Down The Rabbit Hole 2024

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Thanks voor de tips. Zal ook even de live video kijken een deze dagen.

The National altijd wel een X aantal nummers vet van gevonden, maar na verloop van tijd vind ik zijn stem altijd wat vervelend worden.

Lcd idd ook op lowlands 2016 geskipped. Toen aangesloten bij Tiggs da Author wat echt een van de shows van het weekend was voor mij. Dus toen geen spijt.

Ik zal er nog eens over dubben. Want ik zie bij heel veel van jullie ze op 1 & 2 staan, dus dan moet het wel wat zijn natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris, Dante en Brian

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.905
4.869
Thanks voor de tips. Zal ook even de live video kijken een deze dagen.

The National altijd wel een X aantal nummers vet van gevonden, maar na verloop van tijd vind ik zijn stem altijd wat vervelend worden.

Lcd idd ook op lowlands 2016 geskipped. Toen aangesloten bij Tiggs da Author wat echt een van de shows van het weekend was voor mij. Dus toen geen spijt.

Ik zal er nog eens over dubben. Want ik zie bij heel veel van jullie ze op 1 & 2 staan, dus dan moet het wel wat zijn natuurlijk.
Of je hebt gewoon een totaal andere smaak. Kan toch ook en is niks mee.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.926
3.294
Voor je het weet hebben we hier ook de poppen aan het dansen..
Op zich is die discussie nu binnen een jaar al voorbij gekomen in zowel het DTRH, LL als het BKS topic voorbij gekomen. De kans dat deze de week na DTRH weer de revue passeert is groot.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
451
730
Volgens mij komen we met de discussie ook niet werkelijk verder.

Ik vind te dronken mensen vele malen irritanter dan leipe mensen op een avond. Maar kan me voorstellen dat drugsgebruik overdag wel storend kan zijn als je dat zelf niet doet.

Het hoort in mijn optiek ook niet bij elk mogelijk mogelijk moment op een festival. Als mensen het wel (gecontroleerd) willen doen, vind ik dat prima. Iedereen moet het leuk kunnen hebben, dat is denk ik het belangrijkste.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pinkeltje

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.926
3.294
Volgens mij komen we met de discussie ook niet werkelijk verder.

Ik vind te dronken mensen vele malen irritanter dan leipe mensen op een avond. Maar kan me voorstellen dat drugsgebruik overdag wel storend kan zijn als je dat zelf niet doet.

Het hoort in mijn optiek ook niet bij elk mogelijk mogelijk moment op een festival. Als mensen het wel (gecontroleerd) willen doen, vind ik dat prima. Iedereen moet het leuk kunnen hebben, dat is denk ik het belangrijkste.
Haha start 'm nou nieeeeet.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.926
3.294
Welke pillen raden jullie aan tegen pijn in de onderrug na een lange festivaldag? Paracetamol of Ibu?
Zorg voor stevige schoenen! Dat voorkomt rugpijn. Volg de tips van St. Paul en doe af en toe wat oefeningen. Mocht je dan nog steeds last krijgen, neem de variant eentje die wel kan icm alcohol als je dat drinkt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken