Down The Rabbit Hole 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.165
2.092
Twee vrienden van me gaan dit jaar voor het eerst met hun camperbusje. Mijn vriendin en ik willen met ons tentje naast ze komen staan. We zijn van plan lekker vroeg te komen. Weet iemand hoe het precies te werk gaat bij aankomst, of je dan zelf mag kiezen aan welke kant van de campercamping je gaat staan? (het liefst natuurlijk zo dichtbij het terrein) En of wij als aanhang met tentje met hun mee naar binnen mogen (achterin de bus, zonder échte zitplaatsen), of dat wij in de reguliere rij moeten gaan staan. Iemand hier ervaring mee?
Volgensmij vullen ze de camping rij voor rij, dus beetje geluk hebben. Achterin de bus zitten lijkt mij wel te mogen mits je geen verkeersregels overtreed.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.811
2.444
Gevoelsmatig zijn er meer toiletten of in ieder geval meer locaties op de plattegrond. Zou mooi zijn met een vriendin die gemiddeld om de 15 minuten wel kan plassen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.165
2.092
Overigens echt een vage hoek daar bij de Rex, nu ze de ingang verder naar voren lijken te hebben verplaatst ben ik benieuwd of ze daar nog iets leuks mee gaan doen
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
310
450
Ik zie de speciaalbier bar niet terug bij de eet & drinkgelegenheden in de app, maar vorig jaar was het ook de vraag of de speciaalbierbar er nog was meen ik mij te herinneren.

Overigens ook een Aperol vlot aanwezig dit jaar.

Nee klopt ik zie het ook niet staan. Maar de ‘gewone’ barren staan ook niet in het overzicht en aangezien ik op de plattegrond wel een bar zie op de plek waar vorig jaar volgens mij speciaalbier te krijgen was hoop ik dat dit gewoon weer het geval is.

Aan de andere kant, dit jaar heb ik qua artiesten een drukker programma dan vorig jaar dus heel veel tijd om daar rond te hangen zal er toch niet zijn.

Dat klopt ja. Vorig jaar had je in de Swamp, waar nu de Croque Madame is, binnen voor een halve munt minder de Lagunitas. Heel het weekend bijna daar mijn bier gehaald.

Ik vond die speciaalbiertuin in de swamp echt top, dus ik hoop dat er dit jaar gewoon weer is! Veel lekkerder dan pils.
Je hoefde daar ook geen bekermuntje te betalen, want je krijgt het in een glas. Je kan je bier vervolgens in een plastic beker overschenken als je de tuin weer verlaat.
Duidelijk! Laten we hopen dat het er wel is. Anders maar zelf wat extra blikjes meenemen :)
 

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
23
39
Overigens echt een vage hoek daar bij de Rex, nu ze de ingang verder naar voren lijken te hebben verplaatst ben ik benieuwd of ze daar nog iets leuks mee gaan doen
Ja de ingang lijkt verplaatst idd! Tof dat het pad tussen de Rex en de Fuzzy groter is en meer wordt dan enkel een wandelpad. Ben benieuwd wat de zwart witte streep gaat worden. Iemand speculaties?IMG_20240622_215906.jpg
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
566
382
Ja de ingang lijkt verplaatst idd! Tof dat het pad tussen de Rex en de Fuzzy groter is en meer wordt dan enkel een wandelpad. Ben benieuwd wat de zwart witte streep gaat worden. Iemand speculaties?Bekijk bijlage 9472
Wel benieuwd wat ze met die vrijgekomen ruimte gaan doen, past makkelijk nog een klein podium denk ik
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
572
219
Wel benieuwd wat ze met die vrijgekomen ruimte gaan doen, past makkelijk nog een klein podium denk ik
Zo te zien niet veel. Denk dat het ook wel handig is dat de Rex wat bereikbaarder is op deze manier. Ben er vorig jaar volgens mij niet 1x geweest..
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
147
142
Weet iemand trouwens of er op de camping waterkokers beschikbaar zijn? Vond dat op Werchter wel een uitvinding afgelopen jaar
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken