Down The Rabbit Hole 2024

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
32
20
Ik ben als voorpret al een tijdje aan het meelezen in dit topic, het aftellen gaat nu echt beginnen! Aangezien het voor mij dit jaar de eerste keer Down The Rabbithole wordt en ik een praktische vraag heb toch maar even een account aangemaakt. Ik kom zelf uit Nijmegen en wil me via de Kiss & Ride laten afzetten door mijn vriendin. Loopt het verkeer richting de Groene Heuvels op donderdag een beetje door? Of kan ik een verkeersinfarct verwachten zoals dat op Lowlands het geval is? Want dan ga ik andere opties overwegen.
Vorig jaar op de donderdag rond 12.00 laten afzetten bij de Kiss & Ride. Konden overal zo door rijden. Verliep echt soepel.
 

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
20
41
Dat jaar met alle wateroverlast reden de bussen ook vanaf Nijmegen, maar daar waren de wachttijden toen ook heel lang. Ben bang dat het niet heel veel scheelt. Al is het natuurlijk wel relaxter dat het rechtstreeks vanuit Nijmegen is.
Is het de hele dag druk bij de pendelbussen? Ik kom donderdagavond pas rond een uur of 9 aan op Nijmegen.
 

LuukvdDobbel

Nieuw lid
24 jun 2024
4
2
Die nieuwe huisregel aangaande sterke drank voelt een beetje als pesten. Zo’n festival is al stervens duur geworden, gun ons dan in ieder geval onze sterke drank op de camping. Natuurlijk gaan we het gewoon meenemen, maar alsnog.
Long time lurker, heb toch maar een keer een accountje aangemaakt om mee te doen met de voorpret.

Ze zullen hier toch niet heel moeilijk over gaan doen lijkt me? Hetzelfde als met de blikken bier meenemen het terrein op? Voorgaande jaren kon en mocht dit gewoon. Nu staat het wel aangegeven in de huisregels maar zou dit streng gehandhaaft worden?
 
  • Leuk
Waarderingen: snoep en Dante

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
116
149
Dat jaar met alle wateroverlast reden de bussen ook vanaf Nijmegen, maar daar waren de wachttijden toen ook heel lang. Ben bang dat het niet heel veel scheelt. Al is het natuurlijk wel relaxter dat het rechtstreeks vanuit Nijmegen is.
Ah oké, toen was ik er niet bij. Jammer dat die rijen er toen ook waren. Maar inderdaad wel fijn om in Nijmegen niet meer nog een keer te hoeven overstappen op de stoptrein.
 
Laatst bewerkt:

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.444
1.931
Is het de hele dag druk bij de pendelbussen? Ik kom donderdagavond pas rond een uur of 9 aan op Nijmegen.
In de avond weet ik het helaas niet. Wij gaan altijd op vrijdag einde ochtend. De keren dat ik met de pendelbus ben gegaan (zowel vanuit Nijmegen als Wijchen) waren altijd druk en dus lang wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: KeukenS

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
179
105
In het blokkenschema is er op vrijdag een regenboog bijgekomen bij Bermuda Air.
Een 4e project van Sef? Iemand enig idee wat?
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
310
450
Long time lurker, heb toch maar een keer een accountje aangemaakt om mee te doen met de voorpret.

Ze zullen hier toch niet heel moeilijk over gaan doen lijkt me? Hetzelfde als met de blikken bier meenemen het terrein op? Voorgaande jaren kon en mocht dit gewoon. Nu staat het wel aangegeven in de huisregels maar zou dit streng gehandhaaft worden?
Ik ga het gewoon proberen eerste dag en we zien wel
Wij laten de sterke drank wel thuis waarschijnlijk, vooral omdat we met een grote groep zijn en in het ergste geval gooi je veel geld weg..
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.130
377
De afgelopen jaren was de controle van wat er in tassen zat eigenlijk niet bestaand. Lukt sowieso een of meerdere flessen mee te nemen, mocht je dat willen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jonasky

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
572
219
De afgelopen jaren was de controle van wat er in tassen zat eigenlijk niet bestaand. Lukt sowieso een of meerdere flessen mee te nemen, mocht je dat willen.
Volgens mij kan de ene fluitend door lopen en wordt bij de ander de tas binnenstebuiten gekeerd.. je moet maar net geluk hebben gok ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo en Jonasky

zworp3

Support act
17 mei 2018
908
625
Left of the Dial zei in hun laatste mail het volgende over hun podium:
Vorig jaar heeft Left of the Dial voor het eerst een podium gehost op het Down the Rabbit Hole-festival. Dat is iedereen goed bevallen, dus we gaan het dit jaar weer doen! Wederom drie dagen lang (maar op een andere plek) en met nog veel meer bands. Ben je er toevallig ook? Zoek ons op en kom gedag zeggen! Kun je er niet bij zijn? Geen zorgen, er zitten twee bands bij die eerder op Left of the Dial hebben gespeeld, dus die heb je als het goed is al een keer gezien en de rest komt in oktober naar Rotterdam!
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

mgbss

Support act
15 feb 2019
816
506
Door vakantie aardig wat berichten misgelopen, dus kon het mooi nalezen. Ben wel blij dat de Mc Donalds DTRH overslaat. Had ik echt niet passend gevonden. Dat brengt me op de volgende vraag: bij welke merksamenwerking zou je echt afhaken?
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
105
269
Door vakantie aardig wat berichten misgelopen, dus kon het mooi nalezen. Ben wel blij dat de Mc Donalds DTRH overslaat. Had ik echt niet passend gevonden. Dat brengt me op de volgende vraag: bij welke merksamenwerking zou je echt afhaken?
Ik kan niet meteen merken bedenken waar ik per definitie op afknap (al zullen jullie er vast een aantal kunnen noemen), maar dat het voor mij meer ligt aan wat ze toevoegen aan het terrein of de ervaring. Als dat een ludieke actie is, of iets wat mijn festivalervaring nog beter/leuker/makkelijker maakt, dan denk ik dat ik veel merken gewoon zou 'goedkeuren'.
 

dfrvanloon

Randprogramma
9 jun 2022
103
179
Nestlé. Kan meestal de nuance altijd wel vinden mbt de negatieve aspecten van bepaalde bedrijven, maar de wereld zou echt significant verbeteren als Nestlé niet meer bestaat.
Nestle en Starbucks hebben een enorm hechte samenwerking, en Starbucks is te vinden op het terrein.


 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken