Down The Rabbit Hole 2024

Wilco

Nieuw lid
9 aug 2023
4
0
Vamiddag heeft mijn vriendin via ticketswap een kaartje kunnen kopen. Nu wanneer wij op de link klikken in de ticketswap App krijgen we deze melding. Zijn wij opgelicht?
 

Bijlagen

  • Screenshot_2024-06-18-21-56-45-043_com.android.chrome-edit.jpg
    Screenshot_2024-06-18-21-56-45-043_com.android.chrome-edit.jpg
    193,5 KB · Weergaven: 50

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.778
6.523
Ja, als je dat naar Swap stuurt komt dat wel goed.

Al kan het ook zijn dat de tijd om ze te accepteren verlopen is en dat de koper ze weer even ter transfer moet aanbieden trouwens. Komt sowieso wel goed!
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
114
138
Best gek, want het doorsturen gaat via een Ticketmaster-account dat Ticketswap beheert. Het moet dus Ticketswap zelf zijn dat het doorsturen ongedaan heeft gemaakt. Misschien dat er vanuit de kant van Ticketswap een foutje is gemaakt
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
309
447
Ik ben net bij het Secret Concert van Eefje de Visser geweest en ik kan echt iedereen aanbevelen om naar haar concert op DTRH te gaan.

De productie is echt bizar goed, er zit meer beweging in t.o.v. de Bitterzoet show, en de lichten zijn geweldig.
Klinkt top! Was het een beetje upbeat of juist wat rustiger?
 

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
14
30
Ik heb laatst de festivalpodcast die terugblikte op 2016 geluisterd en daaruit maakte ik op dat ze inmiddels ook een soort drainagesysteem hebben waarmee ze wat beter kunnen anticiperen op eventuele regenval. Maar het belangrijkste is denk ik dat het de komende tijd wat droger lijkt te blijven dus ik denk/hoop dat het allemaal wel meevalt.
 

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
35
18
Als ik de foto's zie in het Graspopforum ben ik blij dat we nog anderhalve week zon hebben tot dtrh. Hopelijk is dat genoeg om alles te laten opdrogen...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.321
9.048
Als ik de foto's zie in het Graspopforum ben ik blij dat we nog anderhalve week zon hebben tot dtrh. Hopelijk is dat genoeg om alles te laten opdrogen...
Die laatste foto's van op de camping zien er anders gewoon prima uit hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: FrankieD

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Klote ik was er al bang voor. Ticketswap is morgen pas weer aanwezig. Hoop echt wel dat ik mijn geld terug zie. 360€💀
Ja je zal wel aangifte moeten gaan doen waarschijnlijk. Vreselijk dit, Ticketswap is helaas gewoon niet betrouwbaar genoeg
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.156
2.090
Ja je zal wel aangifte moeten gaan doen waarschijnlijk. Vreselijk dit, Ticketswap is helaas gewoon niet betrouwbaar genoeg
Maar dit is wel bijzonder t.o.v. de normale situatie op Ticketswap. Voor Lowlands / DTRH kaartjes moet je je kaartje doorsturen naar het account van TicketSwap vóór je het verkoopt. Aangezien dit via Ticketmaster accounts gaat zijn dit wel geldige tickets. Dus het lijkt eerder of er iets fout gaat met hun eigen account.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.778
6.523
Ja je zal wel aangifte moeten gaan doen waarschijnlijk. Vreselijk dit, Ticketswap is helaas gewoon niet betrouwbaar genoeg
Echt gigantisch veel tickets gekocht, nooit problemen gehad. Vraag me ook af of aangifte hier nodig gaat zijn. Ticketswap gaat dit gewoon oplossen.
Lijkt hier gewoon intern iets fout gegaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Echt gigantisch veel tickets gekocht, nooit problemen gehad. Vraag me ook af of aangifte hier nodig gaat zijn. Ticketswap gaat dit gewoon oplossen.
Lijkt hier gewoon intern iets fout gegaan.
Mijn ervaringen zijn stukken minder met Ticketswap op dat gebied. Ik moest zelf een keer aangifte doen met iemand waar ik totaal geen zaken mee had gedaan. Sinds dien heb ik gezworgen om er niks meer mee te doen, want ze geven geen fuck om je als het mis gaat. Ik hoop dat het Wilco beter afgaat en dat het inderdaad een intern foutje is.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: davadude

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
277
356
Mijn ervaringen zijn stukken minder met Ticketswap op dat gebied. Ik moest zelf een keer aangifte doen met iemand waar ik totaal geen zaken mee had gedaan. Sinds dien heb ik gezworgen om er niks meer mee te doen, want ze geven geen fuck om je als het mis gaat. Ik hoop dat het Wilco beter afgaat en dat het inderdaad een intern foutje is.
Wat dan? Ik heb ook een keer foute kaarten gekocht en voorafgaand aan het event gemeld. Kreeg geld terug en mogelijkheid om de eerstvolgende kaartjes die beschikbaar kwamen te kopen zonder tegen anderen in te loten. Kwam het bij jou aan de deur pas aan het licht?

@Wilco wat zegt de verkoper zelf?
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Wat dan? Ik heb ook een keer foute kaarten gekocht en voorafgaand aan het event gemeld. Kreeg geld terug en mogelijkheid om de eerstvolgende kaartjes die beschikbaar kwamen te kopen zonder tegen anderen in te loten. Kwam het bij jou aan de deur pas aan het licht?

@Wilco wat zegt de verkoper zelf?
Ik had via ticketmaster al een officieele ticket voor een concert in de ZiggoDome. Paar keer mijn kameraad meegevraagd, en die wist het steeds niet. Maar op het laatste moment wilde hij toch mee. Er was "genoeg" aanbod op Ticketswap. Facebookaccount zag er uit als een echte gebruiker, helemaal prima.

Toen had ik nog de tickets uitgeprint in de verwachting dat het goed zou komen. Maar ik had dus mijn (originele) kaart gegeven aan mijn concertpartner, en die kwam (uiteraard) gewoon binnen. Alleen toen werd ik dus geweigerd met mijn Ticketswap kaartje. Die bleek een valse/neppe barcode te hebben. Dus dan krijg je een aangifte formulier mee vanuit Mojo Concerts die je moest invullen, bij wie je de kaarten had gekocht etc. Ik die zelfde avond nog gekeken om nog een andere kaart te kopen, maar alles was toen weg. Dus ja, ik kwam met geen mogelijkheid meer binnen. Mijn maat is dus ook maar samen met mij naar huis gegaan, want hij vond het ook lullig als ik daar had moeten wachten.

Dus ik daarna contact opgenomen met Ticketswap. Alleen die gaven aan dat ik aangifte moest doen tegen de persoon waar ik totaal het kaartje niet van gekocht had. Dus degene van wie ik mijn kaart had gekocht, had volgens Ticketswap zijn kaart ook weer van iemand gekocht en ook weer op Ticketswap doorverkocht (3e hands dus). Ik was het daar totaal niet mee eens, hoe kan ik aangifte doen tegen iemand van wie ik nog nooit gehoord of gezien had. Dus ik heb meermaals om de persoonsgegevens gevraagd met wie ik WEL zaken had gedaan, maar deze kreeg ik dus niet (die had dus lekker met zijn verkoper mogen uitzoeken wat mij betreft, maar Ticketswap bleef hem maar beschermen om een of andere vage reden). Sterker nog wettelijk gezien mocht ik dit niet eens doen.

Ik heb dit even besproken met mijn jurist en die gaf me volledig gelijk. Dus die heeft namens mij een aangetekende brief gestuurd. En toen pas wilde ze meewerken met betaling. Ik heb daar best veel tijd ingestoken omdat het een principe kwestie was, en uiteindelijk zijn ze over de brug gekomen. Maar het kostte veel te veel tijd en moeite voor wat het eigenlijk waard was. Maar daar hadden aan mij een verkeerde aan..
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: daily en Novis95

Synt

Playlistbediener
1 feb 2023
38
42
Dat optreden op vrijdag is samen met het El Salvador Ensemble, zal dus redelijk gelijk zijn aan die Noorderslag show
Z'n show in paradiso was ook echt fantastisch met Faberyayo, Abel en Flinke namen als surprise gasten, voornamelijk het nieuwe album, waar ik blij mee was, maar dus ook genoeg oude hitjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: DonGulii

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
104
266
Het is mij eindelijk ook gelukt om een kaartje te scoren dus de voorpret kan nu echt beginnen. Snel, welke mid-/undercard artiesten moet ik nog checken voordat het zo ver is?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken