Down The Rabbit Hole 2024

Thisbe

Nieuw lid
4 dec 2023
4
2
Over de pendelbustickets: ik gok dat ze in eerste instantie erg snel uitverkocht leken omdat Ticketmaster gewoon kut is. Ikzelf probeerde vier tickets te kopen voor een tijdslot vroeg in de middag voor drie vrienden en mezelf. Tijdslot was uitverkocht, dus ik ging naar de eerstvolgende. Ook uitverkocht. Uiteindelijk kon ik die van 15-16 uur kopen. Na het betalen vond Ticketmaster ineens dat ik een bot was, en werd ik eruit geknikkerd. Geen tickets in mijn account, het geld was alleen gereserveerd op mijn rekening. Snel vrienden geappt, waarvan een vriend nog wel vier tickets kon kopen in het tijdslot dat we eigenlijk wilden.

Fast forward een dag, en ineens had ik wél vier tickets in mijn account (en was het geld afgeschreven). Als meer mensen dit probleem hadden, zitten dus allerlei mensen met dubbele tickets omdat Ticketmaster een verschrikkelijk systeem is. Inmiddels zijn die tickets wel weer vergeven omdat sommige vrienden 'het nog even wilden aankijken', maar toch. Gelukkig hebben wij een groepscamping en hebben we dus in principe geen haast, ik heb echt medelijden met mensen die vroeg een plekje wilden claimen.
 
  • Leuk
Waarderingen: snoep

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.208
2.162
Biertje in de achterzak en een trui/jas om de middel binden is doorgaans al genoeg om het mee te krijgen. Ik heb van die liquid pouches mee voor een extra voorraad baco op het terrein.
 

bartdewi

Nieuw lid
10 aug 2023
2
1
Ik vind het wel allemaal een beetje gezeik om niks. Volgens mij doet de organisatie er heel veel aan om iedereen op het terrein te krijgen én comminceren ze hier ook tijdig over. Ik heb ook nog van niemand gehoord dat hij/zij geen pendelbusticket kon bemachtigen. Eerder andersom, mensen die meerdere timeslots hebben gereserveerd omdat ze nog niet zeker zijn hoe laat ze aankomen. Fout ligt ook deels bij de bezoekers die allemaal liever voor zichzelf zekerheid willen dan anderen helpen.

Ik ben het wel eens dat ze die glamping mogen inperken. Ik lig zelf dit jaar op een groepsplek omdat vrienden dat graag wilden, maar ben er eigenlijk op tegen. Wat is er mis met gewoon een grote camping, dan is er ruimte voor iedereen.

En laten we realistisch zijn, hoe zijn ze van plan om te gaan controleren of niemand een blikje bier mee het terrein op neemt. Op drukke momenten bij de ingang van het terrein gaat dan een veel te lang rij ontstaan om iedereen te moeten controleren dat het ook uit veiligheidsoverwegingen niet haalbaar is. Het is niet zo dat het andere jaren heel moeilijk was om 2 of 3 drankjes mee het terrein op te nemen ipv 1.
Ik heb geen pendelbusticket kunnen bemachtigen, maar wil wel op donderdag zo vroeg mogelijk op het terrein zijn. Zoals het er nu naar uit ziet heb je dan dus gewoon pech.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

will

Campingartiest
1 okt 2019
67
28
Zou wodka vermomt als water in een plastic fles de camping wel opkomen? Als je een beetje handig bent met het 'sealed' gedeelte van zo'n ding
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
154
145
Over de pendelbustickets: ik gok dat ze in eerste instantie erg snel uitverkocht leken omdat Ticketmaster gewoon kut is. Ikzelf probeerde vier tickets te kopen voor een tijdslot vroeg in de middag voor drie vrienden en mezelf. Tijdslot was uitverkocht, dus ik ging naar de eerstvolgende. Ook uitverkocht. Uiteindelijk kon ik die van 15-16 uur kopen. Na het betalen vond Ticketmaster ineens dat ik een bot was, en werd ik eruit geknikkerd. Geen tickets in mijn account, het geld was alleen gereserveerd op mijn rekening. Snel vrienden geappt, waarvan een vriend nog wel vier tickets kon kopen in het tijdslot dat we eigenlijk wilden.

Fast forward een dag, en ineens had ik wél vier tickets in mijn account (en was het geld afgeschreven). Als meer mensen dit probleem hadden, zitten dus allerlei mensen met dubbele tickets omdat Ticketmaster een verschrikkelijk systeem is. Inmiddels zijn die tickets wel weer vergeven omdat sommige vrienden 'het nog even wilden aankijken', maar toch. Gelukkig hebben wij een groepscamping en hebben we dus in principe geen haast, ik heb echt medelijden met mensen die vroeg een plekje wilden claimen.
Die nieuwe bot bescherming is echt kut omdat er dus vaak nog tickets vrij komen na een tijdje (hallo, Lowlands verkoop) en ik dus nu blijkbaar overal als bot in de cookies sta dus op mn gewone Ticketmaster app mag ik niet eens meer tickets kopen....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.820
6.557
Die nieuwe bot bescherming is echt kut omdat er dus vaak nog tickets vrij komen na een tijdje (hallo, Lowlands verkoop) en ik dus nu blijkbaar overal als bot in de cookies sta dus op mn gewone Ticketmaster app mag ik niet eens meer tickets kopen....
Had ik ook, moet je ze even een berichtje sturen, dan verhelpen ze het!
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
320
453
Biertje in de achterzak en een trui/jas om de middel binden is doorgaans al genoeg om het mee te krijgen. Ik heb van die liquid pouches mee voor een extra voorraad baco op het terrein.
Waar kun je die liquid pouches kopen? Misschien dat ik het nog overweeg
 

will

Campingartiest
1 okt 2019
67
28
Oeh een handigheidje? heb je tips?
Als ik de FAQ/huisregels van DTRH goed begrijp zijn er twee opties

1. Je schenkt wodka direct over in een geopende waterfles, doet die in de zijkant van je tas en pretendeert dat het gewoon je waterfles is. Dan is het a. niet onderdeel van je 8 liter (want 'water') en b. het wordt (in theorie) niet gecheckt want het is geen drankverpakking. Lijkt me dat - indien ze controleren zoals voorheen - dit ook niet echt een probleem wordt.

Kans dat ze het wel even controleren is natuurlijk aanwezig, dan kun je altijd voor deze klassieker gaan:

2. How to Re-seal a Water Bottle, ziet er misschien wat omslachtig uit, maar in praktijk zo gedaan. Lijkt mij dat als ze dan al ergens naar gaan kijken het de sluiting van de dop is, en dat zit hier helemaal goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: itanimulli

will

Campingartiest
1 okt 2019
67
28
We hebben goede hoop dat we maandag de Kiss & Ride terug naar het terrein kunnen verplaatsen en het aantal parkeerplekken kunnen uitbreiden. We kunnen dit nu helaas nog niet met zekerheid zeggen omdat er morgen (zondag 30 juni) nog zware buien langs Beuningen trekken.
Vandaag dus ook een update over de Kiss & Ride en de parkeerplekken
 

LuukvdDobbel

Playlistbediener
24 jun 2024
10
7
Denken jullie dat de ticketprijs nog onder de 200 duikt? Hoe ging dat andere jaren?
Ik denk in dit geval dat het nog wel wat verder gaat zakken, staan ook nog steeds 232 tickets op ticketswap op het moment van schrijven. Je moet maar net op het juiste moment kopen. Het weer is ook niet heel slecht dus het zal misschien nog wel een paar tientjes zakken maar naarmate je dichter bij het begin komt, des te hoger de prijs weer wordt.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
578
443
Denk ook dat als dtrh een update plaatst over het vervoer waardoor het soepeler wordt de tickets weer sneller gaan verkopen. Denk dus dat nu de perfecte tijd is om je ticket goedkoop te halen
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
223
83
Zijn er niet wat locals die hun oprit beschikbaar willen stellen tegen betaling? Ik heb er best 100 euro voor over als ik mijn auto kwijt kan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken