Down The Rabbit Hole 2024

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
582
224
Ben benieuwd wat al het gedoe nu voor effect heeft op de drukte voor de poorten open gaan. Mijn vermoeden is dat het wat minder druk zal zijn, maar zeker ben ik er niet van. Zie dat het eerste tijdslot van de bussen tussen 9 en 10 is. Wij mikken op 9u wegrijden uit Nijmegen.
 

dblauw

Randprogramma
28 nov 2023
124
160
Hoelaat zouden jullie aanraden om te komen op donderdag als je een plek hebt op de Easy Camp/Rabbit Resort? Wanneer zou de ergste drukte voorbij zijn?
 

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
34
20
Hoelaat zouden jullie aanraden om te komen op donderdag als je een plek hebt op de Easy Camp/Rabbit Resort? Wanneer zou de ergste drukte voorbij zijn?
Wij gaan eind van de middag is het plan en zitten ook op Rabbit Resort (eerste keer). Normaal gesproken zou dan de ergste drukte wel voorbij zijn maar gezien het hele parking/pendelbus debacle verwacht ik zo maar dat de drukte wat meer verspreid is over de hele dag.
 

itanimulli

Nieuw lid
29 jun 2024
2
1
Haa, eerste keer DTRH / festival ooit hier

Hoe werkt dat met drank? Lees dat ze alleen originele gesealde verpakkingen binnen laten, dus een geopende Sprite fles met wodka erin gooien ze sowieso weg? Beter niet 8 liter aan sterk meenemen in plastic flessen?

Hoe doen jullie dat?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.818
2.451
Haa, eerste keer DTRH / festival ooit hier

Hoe werkt dat met drank? Lees dat ze alleen originele gesealde verpakkingen binnen laten, dus een geopende Sprite fles met wodka erin gooien ze sowieso weg? Beter niet 8 liter aan sterk meenemen in plastic flessen?

Hoe doen jullie dat?
Op de gok proberen. Er vanuitgaande dat je pech kan hebben, is het ook raadzaam om gewoon blikken drinken mee te nemen. Maar ik ga ervanuit dat ze hier niet heel streng op zullen controleren.
 
  • Leuk
Waarderingen: itanimulli

fear_the_leaker

Playlistbediener
10 jul 2023
18
10
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Henk1122

Playlistbediener
24 aug 2023
8
16
hahah wat een onzin dit. Alle bussen uitverkocht voor donderdag. Benieuwd hoe zie hier mee omgaan. Lijkt me dat ze niet kunnen verkopen dat men op donderdag niet al naar het festival kan omdat je niet zo'n belachelijk buskaartje hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
151
143
Ik heb dus als enige van mijn groep van 6 een parkeer ticket. Nu is mijn auto niet groot genoeg om voor 6 man spullen mee te nemen, weet iemand of ze (huur) busjes ook toelaten op de parking?
 

dblauw

Randprogramma
28 nov 2023
124
160
Wij gaan eind van de middag is het plan en zitten ook op Rabbit Resort (eerste keer). Normaal gesproken zou dan de ergste drukte wel voorbij zijn maar gezien het hele parking/pendelbus debacle verwacht ik zo maar dat de drukte wat meer verspreid is over de hele dag.
Ja he, dat dus. Denk ook dat het dit jaar niet echt uitmaakt. Gelukkig heb je bij de ingang wel een andere ticket-scan-poort voor het Rabbit
Resort, dat scheelt al wel iets. Ik denk dat wij dan gewoon in de ochtend rustig gaan inpakken en dan vertrekken, geen tijd in gedachten nemend.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
175
88
Het lijkt er trouwens op dat het programma op donderdag iéts is uitgebreid. De barbecues zijn terug, er is een nieuwjaarsduik en een optreden van Clean Pete. Nog steeds kleinschalig, maar wel leuk
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

LLsince97

Playlistbediener
25 jul 2023
34
24
Jammer he, dat dit gedoe de voorpret voor het festival beheerst, ook hier! Maar goed, uiteindelijk komen we er allemaal en wordt het vast geweldig. Het weer lijkt iig mee te werken!
Wij gaan voor het eerst, na jaaaaren LL, dus even een newbie vraag: welke camping is het handigst als je op donderdag rond 20 uur aankomt?
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
575
442
Jammer he, dat dit gedoe de voorpret voor het festival beheerst, ook hier! Maar goed, uiteindelijk komen we er allemaal en wordt het vast geweldig. Het weer lijkt iig mee te werken!
Wij gaan voor het eerst, na jaaaaren LL, dus even een newbie vraag: welke camping is het handigst als je op donderdag rond 20 uur aankomt?
Ik zou gewoon de schermen volgen, staat meestal wel duidelijk aangegeven welke camping vol is en welke niet. Misschien dat het nu anders is vanwege de pendelbussen maar de roze camping was de voorgaande jaren rond die tijd allang vol. Ik zou zelf voor de rode camping gaan maar paars en geel zijn vast ook prima, het is allemaal niet heel ver weg van het terrein
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.131
377
Camping is eigenlijk doorlopen tot waar plek is.

Wij gaan mikken op donderdagavond half 8 à 8 uur. Klopt het dat er dit jaar weer een grote bbq wordt georganiseerd??
 

naavedxela

Playlistbediener
2 jul 2019
6
10
Ik heb dus als enige van mijn groep van 6 een parkeer ticket. Nu is mijn auto niet groot genoeg om voor 6 man spullen mee te nemen, weet iemand of ze (huur) busjes ook toelaten op de parking?
Ja dat kan gewoon (ik heb vorig jaar als vrijwilliger bij de ingang van de parkeerplaatsen gestaan)
 

naavedxela

Playlistbediener
2 jul 2019
6
10
Hoi hoi,

Ik ben net even een rondje wezen fietsen rondom het terrein (ik woon in het naastliggende dorp).

Meerdere dingen die me opvielen die de DTRH organisatie nog niet hebben gecommuniceerd:
- Bij ons op de hoofdweg voor staan er bordjes dij wijzen naar een DTRH park + bike
- tussen het DTRH terrein en Wijchen in (Wezelsedijk/Hoogvonderweg) staan paarkeerbordjes met shuttle dienst, hier hebben ze dus ook extra parkeervoorzieningen getroffen.

Wat me verder opvalt is dat de glamping plekken ieder keer veel groter worden waarmee de gewone camping plekken steeds verder van het terrein worden weggedrukt. Als je geen zin hebt om honderden euro's extra uit te geven wordt je dus gedwongen om steeds verder te lopen vanaf de camping naar het terrein.

Sowieso zit het terrein naar mijn mening echt tegen de limiet aan kwa bezoekeraantal, hopelijk gaan ze dit niet nog groter maken in de toekomst.
Ik ben iedere editie nog geweest en in mijn optiek vond ik rond de 30k bezoekers het perfect, maar ja ik snap ook dat er geld moet worde binnengehaald.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
211
153
Wat me verder opvalt is dat de glamping plekken ieder keer veel groter worden waarmee de gewone camping plekken steeds verder van het terrein worden weggedrukt. Als je geen zin hebt om honderden euro's extra uit te geven wordt je dus gedwongen om steeds verder te lopen vanaf de camping naar het terrein.

Sowieso zit het terrein naar mijn mening echt tegen de limiet aan kwa bezoekeraantal, hopelijk gaan ze dit niet nog groter maken in de toekomst.
Ik ben iedere editie nog geweest en in mijn optiek vond ik rond de 30k bezoekers het perfect, maar ja ik snap ook dat er geld moet worde binnengehaald.
Deze editie begint bij mij al met een 2-0 achterstand. Zoveel gezeik vooraf met parkeren, tijdsslots etc dat de voorpret ver te zoeken is. Ik snap dat het overmacht is, maar op deze manier problemen oplossen is echt zo verkeerd in mijn ogen.
Het is dat ik pendelbus tickets heb weten te bemachtigen, anders was ik echt zwaar over de zeik geweest.

Ik ben een aantal jaar geleden geswitcht van LL naar DTRH vanwege de kleinschaligheid, maar dat is ondertussen ook ver te zoeken met 45.000 bezoekers. Tel daarbij op dat glamping een steeds grotere plek inneemt en de 'gewone kampeerder' steeds verder moet lopen. Al met al punten waardoor dit waarschijnlijk mijn laatste jaartje DTRH wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Marin

Dagopener
14 apr 2021
575
442
Deze editie begint bij mij al met een 2-0 achterstand. Zoveel gezeik vooraf met parkeren, tijdsslots etc dat de voorpret ver te zoeken is. Ik snap dat het overmacht is, maar op deze manier problemen oplossen is echt zo verkeerd in mijn ogen.
Het is dat ik pendelbus tickets heb weten te bemachtigen, anders was ik echt zwaar over de zeik geweest.

Ik ben een aantal jaar geleden geswitcht van LL naar DTRH vanwege de kleinschaligheid, maar dat is ondertussen ook ver te zoeken met 45.000 bezoekers. Tel daarbij op dat glamping een steeds grotere plek inneemt en de 'gewone kampeerder' steeds verder moet lopen. Al met al punten waardoor dit waarschijnlijk mijn laatste jaartje DTRH wordt.
Even uit nieuwsgierigheid, hoe had jij dit logistieke probleem opgelost?

Snap dat er veel over te doen is maar het is natuurlijk echt een overmachtsituatie en een gevolg van klimaatverandering wat we met zn allen moeten dragen. In mijn ogen te makkelijk om alles maar op de organisatie te schuiven. De andere punten geef ik je gelijk in hoor en is ook meer een smaak ding maar merk dat ik me echt stoor aan de negatieve reacties op hoe ze het parkeerprobleem aanpakken. We zijn echt een mega verwend volk met z'n allen, echt bizar hoe druk mensen zich hierom kunnen maken. Ik zou zeggen pak je verlies, geniet van je weekend en ben je bewust van het voorrecht dat je hebt dat je überhaupt naar zo'n festival kan gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken