Down The Rabbit Hole 2024

thijmm

Playlistbediener
11 feb 2020
21
15
Ik kan niet meteen merken bedenken waar ik per definitie op afknap (al zullen jullie er vast een aantal kunnen noemen), maar dat het voor mij meer ligt aan wat ze toevoegen aan het terrein of de ervaring. Als dat een ludieke actie is, of iets wat mijn festivalervaring nog beter/leuker/makkelijker maakt, dan denk ik dat ik veel merken gewoon zou 'goedkeuren'.

Die aangekondigde samenwerking met vodafone is oprecht een belachelijk lelijk bouwwerk. Stond vorig jaar al op lowlands, dit jaar ook op pinkpop. Volgens de instagram posts staat die ‘chill & charge’ tussen de hotot en de teddy (op de plek van de tramontana van vorig jaar volgens min) kan me niks lelijkers voorstellen…

Dus over afknappers gesproken; zulke lelijke zooi… 😂

 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en mgbss

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
21
45
Nestle en Starbucks hebben een enorm hechte samenwerking, en Starbucks is te vinden op het terrein.


Fuck. Daar gaan m’n principes.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
816
506
Die aangekondigde samenwerking met vodafone is oprecht een belachelijk lelijk bouwwerk. Stond vorig jaar al op lowlands, dit jaar ook op pinkpop. Volgens de instagram posts staat die ‘chill & charge’ tussen de hotot en de teddy (op de plek van de tramontana van vorig jaar volgens min) kan me niks lelijkers voorstellen…

Dus over afknappers gesproken; zulke lelijke zooi… 😂

Zo, deze samenwerking voelde op Lowlands ook zo "nep" aan. Die oplaadpunten zijn prima, maar dat hele gekunstelde sfeertje eromheen was echt verschrikkelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en davadude

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.173
2.097
Zo, deze samenwerking voelde op Lowlands ook zo "nep" aan. Die oplaadpunten zijn prima, maar dat hele gekunstelde sfeertje eromheen was echt verschrikkelijk.
Je moet nog oppassen ook. Straks is er een DTRH presale voor VodafoneZiggo members. Was op Lowlands gewoon 10.000 tickets joh.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en mgbss

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.397
1.465
Vind het ook wel bijzonder dat het nog steeds vrijwel onmogelijk is om tickets te krijgen, volgens is dit echt voor het eerst dat er op ticketswap ook een week van te voren niet aanbod voor is.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.173
2.097
Vind het ook wel bijzonder dat het nog steeds vrijwel onmogelijk is om tickets te krijgen, volgens is dit echt voor het eerst dat er op ticketswap ook een week van te voren niet aanbod voor is.
Viel mij ook al op. Lijkt er op dat DTRH dus in populariteit echt immens is gegroeid.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.327
9.052
Viel mij ook al op. Lijkt er op dat DTRH dus in populariteit echt immens is gegroeid.
Ben écht benieuwd hoe de sfeer, drukte en mensen zijn dit jaar. 2019 was de laatste keer dat ik er was. Toen voelde het fijn aan, al ging ik -net zoals dit jaar weer- puur voor de lineup.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
205
148
Ben écht benieuwd hoe de sfeer, drukte en mensen zijn dit jaar. 2019 was de laatste keer dat ik er was. Toen voelde het fijn aan, al ging ik -net zoals dit jaar weer- puur voor de lineup.
In vergelijking tot LL vond ik DTRH de eerste keer (2018) een top-ervaring qua drukte. Ik hoop echt dat ze qua toeschouwersaantal (45.000) niet meer gaan groeien. Laatste 2x vond ik DTRH al veel massaler geworden.
Eigenlijk vind ik BKS qua vibe en publiek een veel fijner festival, helaas wilden mijn vrienden dit jaar naar DTRH :sneaky:
 

kiezelsteen

Nieuw lid
27 jan 2020
2
7
Die aangekondigde samenwerking met vodafone is oprecht een belachelijk lelijk bouwwerk. Stond vorig jaar al op lowlands, dit jaar ook op pinkpop. Volgens de instagram posts staat die ‘chill & charge’ tussen de hotot en de teddy (op de plek van de tramontana van vorig jaar volgens min) kan me niks lelijkers voorstellen…

Dus over afknappers gesproken; zulke lelijke zooi… 😂

Is dit niet dat ding dat al een aantal jaren op Lowlands stond in de buurt van de Bravo? Ik was vorig jaar niet op Lowlands, maar hebben ze de bestaande oplaadpunten omgetoverd tot een reclame voor vodafone?
 
  • Leuk
Waarderingen: snoep

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.173
2.097
Is dit niet dat ding dat al een aantal jaren op Lowlands stond in de buurt van de Bravo? Ik was vorig jaar niet op Lowlands, maar hebben ze de bestaande oplaadpunten omgetoverd tot een reclame voor vodafone?
Yep. En onderin een activatie van Vodafone (waar je prijzen kan winnen)
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
105
269
Vind het ook wel bijzonder dat het nog steeds vrijwel onmogelijk is om tickets te krijgen, volgens is dit echt voor het eerst dat er op ticketswap ook een week van te voren niet aanbod voor is.
Ik heb deze en vorige week totaal 5 kaartjes weten te scoren via Ticketmaster, terwijl het inderdaad onbegonnen werk lijkt om dit via Ticketswap te doen. De kaartjes waren ook stuk voor stuk goedkoper dan de kaartjes die ik op Ticketswap wel voorbij zie komen. Ik vermoed dat het gebrek aan een notificatie-service zorgt dat kaartjes hier wat meer voor het oprapen liggen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.173
2.097
Ik heb deze en vorige week totaal 5 kaartjes weten te scoren via Ticketmaster, terwijl het inderdaad onbegonnen werk lijkt om dit via Ticketswap te doen. De kaartjes waren ook stuk voor stuk goedkoper dan de kaartjes die ik op Ticketswap wel voorbij zie komen. Ik vermoed dat het gebrek aan een notificatie-service zorgt dat kaartjes hier wat meer voor het oprapen liggen.
Zeker, maar vorig jaar waren er op dit moment volgensmij tientallen kaartjes beschikbaar via Ticketmaster. Dat lijkt dit jaar niet het geval
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.856
2.519
Zeker, maar vorig jaar waren er op dit moment volgensmij tientallen kaartjes beschikbaar via Ticketmaster. Dat lijkt dit jaar niet het geval
En ze gaan nu nog altijd voor de max-prijs van Ticketmaster. Vorig jaar kon je op een bepaald moment voor 210 euro naar Lowlands en een soortgelijk of lager bedrag naar DTRH. Ik ben toch blij dat ik al tickets heb, terwijl ik bang was spijt te krijgen door lage resale prijzen.
 

LuukvdDobbel

Nieuw lid
24 jun 2024
4
2
Ik zag zojuist nog 4 kaartjes op Ticketswap verschijnen en die zijn gewoon voor de volle mep van 366 euro weg gegaan met nog steeds zo'n 7400 mensen die een kaartje zoeken. Ook al kunnen we nog niet veel zeggen over de 14-daagse weersvoorspellingen, maar deze zijn toch enigszins positief voorlopig. Dit zal ook flink meespelen in de verkoop t.o.v. voorgaande jaren.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
647
715
Ik zou ticketmaster ook in de gaten houden, hier staan er regelmatig enkele op, zijn wel snel weg.
Nu ook 1 voor €332, toch iets minder dan via ts
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.856
2.519

DTRH komt met hun eigen variant op The Lodge van BKS. Zit zelf vooral te wachten op een update over parkeertickets, aangezien we stom genoeg waren die niet eerder al te kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en Jonasky

Gebruikers die dit onderwerp bekijken