Down The Rabbit Hole 2024

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.081
2.976
Gewetensvraag(niet dat het zou gebeuren); zouden jullie bereid zijn om 100 euro meer voor een ticket te betalen in, als de capaciteit terug naar 30k zou gaan?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.745
4.663
Gewetensvraag(niet dat het zou gebeuren); zouden jullie bereid zijn om 100 euro meer voor een ticket te betalen in, als de capaciteit terug naar 30k zou gaan?
Nee. Zelfs niet terug naar 15k, zoals tijdens mijn favoriete editie van DTRH in 2015. Toen hoofdzakelijk muziekliefhebbers en nu (als de ticketprijs 100 euro omhoog zou gaan) tussen hoofdzakelijk rijke snobs. No thanks.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Henk1122

Playlistbediener
24 aug 2023
13
29
Zou me niets verbazen als ze het hele gebied rondom het meer volbouwen met stages. Zou het wel erg zonde vinden als ze nog meer gaan groeien. Mooie aan DTRH is dat het qua drukte en afstanden nog een stuk meer behapbaarder is dan Lowlands.

Wellicht unorthodox: als ze perse willen groeien zouden ze ook kunnen kiezen voor de Coachella formule van twee weekenden achter elkaar. Kunnen de zakkenvullers van MOJO nog wat extra winst pakken door op de opbouwkosten te besparen.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en snoep

LLsince97

Playlistbediener
25 jul 2023
41
47
Ik begreep uit het evaluatiegesprek met 3voor12 dat ze bekijken of ze een rondje rond het water kunnen maken als uitbreiding van het terrein.
Ik vond het ook fijn dat het redelijk beloopbaar is allemaal!
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
971
1.089
Ik begreep uit het evaluatiegesprek met 3voor12 dat ze bekijken of ze een rondje rond het water kunnen maken als uitbreiding van het terrein.
Ik vond het ook fijn dat het redelijk beloopbaar is allemaal!
Rondje water welke kant op? Of geheel rondje water?
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
667
379
Ik begreep uit het evaluatiegesprek met 3voor12 dat ze bekijken of ze een rondje rond het water kunnen maken als uitbreiding van het terrein.
Ik vond het ook fijn dat het redelijk beloopbaar is allemaal!
Dat was volgens mij wel meer een soort van 'ultieme droom' en niet iets wat ze bv volgend jaar al gaan regelen.
 

Henk1122

Playlistbediener
24 aug 2023
13
29
Dat rondje water lijkt me drama qua af te leggen kilometers ook. Kunnen ze beter het festival tegelijkertijd plannen met de Nijmeegse vierdaagse. Heb je die qua kilometers die ook meteen afgedekt als je naar het festival bent geweest.
 
  • Haha
Waarderingen: RubenFrusciante

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
119
188
Dat rondje water lijkt me drama qua af te leggen kilometers ook. Kunnen ze beter het festival tegelijkertijd plannen met de Nijmeegse vierdaagse. Heb je die qua kilometers die ook meteen afgedekt als je naar het festival bent geweest.
Wel leuk voor het feestpubliek. 'Ieder rondje is anders'. ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Kesselman

Ben Sparrow

Nieuw lid
18 jul 2024
1
1
Beste RABBITS!
Ik hoop dat ik hier op het juiste forum zit hier, ik heb een probleem!
In het laatste uur van afgelopen editie ben ik tijdens de terugreis naar mijn tent mijn net aangeschafte bordeaux rode down the rabbit hole pet met gekleurde letters verloren. Lost & Found had hem uiteraard niet en de winkel was al gesloten, huilen! Nu vroeg ik mij af of iemand deze pet ook gekocht heeft bij de merchandise maar nu al in de kast heeft liggen en niet van plan is deze eigenlijk meer op te zetten. Of wellicht heb je er per ongeluk twee omdat je er toevallig één gevonden heb! Je snapt het, laat het mij graag weten of je er één hebt en dan spreken we een prijsje af. Kan jij mijn dag maken?
Vriendelijke groet
Benjamin
 
  • Leuk
Waarderingen: snoep

Gebruikers die dit onderwerp bekijken