Down The Rabbit Hole 2024

will

Campingartiest
1 okt 2019
62
27
De doorverkoop begint nu echt in een stroomversnelling te raken op zowel Ticketmaster als Ticketswap....
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
206
148
Ik lees dat de K&R verplaatst is naar Station Nijmegen.. dat is eh.. raar, snap ik niet helemaal. Lijkt me stug dat ze de K&R ter plekke niet meer hebben, maar weet niet zeker. Ik ga zelf deze keer met de pendelbus, zeker nu je tijdslot kan reserveren.

Normaal gesproken, pro tip: vanuit Nijmegen afslag van N322 richting Bergharen: dan linksaf (Bergharen) - niet rechtsaf de DTRH borden volgen (Deest). Nee: linksaf en dan staan er daarna weer DTRH borden voor K&R - zodat je een heel stuk omrijden uitspaart.
Er is geen kiss and ride bij het terrein zelf, lees de faq op de website.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
127
178
Wij slapen op vakantiepark 't Broekhuys. Volgens mij ligt het dichtbij de festivalingang. We komen echter met vier auto's en we krijgen net te horen dat er maar een auto het park op mag. Zelfs laden en lossen is geen optie. Bizar. Dat wordt dus heen en weer pendelen met (veel) spullen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.174
2.098
Wij slapen op vakantiepark 't Broekhuys. Volgens mij ligt het dichtbij de festivalingang. We komen echter met vier auto's en we krijgen net te horen dat er maar een auto het park op mag. Zelfs laden en lossen is geen optie. Bizar. Dat wordt dus heen en weer pendelen met (veel) spullen.
Aanhanger huren ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: El Plopsma

CapJoene

Playlistbediener
12 jun 2024
5
2
Hoop dat er nog wat parkeertickets bijkomen, anders is het niet te doen met je kampeerspullen voor een weekend lang en wat eten en (vooral) drinken. Je kan toch niet iedereen met de trein en pendelbus laten komen terwijl iedereen met bolderkarren vol komt, zelfs geen kiss and ride.
 

Richie

Playlistbediener
10 jun 2015
15
2
De doorverkoop begint nu echt in een stroomversnelling te raken op zowel Ticketmaster als Ticketswap....

Toch niet zo snel als normaal, bij Lowlands zat je nu al echt veel lager een week van tevoren. Volgens mij is het echt enorm populair geworden
 

LLsince97

Playlistbediener
25 jul 2023
31
22
Is er eigenlijk bekend hoeveel mensen er met de pendelbus moeten komen. Of, maw, hoeveel parkeertickets er al verkocht zijn?
 

Krabsalade

Nieuw lid
28 jun 2024
3
3
Ongelooflijk taai natuurlijk voor iedereen die nu moet pendelen.

Omdat ik wegens omstandigheden pas op vrijdag kan komen heb ik gelijk een Rabbit Express ticket voor mezelf gekocht, die stopt gelukkig nog gewoon voor de ingang. Tegelijkertijd ook af en toe ticketmaster refreshen voor vrijgekome parkeertickets voor mijn vrienden die al op donderdag gaan.
 

CapJoene

Playlistbediener
12 jun 2024
5
2
Ongelooflijk taai natuurlijk voor iedereen die nu moet pendelen.

Omdat ik wegens omstandigheden pas op vrijdag kan komen heb ik gelijk een Rabbit Express ticket voor mezelf gekocht, die stopt gelukkig nog gewoon voor de ingang. Tegelijkertijd ook af en toe ticketmaster refreshen voor vrijgekome parkeertickets voor mijn vrienden die al op donderdag gaan.
Komt daar wel eens wat op? Zit ook af en toe wat te kijken, maar niks te vinden helaas
 

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
26
45
Hoop dat er nog wat parkeertickets bijkomen, anders is het niet te doen met je kampeerspullen voor een weekend lang en wat eten en (vooral) drinken. Je kan toch niet iedereen met de trein en pendelbus laten komen terwijl iedereen met bolderkarren vol komt, zelfs geen kiss and ride.
Drinken kan je ook vooraf bestellen een afhalen op het terrein! Dat is weliswaar iets duurder dan als je een tray schultenbrau mee wil nemen maar voor mij was het vooruitzicht op een koud biertje en 5 kilo minder meesjouwen die paar euro meer dan waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar en mroizo

CapJoene

Playlistbediener
12 jun 2024
5
2
Drinken kan je ook vooraf bestellen een afhalen op het terrein! Dat is weliswaar iets duurder dan als je een tray schultenbrau mee wil nemen maar voor mij was het vooruitzicht op een koud biertje en 5 kilo minder meesjouwen die paar euro meer dan waard.
Ik heb besteld voor donderdag en vrijdag, plan was om voor zaterdag en zondag zelf mee te nemen, want dan heb je sowieso lauw bier. Lijkt me een goed idee om extra bij te bestellen ivm het vervoer. Wilde ook wel rode wijn of sterke drank mee, maar die paar flesjes moet wel lukken in een slaapzak.
 
  • Leuk
Waarderingen: KeukenS

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
206
148
Wij nemen een sixpackje pp mee voor onderweg. Rest van het bier hebben we besteld op het festival. Ik ga echt niet zeulen met treetjes bier nu we moeten pendelen.
Partytent blijft waarschijnlijk ook gewoon thuis.
 

KeukenS

Playlistbediener
17 mei 2024
26
45
Ik heb besteld voor donderdag en vrijdag, plan was om voor zaterdag en zondag zelf mee te nemen, want dan heb je sowieso lauw bier. Lijkt me een goed idee om extra bij te bestellen ivm het vervoer. Wilde ook wel rode wijn of sterke drank mee, maar die paar flesjes moet wel lukken in een slaapzak.
Ja het zou wel handig zijn als ze die afhaaloptie nog uitbreiden naar zaterdag en zondag. Misschien dat ze ook als tegemoetkoming de prijzen in die supermarkt wat naar beneden kunnen bijstellen met de oproep om zo min mogelijk spullen mee te nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: ellie en Jonasky

maarten89

Nieuw lid
1 dec 2017
3
0
Hoop dat er nog wat parkeertickets bijkomen, anders is het niet te doen met je kampeerspullen voor een weekend lang en wat eten en (vooral) drinken. Je kan toch niet iedereen met de trein en pendelbus laten komen terwijl iedereen met bolderkarren vol komt, zelfs geen kiss and ride.
Ja ik snap dat dit zuur is, voor ons geldt hetzelfde. Je zal helaas nu wat minder zooi mee moeten nemen.
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
127
178
Aanhanger huren ;)
Haha, loopt allemaal wel los. Maar begreep dat ze vorig jaar qua verkeer en parkeren veel flexibeler waren. Feit dat we in een bungalow slapen naast het terrein maakt dat ik niet ga klagen. 🙂

Is het op donderdag al druk met alle kampeerders doorgaans?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken