Down The Rabbit Hole 2024

Marin

Dagopener
14 apr 2021
565
382
Het zal vast niet zo nat worden als in 2016 maar ik ben wel blij dat het festival een weekend is opgeschoven als ik naar de voorspelling van dat weekend ervoor kijk. Het val iniedergeval heel groen zijn
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.049
Het zal vast niet zo nat worden als in 2016 maar ik ben wel blij dat het festival een weekend is opgeschoven als ik naar de voorspelling van dat weekend ervoor kijk. Het val iniedergeval heel groen zijn
Gaat het in het weekend ervoor zo nat zijn ja? Dacht dat we zondag eindelijk van die regen af waren.
 

Professor2707

Playlistbediener
17 jun 2024
6
15
Dit is wel sterke communicatie tov van de moddereditie in 2016 inderdaad. Ik herinner me van destijds nog dat ik de avond van tevoren nog een medewerker sprak die niet kon garanderen dat het festival door zou gaan. Verder was er nergens informatie. Volgens hebben we toen echt geboft.

Desalniettemin goed dat er nu zo helder gecommuniceerd wordt, hopelijk zit het weer mee en wordt het een prachtige editie!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.326
9.049
Oef. Wordt lekker volgende vrijdag op Live Is Live. Als het zo blijft, zie ik het gewoons kippen een lekker extra hard uitkijken naar The National op DTRH.

Hoe dan ook: Buienradar is bij mij echt een no go, eerder iets om te checken wat het volgende uur brengt. Voor vooruitzichten over dagen is zowat elke andere weerapp beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: SanderFMC

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.164
2.092
Oef. Wordt lekker volgende vrijdag op Live Is Live. Als het zo blijft, zie ik het gewoons kippen een lekker extra hard uitkijken naar The National op DTRH.

Hoe dan ook: Buienradar is bij mij echt een no go, eerder iets om te checken wat het volgende uur brengt. Voor vooruitzichten over dagen is zowat elke andere weerapp beter.
Gaat toch nog 5000 keer draaien dat weerbericht
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.811
2.443
Communicatie nu is wel top, vind ik. Hoewel ik me rationeel nog niet zo veel zorgen maak, begint er wel een beetje onrust. Wat een kutweer deze zomer, hoop dat we gewoon een fijn, relatief modderloos, weekend tegemoet gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
19
41
Heb je eigenlijk ook iets van een speciaalbier café? Ik zie het zo snel niet op de plattegrond
Vorig jaar was er bij de swamp een soort speciaalbiertuin. Wel alleen met standaard heinekenspeciaalbieren (skuumkoppe, lagunitas, oedipus), maar toch.

Dit jaar is dat dus veranderd in de croque madame. Geen idee of daar dan weer zo’n tuin is. Valt uit de plattegrond ook niet echt af te leiden. Maar het lijkt me dat Heineken die bieren wel weer wil promoten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.164
2.092
Vorig jaar was er bij de swamp een soort speciaalbiertuin. Wel alleen met standaard heinekenspeciaalbieren (skuumkoppe, lagunitas, oedipus), maar toch.

Dit jaar is dat dus veranderd in de croque madame. Geen idee of daar dan weer zo’n tuin is. Valt uit de plattegrond ook niet echt af te leiden. Maar het lijkt me dat Heineken die bieren wel weer wil promoten.
Ik zie de speciaalbier bar niet terug bij de eet & drinkgelegenheden in de app, maar vorig jaar was het ook de vraag of de speciaalbierbar er nog was meen ik mij te herinneren.

Overigens ook een Aperol vlot aanwezig dit jaar.
 

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
19
41
Ik zie de speciaalbier bar niet terug bij de eet & drinkgelegenheden in de app, maar vorig jaar was het ook de vraag of de speciaalbierbar er nog was meen ik mij te herinneren.

Overigens ook een Aperol vlot aanwezig dit jaar.
Nee klopt ik zie het ook niet staan. Maar de ‘gewone’ barren staan ook niet in het overzicht en aangezien ik op de plattegrond wel een bar zie op de plek waar vorig jaar volgens mij speciaalbier te krijgen was hoop ik dat dit gewoon weer het geval is.

Aan de andere kant, dit jaar heb ik qua artiesten een drukker programma dan vorig jaar dus heel veel tijd om daar rond te hangen zal er toch niet zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.852
2.515
Heel spannend speciaalbier is het niet, maar in mijn beleving kreeg je (op Lowlands) wel waar voor je geld tov normaal bier :)
Dat klopt ja. Vorig jaar had je in de Swamp, waar nu de Croque Madame is, binnen voor een halve munt minder de Lagunitas. Heel het weekend bijna daar mijn bier gehaald.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

spongebobsong

Campingartiest
10 mrt 2023
99
144
Ik vond die speciaalbiertuin in de swamp echt top, dus ik hoop dat er dit jaar gewoon weer is! Veel lekkerder dan pils.
Je hoefde daar ook geen bekermuntje te betalen, want je krijgt het in een glas. Je kan je bier vervolgens in een plastic beker overschenken als je de tuin weer verlaat.
 

spongebobsong

Campingartiest
10 mrt 2023
99
144
Twee vrienden van me gaan dit jaar voor het eerst met hun camperbusje. Mijn vriendin en ik willen met ons tentje naast ze komen staan. We zijn van plan lekker vroeg te komen. Weet iemand hoe het precies te werk gaat bij aankomst, of je dan zelf mag kiezen aan welke kant van de campercamping je gaat staan? (het liefst natuurlijk zo dichtbij het terrein) En of wij als aanhang met tentje met hun mee naar binnen mogen (achterin de bus, zonder échte zitplaatsen), of dat wij in de reguliere rij moeten gaan staan. Iemand hier ervaring mee?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken