Down The Rabbit Hole 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.174
2.097
Wel erg jammer dat je afhankelijk bent van de NS voor die timeslots. Ben benieuwd wat ze doen als je een kwartier later bent.

Psst, niet doorvertellen. Meestal bestaan die tijdsloten alleen aan de voorkant om er voor te zorgen dat mensen op andere aankomsttijden mikken. Dat alleen zorgt al voor een hele fijne spreiding van mensen. Het strak aan die tijdsloten houden gaan ze waarschijnlijk niet doen op het moment zelf.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
577
221
Psst, niet doorvertellen. Meestal bestaan die tijdsloten alleen aan de voorkant om er voor te zorgen dat mensen op andere aankomsttijden mikken. Dat alleen zorgt al voor een hele fijne spreiding van mensen. Het strak aan die tijdsloten houden gaan ze waarschijnlijk niet doen op het moment zelf.
En dan krijg je alsnog enorm chaotische taferelen en ook behoorlijk veel irritatie. Ik hoop dat ze zich er wel aan houden.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.174
2.097
En dan krijg je alsnog enorm chaotische taferelen en ook behoorlijk veel irritatie. Ik hoop dat ze zich er wel aan houden.
Zou kunnen zijn dat ze mensen die enorm vroeg komen wel laten wachten ja, maar mensen die later komen kan natuurlijk een hoop zijn gebeurd.
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
116
150
Uit de FAQ:

Wat als ik door vertraging o.i.d. mijn pendelbus-timeslot mis?
We laten uiteraard niemand op het station achter, maar als je je timeslot mist moet je aansluiten in de reserve-rij en langer wachten tot je kunt instappen in een pendelbus.
 
  • Thinking
Waarderingen: Novis95

lama

Playlistbediener
25 jan 2020
12
14
Ik als controlfreak wil juist alles zsm geregeld hebben. Had ons camperticket eerder dan het festivalticket.
Ja, zo werk ik dus... Direct alles regelen, liever de te dure originele prijs betalen, maar met een gerust hart weten dat alles geregeld is. Met dat ik dit tik, merk ik hoe bevoorrecht ik eigenlijk wel niet ben dat ik dit zo kan regelen voor onze groep...
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.816
2.448
Uit de FAQ:

Wat als ik door vertraging o.i.d. mijn pendelbus-timeslot mis?
We laten uiteraard niemand op het station achter, maar als je je timeslot mist moet je aansluiten in de reserve-rij en langer wachten tot je kunt instappen in een pendelbus.
TIP: neem blikken speciaalbier mee voor tijdens het wachten in de reserverij 😅
 

LLsince97

Playlistbediener
25 jul 2023
31
22
Zijn er genoeg parkeerplekken bij het station in Nijmegen? Want daar lees ik niets over in de uitleg..
Volgens mij niet, iig geen plekken waar je een weekend kunt staan.... Pff, baal echt. Zo dom dat we geen P-ticket gekocht hebben. Er wordt maar vanuit gegaan dat je heel makkelijk vanuit je huis met OV naar Nijmegen kunt komen. En dat je makkelijk al je spullen kunt sjouwen, zonder bolderkar oid. Maar goed, ik snap ook dat de organisatie weinig keus heeft. Op zich heel goed dat ze dit ruim van te voren melden en erover nagedacht hebben. Maar leuk is anders.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
206
148
Ik denk dat het uiteindelijk prima geregeld is.
Tuurlijk, er zullen wachttijden zijn, maar met een biertje in de hand overleef ik dit wel.

En misschien moeten mensen gewoon wat minder zooi meezeulen. Als het weer het toelaat laten we onze partytent ook gewoon thuis.

En ik kan me eigenlijk niet indenken dat er met deze weersvoorspelling niet extra parkeerplekken vrijkomen. Zo slecht wordt het toch allemaal niet meer? Ik denk dat ze iedereen uit voorzorg een pendelticket laten kopen. Bij goed weer zal er ongetwijfeld meer parkeergelegenheid komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.329
9.058
Kan mij inderdaad voorstellen dat het zonder parkeren ineens een stuk minder relaxt en aantrekkelijk wordt om naar het festival te komen. Vooral wanneer je wat verder weg of meer afgelegen woont.
Wij weten bij god niet hoe we het gaan doen tot nu toe eigenlijk.

Mag hopen dat het niet vier bussen extra is, maar vier KEER meer bussen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.174
2.097
Wij weten bij god niet hoe we het gaan doen tot nu toe eigenlijk.

Mag hopen dat het niet vier bussen extra is, maar vier KEER meer bussen.
Snap ik als je uit belgie moet komen. Ik zou die ticketmaster resale in de gaten houden, daar ga je echt nog wel kans hebben.

Anders een P+R bij een nabijgelegen treinstation denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

LLsince97

Playlistbediener
25 jul 2023
31
22
Tja, het is niet alleen het sjouwen, het is ook je flexibiliteit. Een paar uit onze groep willen zondagavond laat weg. Normaal bouw je dan zondagochtend af, spullen naar de auto, terug naar het terrein en dan 's avonds kijken wanneer je naar huis wil. Hoe doe je dat nu? Sowieso pas afbreken vlak voordat je weg wil, en veel eerder naar huis want wachten op pendelbus en laatste trein richting, in ons geval, Schubbekutteveen moeten halen...dat haalt wel iets van je relaxte beleving af!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken