Down The Rabbit Hole 2024

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.852
2.515
Waarom?

@wario ja naast de vaatwasserstraat en de magentrontoren 🫡
Waarom het dan op het terrein zou zijn of waarom het een aderlating zou zijn?

Aderlating omdat ik dan het uitbrakken met een blik bier en wat matige krentenbollen enorm zou missen. Na een duik moet je het terrein weer af.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en Novis95

breadant

Campingartiest
7 feb 2023
92
146
Wordt voor mij de eerste keer DTRH, iemand nog protips? Al is het maar van het soort 'iedereen gaat altijd naar wc A, maar bij wc B staat nooit een rij'. :D
 

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
19
41
Dat is inderdaad echt heel pijnlijk, vind ik. Al enig idee wat de andere surprises kunnen zijn?
Jan ‘aap’ Hulst (ken ik niet) en Willem, las ik ergens. Maar ik hoop nu eigenlijk een beetje dat dat niet klopt want dan bestaat de kans dat Abel op een ander moment opduikt haha.
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
116
149
Ik durf wel vast te zeggen dat we in ieder geval geen hittegolf krijgen tijdens DTRH. Qua neerslag inderdaad nog heel onzeker. Dit soort apps laten volgens mij altijd regendruppels met een zonnetje zien als het misschien gaat regenen en misschien de zon schijnt
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.780
6.524
Als die paar drupjes voor een mooi Ticketswapkaartje zorgen ben ik helemaal voor. Toch lichtelijke fomo.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
204
148
3mm op een dag valt ook echt wel mee. Vorig jaar heeft het de zaterdag tot ongeveer 15 uur non-stop geregend. Dat was wel echt minder.
 

Richie

Playlistbediener
10 jun 2015
8
2
Die nieuwe huisregel aangaande sterke drank voelt een beetje als pesten. Zo’n festival is al stervens duur geworden, gun ons dan in ieder geval onze sterke drank op de camping. Natuurlijk gaan we het gewoon meenemen, maar alsnog.
 
  • Leuk
Waarderingen: DonGulii en Novis95

Tjabo

Nieuw lid
24 jun 2024
1
1
Ik ben als voorpret al een tijdje aan het meelezen in dit topic, het aftellen gaat nu echt beginnen! Aangezien het voor mij dit jaar de eerste keer Down The Rabbithole wordt en ik een praktische vraag heb toch maar even een account aangemaakt. Ik kom zelf uit Nijmegen en wil me via de Kiss & Ride laten afzetten door mijn vriendin. Loopt het verkeer richting de Groene Heuvels op donderdag een beetje door? Of kan ik een verkeersinfarct verwachten zoals dat op Lowlands het geval is? Want dan ga ik andere opties overwegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.443
1.930
Ik ben als voorpret al een tijdje aan het meelezen in dit topic, het aftellen gaat nu echt beginnen! Aangezien het voor mij dit jaar de eerste keer Down The Rabbithole wordt en ik een praktische vraag heb toch maar even een account aangemaakt. Ik kom zelf uit Nijmegen en wil me via de Kiss & Ride laten afzetten door mijn vriendin. Loopt het verkeer richting de Groene Heuvels op donderdag een beetje door? Of kan ik een verkeersinfarct verwachten zoals dat op Lowlands het geval is? Want dan ga ik andere opties overwegen.
Wij laten ons ook afzetten vanuit Nijmegen; hebben we in het verleden ook altijd gedaan. Eigenlijk ging dat altijd wel vrij gemakkelijk. Geen garantie natuurlijk voor dit jaar...

Vorig jaar de pendelbus genomen vanaf station Wijchen, maar daar sta je ook lang in de rij te wachten.

En veel plezier op je eerste DTRH!
 
  • Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
116
149
Dit jaar vertrekken de pendelbussen vanaf Nijmegen ipv vanaf Wijchen. Hopelijk betekent dat ook dat ze wat meer bussen kunnen inzetten en de rijen wat korter worden
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.443
1.930
Dit jaar vertrekken de pendelbussen vanaf Nijmegen ipv vanaf Wijchen. Hopelijk betekent dat ook dat ze wat meer bussen kunnen inzetten en de rijen wat korter worden
Dat jaar met alle wateroverlast reden de bussen ook vanaf Nijmegen, maar daar waren de wachttijden toen ook heel lang. Ben bang dat het niet heel veel scheelt. Al is het natuurlijk wel relaxter dat het rechtstreeks vanuit Nijmegen is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken