen ze met bezoekers die lopend komen? Kan me indenken dat mensen die in de omgeving wonen misschien wel lopend komen, mag dat ook niet?
 

voordiepaal

Playlistbediener
28 jun 2023
15
25
Ach ja het heeft ook wel weer wat, het feestje begint al op Nijmegen dit keer!

De knaldrang is bij mij in ieder geval flink aanwezig. Iemand bekent DEADLETTER en Kneecap? Voor mij waren dit de grootste ontdekkingen in de DTRH playlist. Daarnaast erg jammer dat Sef + Abel hun verassingsact tijdens The National hebben, dat nieuwe album is wel erg lekker.
DEADLETTER vorig jaar live gezien, erg goed! Ik moet ze zelf helaas missen dit jaar. Kneecap nog nooit gezien, maar ook erg benieuwd naar. Wilde dan eigenlijk naar Pinkpantheress, maar las hier laatst dat zij nogal tegenviel op lowlands dus misschien toch nog de switch maken
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
116
150
Ik krijg meer en meer het idee dat ze het pendelbus systeem in gang zetten, mocht het weer echt super tegen gaan vallen. Ik kan me nog steeds niet indenken dat de weilanden er met deze weersvoorspellingen zo slecht aan toe zijn dat parkeren onmogelijk is. Ik hou echt hoop op dat het parkeren alsnog doorgaat.

En wat doen ze met bezoekers die lopend komen? Kan me indenken dat mensen die in de omgeving wonen misschien wel lopend komen, mag dat ook niet?

Er is de afgelopen maanden gewoon zó veel regen gevallen, daar kom je niet zomaar van af. Het doorlopend neerslagoverschot in de omgeving van DTRH bedraagt nu zo'n 90 mm, terwijl er normaal in deze tijd van het jaar een neerslagtekort is van zo'n 60 mm. Dát we nu midden in de zomer een neerslagoverschot hebben is al best bijzonder, laat staan dat het zo enorm hoog is.
rdev_geografisch.png

De maximale verdamping per dag is, onder ideale omstandigheden, zo'n 7 mm per dag. Dus zelfs als het nu 7 dagen ideaal weer is en er geen enkele neerslag valt, zitten we straks alsnog met een neerslagoverschot van 41 mm.

Ik kan me er dus wel wat bij voorstellen dat ze deze keus gemaakt hebben. Hopelijk blijkt in de dagen voorafgaand aan het festival dat het weiland nog genoeg opgedroogd is om toch nog meer parking aan te bieden, maar ze moeten serieus rekening houden met het scenario dat dat niet kan.
 
Laatst bewerkt:

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
311
450
DEADLETTER vorig jaar live gezien, erg goed! Ik moet ze zelf helaas missen dit jaar. Kneecap nog nooit gezien, maar ook erg benieuwd naar. Wilde dan eigenlijk naar Pinkpantheress, maar las hier laatst dat zij nogal tegenviel op lowlands dus misschien toch nog de switch maken


Anno 2024 is het wel anders:

 
  • Leuk
Waarderingen: voordiepaal en mattman

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
577
221
Neem eigenlijk de organisatie weinig kwalijk, maar erg handig is t niet allemaal. Maak me wel een beetje zorgen om de chaos op Nijmegen cs. Wat als er 50 meter voor je een groep staat die eigenlijk een later tijdslot heeft. Je loopt natuurlijk ook niet iedereen voorbij maar zal het wel irritant vinden als die mensen alsnog een bus eerder dan jij hebben.

En ook benieuwd naar tot hoever je wel met de auto kunt komen. Als we onszelf 2 km van de poort kunnen afzetten loop ik de rest wel...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken