Praten jullie vaak met artiesten? Ik vind dat zo'n bubbel die dan wordt lek geprikt. Heb een keer met Erik De Jong gesproken, na een show. Opzich was het oke want hij kan leuk praten, maar de 'magie' was er vanaf. Laura Mary-Carter was(en is nogsteeds) een crush maar daar kwam niet zoveel zinnigs uit dus daar moest ik ook even van genezen.
Ok ok, deze vraag is een tijdje geleden gesteld maar wil toch even een verhaaltje vertellen.
Aantal wat jaren geleden heb ik de kans gehad om de bandleden te ontmoeten waar we met de vriendengroep altijd naartoe gaan als ze in Nederland staan, Jaya the Cat. Dit doordat een aantal vrienden in het voorprogramma mochten spelen in Köln, wij natuurlijk met alles en iedereen die kant op ze te zien spelen in het voorprogramma van de band die we al jaren "volgen".
Zaal van ongeveer 300man stijf uitverkocht , van voor tot achter feest. De flessen tequila gingen er op het podium goed doorheen, achteraf gezien gelukkig maar want dat zorgde voor ons de mogelijkheid om na de show backstage met de bandleden van Jaya door te gaan.
Één groot feest backstage, slap ouwehoeren, praten over muziek, drank in overvloed en de nodige verdovende middelen werden binnen gesleept. De avond ging nog lange tijd door. Volgende ochtend nog via FB post een bedank woordje gekregen "Unkown Dutch guys, thank you for the awesome night".
Legendarische avond voor ons "fans" die ze al jaren volgden in NL. Vele zwarte gaten door de drank, maar eentje om niet snel te vergeten.