Down The Rabbit Hole 2024

Krabsalade

Nieuw lid
28 jun 2024
3
3
Nu ik toch een account heb gemaakt, kan ik ook eindelijk mijn top 10 lijstje delen. Veel rock bandjes halen de lijst net niet maar daar kijk ik alsnog ook erg naar uit.

1. Michael Kiwanuka
2. Bad Nerves
3. Jalen Ngonda
4. LCD Soundsystem
5. Elias Mazian
6. Jessie Ware
7. The National
8. Goldkimono
9. Eefje de Visser
10. Olivia Dean
 
  • Leuk
Waarderingen: dblauw en Joris

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
42
19
Hey, weet iemand wat vorig jaar de prijs was van een partytent kopen op DTRH?

Met het parkeergedoe wil ik die liever niet gaan sjouwen dus overwegen we dat op het terrein te kopen
 

Richie

Playlistbediener
10 jun 2015
15
2
Wtf! Die pendelbusverkoop op Ticketmaster laat wel weer zien hoeveel mensen er met de bus gaan, zeker 10k, hoe gaan ze dat doen joh
 

Synt

Playlistbediener
1 feb 2023
41
47
Wooowww holy moly die pendelbustickets gaan hard, had maar 900 mensen voor me in de rij maar eerste tijdslot waar nog plek was was 15:00-16:00
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.380
4.742
Wooowww holy moly die pendelbustickets gaan hard, had maar 900 mensen voor me in de rij maar eerste tijdslot waar nog plek was was 15:00-16:00
Oh, dan had ik geluk, heb vrijdag tussen 10 en 11, misschien toch wel een aardig populair slot
 

tuinbroekje

Playlistbediener
13 jun 2023
6
21
Wij zijn ten einde raad. Op zo'n 10 minuten rijden hebben we een verblijf geregeld waardoor we dus elke dag heen en weer gaan, wat nu zonder parkeerticket onmogelijk is. Iemand enig idee of tips?
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
208
148
Ging vrij soepel.
Ik lees overigens op de socials dat alle tijdslots inmiddels vol zitten. Best idoot eigenlijk: de organisatie zegt met een plan B te komen, wat in mijn ogen een waardeloos alternatief is. Wat moet je nu als je misgrijpt bij de pendelbussen? Je kaart maar verkopen?

Reken maar dat hier bakken met kritiek op komt. (of gooien ze alsnog parkings open?)
 
Laatst bewerkt:

Marin

Dagopener
14 apr 2021
573
431
Wij hebben tickets op do tussen 15 en 16, precies wanneer ik telefnosich een vergadering bij moet wonen, hoef alleen mee te luisteren dus had bedacht dat mooi op de camping te kunnen doen maar in een overvolle bus wordt toch een stuk moeilijker vrees ik. Iemand die vroege tickets heeft weten te scoren en wil ruilen naar iets later op de dag?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken