Down The Rabbit Hole 2024

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
25
59
Echt lof voor DtRH organisatie voor hoe ze dit aanpakken; op tijd communiceren over mogelijke uitdagingen met parkeren, en in een week tijd pendelbussen vanaf Nijmegen organiseren, pendelbussen vanaf een nieuwe P&R organiseren, en met een paar slimme oplossingen en goede evaluatie alsnog volle parkeercapaciteit aan te bieden. Mét refund van je busticket voor een muntje. Top geregeld dit 🙌
 

Thisbe

Nieuw lid
4 dec 2023
4
2
Ik ben heel blij als we tóch kunnen parkeren, eventueel met een pendelbus naar een andere weide is ook prima. Ik keek vooral op tegen de enorme drukte bij de pendelbussen naar Nijmegen op maandagochtend, en dan nog helemaal terug naar Groningen met alle zooi. Hopelijk lukt het ook echt om een parkeerticket te kopen (en anders scheelt het alsnog enorm met het aantal ov-reizigers).

Denk dat iedereen in elk geval de les heeft geleerd om gelijk bij aanschaf van een ticket ook een parkeerticket te kopen volgend jaar ;)

Moet inderdaad gezegd worden dat ze dit goed communiceren ook goed aan verwachtingsmanagement doen. Fijn ook dat ze gelijk garanderen dat je dat muntje alsnog terugkrijgt.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

LLsince97

Playlistbediener
25 jul 2023
34
24
Heerlijk dit! Kunnen we ons gewoon weer lekker concentreren op de voorpret.
Nog een vraag van een noob: bij LL heb je 's nachts in de tenten nog wat 'randconcepten'. Bijv vroeger de Alpha DJ's, of Future Festival Classiscs, of Punkimo etc. Is dat er op DTRH ook? Ik zoek eigenlijk iets waar je 's nachts ook nog eens wat andere muziek dan techno hoort? Iets met een tekst die je kan meezingen bijvoorbeeld?
 
  • Geweldig
Waarderingen: Mimi

Jokerman

Nieuw lid
2 jan 2024
2
2
Eerste keer DTRH hier, en zeer blij met de extra parkingtickets. Dat scheelt toch een hoop ergernis bij een reis vanuit België.
Nu nog hopen op voldoende aanbod natuurlijk.

Even een praktische vraag, ik las in de e-mail dat de parkings openen om 11:00. Wordt er in de praktijk ook vastgehouden aan dit uur?
We zouden namelijk liefst ruimschoots op tijd afreizen om de wachtrijen aan de ingang enigszins voor te zijn. (Ik wacht bij wijze van spreken liever 3 uur in een stoeltje met fris bier, dan 1 uur op elkaar geprakt in een rij haha.)
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
177
89
Heerlijk dit! Kunnen we ons gewoon weer lekker concentreren op de voorpret.
Nog een vraag van een noob: bij LL heb je 's nachts in de tenten nog wat 'randconcepten'. Bijv vroeger de Alpha DJ's, of Future Festival Classiscs, of Punkimo etc. Is dat er op DTRH ook? Ik zoek eigenlijk iets waar je 's nachts ook nog eens wat andere muziek dan techno hoort? Iets met een tekst die je kan meezingen bijvoorbeeld?
In de Fuzzy kan je lekker meezingen op Indie-hitjes. In de Croque Madame kan je losgaan op wat meer rock/punk/new wave muziek. Maar, je kan ook bij een kampvuur zitten, in een dome liggen mediteren, of deinzen op Jamaicaanse muziek. Whatever floats your boat :)
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
177
89
Eerste keer DTRH hier, en zeer blij met de extra parkingtickets. Dat scheelt toch een hoop ergernis bij een reis vanuit België.
Nu nog hopen op voldoende aanbod natuurlijk.

Even een praktische vraag, ik las in de e-mail dat de parkings openen om 11:00. Wordt er in de praktijk ook vastgehouden aan dit uur?
We zouden namelijk liefst ruimschoots op tijd afreizen om de wachtrijen aan de ingang enigszins voor te zijn. (Ik wacht bij wijze van spreken liever 3 uur in een stoeltje met fris bier, dan 1 uur op elkaar geprakt in een rij haha.)
En ik mijn ervaring moet je in dat geval juist wat later zijn. De rijen zijn het drukst bij de opening van de camping (ca. 12:00), terwijl je tijd 15:00 praktisch meteen kan doorlopen. Heb je misschien wel een wat minder goed plekje op de camping, al zit je altijd redelijk dichtbij het terrein
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
152
33
Heerlijk dit! Kunnen we ons gewoon weer lekker concentreren op de voorpret.
Nog een vraag van een noob: bij LL heb je 's nachts in de tenten nog wat 'randconcepten'. Bijv vroeger de Alpha DJ's, of Future Festival Classiscs, of Punkimo etc. Is dat er op DTRH ook? Ik zoek eigenlijk iets waar je 's nachts ook nog eens wat andere muziek dan techno hoort? Iets met een tekst die je kan meezingen bijvoorbeeld?
Op vrijdag- en zaterdagnacht in de Fuzzy en zondagnacht in de Teddy is Rabbit Radio voor hitjes en meezingers.

Voor wat alternatievere muziek is er iedere nacht Gatorland in het nieuwe Croque Madame.
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
223
83
Met het terrein wel, als ik de Instagram van Lago Lago moet geloven niet met het parkeerterrein op zondag
Ik ben gisteren weggegaan en vanaf het luxe gedeelte, geen plas te zien.

Misschien waren er andere delen waar het minder was maar ik vond het erg meevallen allemaal.

Dit weekend lekker bijkomen van Lago Lago op DTRH 🤪
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.215
2.168
Tijdens je dwaaltocht door Het Bos hoor je geheid de tedere, melancholische klanken van een kerkorgel, die overal en nergens vandaan lijken te komen. ‘Radiate IV’ is echter geen gewoon orgel, want er komen geen pijpen of toetsen aan te pas – wel een balls-to-the-wall arsenaal aan speakers, tweeters, PA-subs en mids. Deze installatie van Joeri Woudstra en kunstruimte Nest belichaamt de religieuze verbeelding van muziek en popcultuur – waarbij Woudstra als dj Torus ook op vier van zijn favoriete CDJ3000’s een liveset op het orgel speelt. Op vrijdag van 21.34 tot 22.34 uur (SUNSET SLOT!) speelt Torus op het orgel, deze klanken zijn vervolgens het hele weekend te horen in het bos. Tot zondag 17.00 uur, dan staat er een avondprogramma voor je klaar met livesets van Aranka, Nadia Struiwigh, Evian Christ en Torus. Be there!
Iemand dit al gepost? Heel sick. Wel jammer dat Evian Christ te gelijk is met the National
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

Gebruikers die dit onderwerp bekijken