Down The Rabbit Hole 2024

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
456
399

DTRH komt met hun eigen variant op The Lodge van BKS. Zit zelf vooral te wachten op een update over parkeertickets, aangezien we stom genoeg waren die niet eerder al te kopen.
Hier hetzelfde, en vanuit Zuid-Limburg met OV is niet ideaal. De zon afgelopen dagen zal hopelijk de parkeerplekken hebben verbeterd.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.397
1.465
Ik heb deze en vorige week totaal 5 kaartjes weten te scoren via Ticketmaster, terwijl het inderdaad onbegonnen werk lijkt om dit via Ticketswap te doen. De kaartjes waren ook stuk voor stuk goedkoper dan de kaartjes die ik op Ticketswap wel voorbij zie komen. Ik vermoed dat het gebrek aan een notificatie-service zorgt dat kaartjes hier wat meer voor het oprapen liggen.
Ja door mijn overvolle festivalagenda deze zomer ben ik niet bereid om 250eu+ neer te leggen voor nog een weekender. Ik had inderdaad gehoopt dat ze zouden droppen, maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet meer in.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Novis95

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.454
6.869

AVALANCHE KAITO REPLACES MDOU MOCTAR​

Due to visa issues out of their control, Mdou Moctar unfortunately won't be ready for the festival. The band sends their regards and expresses their deep regret about missing the festival.
Hopelijk wel op DTRH
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
105
269
Ja door mijn overvolle festivalagenda deze zomer ben ik niet bereid om 250eu+ neer te leggen voor nog een weekender. Ik had inderdaad gehoopt dat ze zouden droppen, maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet meer in.
Ahh, ja in dat opzicht is het wel minder prijsschieten dan vorig jaar in de week/weken voor het festival. De weersvoorspellingen zijn wel langzaam minder aan het worden, dus misschien valt er nog wat te halen in de komende dagen. Ik kan me eigenlijk lastig voorstellen dat ze tot aan het festival boven de verkoopprijs blijven gaan, maar dat is nergens echt op gebaseerd. Ik duim voor je!
 
  • Geweldig
Waarderingen: MarkD

will

Campingartiest
1 okt 2019
62
27
De voorspelling varieert ook per website die je bezoekt. Denk dat vanaf maandag het weer redelijk goed in te schatten zal zijn, en dat mensen ook op die dag (of dinsdag vroeg) hun kaartjes wel of niet gaan lozen. Temninste, dat lijkt mij wel de sweetspot als je je bezoek van het weer wil laten afhangen.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
573
219
Ik zoek nog een parkeerticket voor DTRH! Waarschijnlijk met mij nog wel anderen, maar niet geschoten is altijd mis. Hit me up mocht je er een over hebben!
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
573
219
Ik meen me te herinneren dat ze bij hun laatste update erover deze week prikten om er weer verder over uit te wijden. Ben erg benieuwd.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.856
2.520
Ik denk dat ze pas volgende week met updates komen?
Denk echt dat ze nog even afwachten hoe het weer zich gedraagt en hoe het veld er bij ligt begin volgende week. Die drassigheid is niet in 2 dagen warm weer verdwenen.
Het kan inderdaad zijn dat ze dan pas met uitsluitsel komen, maar ze zullen in ieder geval met het bericht moeten komen dat het uitgesteld wordt:
1719404461680.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en gguuss

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.173
2.097
Die zin had ik niet gezien. Zal wel rond 16 zijn dan. Vanochtend al het nieuws rond dat pop-up restaurant.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.369
4.730
Ik voorzie eigenlijk dat de organisatie dan het zekere voor het onzekere neemt en dit ongemak bij de bezoekers voor lief neemt.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.173
2.097
Ik voorzie eigenlijk dat de organisatie dan het zekere voor het onzekere neemt en dit ongemak bij de bezoekers voor lief neemt.
Afgelopen weken zijn natuurlijk ook al genoeg voorbeelden geweest van hoe het fout kan gaan (Oerol, Pinkpop dag van te voren), dus gok dit ook.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken