Over de pendelbustickets: ik gok dat ze in eerste instantie erg snel uitverkocht leken omdat Ticketmaster gewoon kut is. Ikzelf probeerde vier tickets te kopen voor een tijdslot vroeg in de middag voor drie vrienden en mezelf. Tijdslot was uitverkocht, dus ik ging naar de eerstvolgende. Ook uitverkocht. Uiteindelijk kon ik die van 15-16 uur kopen. Na het betalen vond Ticketmaster ineens dat ik een bot was, en werd ik eruit geknikkerd. Geen tickets in mijn account, het geld was alleen gereserveerd op mijn rekening. Snel vrienden geappt, waarvan een vriend nog wel vier tickets kon kopen in het tijdslot dat we eigenlijk wilden.
Fast forward een dag, en ineens had ik wél vier tickets in mijn account (en was het geld afgeschreven). Als meer mensen dit probleem hadden, zitten dus allerlei mensen met dubbele tickets omdat Ticketmaster een verschrikkelijk systeem is. Inmiddels zijn die tickets wel weer vergeven omdat sommige vrienden 'het nog even wilden aankijken', maar toch. Gelukkig hebben wij een groepscamping en hebben we dus in principe geen haast, ik heb echt medelijden met mensen die vroeg een plekje wilden claimen.
Fast forward een dag, en ineens had ik wél vier tickets in mijn account (en was het geld afgeschreven). Als meer mensen dit probleem hadden, zitten dus allerlei mensen met dubbele tickets omdat Ticketmaster een verschrikkelijk systeem is. Inmiddels zijn die tickets wel weer vergeven omdat sommige vrienden 'het nog even wilden aankijken', maar toch. Gelukkig hebben wij een groepscamping en hebben we dus in principe geen haast, ik heb echt medelijden met mensen die vroeg een plekje wilden claimen.