Down The Rabbit Hole 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.156
2.090
Kroketten van de Bourgondier zijn ook jaarlijkse prik. Als ik frietpatat wil zorg ik dat ik ze bij Friethoes haal in plaats van een andere plek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
30
20
Vorig jaar onwijs genoten van de Mexicaanse Taco's.

Wanneer kunnen we de hele plattegrond verwachten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
170
82
En een beetje vloeken in de kerk misschien, maar ik ben ook wel benieuwd naar de Porto Parties. Dat zijn altijd dingen waar ik wel veel zin heb, maar ik eigenlijk nooit doe omdat ik eigenlijk een te druk programma heb. Laatste keer was 2019, maar was wel echt lachen toen. Ik wil gewoon weer voorpret om vervolgens weer niet te gaan
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
565
217
En een beetje vloeken in de kerk misschien, maar ik ben ook wel benieuwd naar de Porto Parties. Dat zijn altijd dingen waar ik wel veel zin heb, maar ik eigenlijk nooit doe omdat ik eigenlijk een te druk programma heb. Laatste keer was 2019, maar was wel echt lachen toen. Ik wil gewoon weer voorpret om vervolgens weer niet te gaan
Ik was vorig jaar naar een portoparty! Is wel echt heel leuk hoor, even een flink feestje bouwen met een relatief klein groepje mensen. Was geslaagd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Mimi

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
44
31
In willekeurige volgorde en met te weinig plekjes in mijn top 10 om alles er in kwijt te kunnen.

1. LCD Soundsystem
2. The National
3. The Last Dinner Party
4. Raye
5. Yard Act
6. Michael Kiwanuka
7. Olivia Dean
8. Deadletter
9. The Gaslight Anthem
10. The Vaccines
11. Kneecap
 

voordiepaal

Playlistbediener
28 jun 2023
14
25
Ik heb een keer in de lockdown, terwijl ik in quarantaine zat voor een vermoedelijke besmetting, een avond de complete set van LCD op BKS opgezet. Ik was wel is waar ook onder invloed maar ik was weer compleet in dat optreden gezogen. Echt geweldig.

Om er hier nog maar eentje aan toe te voegen: de Madison Square Garden show, wat hun laatste show zou zijn, staat ook in zijn geheel (3,5 uur!!!!) op youtube. Met of zonder drugs echt fantastisch ;)

 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

voordiepaal

Playlistbediener
28 jun 2023
14
25
Welke pillen raden jullie aan tegen pijn in de onderrug na een lange festivaldag? Paracetamol of Ibu?
Misschien een beetje te laat qua voorbereiding, maar oefeningen voor om je core/buikspieren te versterken helpen ook erg goed tegen ruigpijn. 's Ochtends en 's nachts goed strekken, en overdag even gaan zitten wanneer het kan (dit is de moeilijkste).


Of 2cb, whatever floats your boat.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Maar het blijft wel grappig dat de drugsgebruikers op dit forum zo enorm op de teentjes getrapt zijn over een mening. Zegt genoeg hoe slecht ze tegen kritiek kunnen en hoe slecht ze een houding weten aan te nemen. Alleen maar flauwe onderlinge grapjes en geen onderbouwing. Tsja het zit erg diep blijkbaar, zal vast de verslaving zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken